Home › Forums › Medlemsbilder › Då kör vi BICEPS
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 november, 2005 at 13:49 #996169Anonym anvandareMemberKRAMPUS wrote:Jag tycker vi släpper Linas fadäs nu och går vidare…
Hon har nog hört tillräckligt om det.Jag håller med dig!! De räcker….
30 november, 2005 at 14:02 #996170Anonym anvandareMemberSnyggt Nina :emo-thumb
30 november, 2005 at 18:18 #996171Anonym anvandareMemberNina Lätt wrote:Här kommer en av mina favoritbilder.[img=http://www.swedishnina.com/bilder/bilder/images/flex-04-11-21.jpg]
:worship: :worship: :worship: :worship:
30 november, 2005 at 19:44 #996172Anonym anvandareMemberÄr alltid något iaf…/ Sole
1 december, 2005 at 18:12 #996173Anonym anvandareMemberen offseason bicce på 50 cm. vågar inte visa mer…
1 december, 2005 at 18:19 #996174Anonym anvandareMemberTro det eller ej, men jag hade verkligen ingen aning om att jag hade en ”lånad” bild.
Blev uppmärksammad på det av en vän, som inte pratade om mig, utan med mig… Och som också vet att det här inte är nåt jag skulle göra.
För ett par månader sen, innan jag blev sjuk, var jag och tränade och körde poseringsträning med min bror som tog bilder. Ett par veckor senare fick jag den här bilden med kommentaren om att det var den bästa bilden sen träningen. Min tanke då var ungefär ”Shit, vilken bild… det ser knappt ut som min arm…” Dumma jag.
Man tycker väl att man borde känna igen sin egen arm, men blåögt trodde jag ju inte att brorsan skulle skicka en bild på någon annan.Jag hoppas att alla förstår att jag inte medvetet skulle lägga upp en bild på Pauline (eller någon annan) och sen låtsas att det är jag, på ett forum där ALLA vet vem det är, och sen dessutom göra det under mitt riktiga namn!
Det här är ju otroligt pinsamt, och tyvärr kommer säkert många av er inte tro mig.
Ni som känner mig vet att jag aldrig skulle ta åt mig äran för någon annans slit i gymmet, och att jag faktiskt är nöjd med vad jag själv åstadkommit det senaste året.
(Bortsett från de senaste åtta veckornas sjukdom).Jag är ledsen att jag orsakat rabalder här, det var aldrig min mening.
Ville bara visa en bild som jag (av förklarliga skäl) var väldigt stolt och imponerad av.1 december, 2005 at 18:32 #996175Anonym anvandareMemberSole wrote:Är alltid något iaf…/ Solelte utdragen ser de ut som :whistle:
1 december, 2005 at 18:44 #996176Anonym anvandareMemberLina Tuneld wrote:Tro det eller ej, men jag hade verkligen ingen aning om att jag hade en ”lånad” bild.Blev uppmärksammad på det av en vän, som inte pratade om mig, utan med mig… Och som också vet att det här inte är nåt jag skulle göra.
För ett par månader sen, innan jag blev sjuk, var jag och tränade och körde poseringsträning med min bror som tog bilder. Ett par veckor senare fick jag den här bilden med kommentaren om att det var den bästa bilden sen träningen. Min tanke då var ungefär ”Shit, vilken bild… det ser knappt ut som min arm…” Dumma jag.
Man tycker väl att man borde känna igen sin egen arm, men blåögt trodde jag ju inte att brorsan skulle skicka en bild på någon annan.Jag hoppas att alla förstår att jag inte medvetet skulle lägga upp en bild på Pauline (eller någon annan) och sen låtsas att det är jag, på ett forum där ALLA vet vem det är, och sen dessutom göra det under mitt riktiga namn!
Det här är ju otroligt pinsamt, och tyvärr kommer säkert många av er inte tro mig.
Ni som känner mig vet att jag aldrig skulle ta åt mig äran för någon annans slit i gymmet, och att jag faktiskt är nöjd med vad jag själv åstadkommit det senaste året.
(Bortsett från de senaste åtta veckornas sjukdom).Jag är ledsen att jag orsakat rabalder här, det var aldrig min mening.
Ville bara visa en bild som jag (av förklarliga skäl) var väldigt stolt och imponerad av.jag tvivlade men nu har du förklarat och e ju problemet löst. lycka till och hoppas du blir frisk.
2 december, 2005 at 03:42 #996177Anonym anvandareMemberStarkt att skriva en förklaring Lina:up:
2 december, 2005 at 09:52 #996178Anonym anvandareMemberLina Tuneld wrote:Tro det eller ej, men jag hade verkligen ingen aning om att jag hade en ”lånad” bild.Blev uppmärksammad på det av en vän, som inte pratade om mig, utan med mig… Och som också vet att det här inte är nåt jag skulle göra.
Ville bara visa en bild som jag (av förklarliga skäl) var väldigt stolt och imponerad av.Ok…
1. Jäkla taskig brorsa du har du.. som först gör sig besväret med att beskära Paulines bild och sen skicka den till dig, och låter dig tro att det är din arm! :whistle:2. Föreslår att du tar dig lite mer tid i spegeln och synar din kropp!
3. Så du kom inte på att det INTE var din arm, förrän någon annan påpekade det?? :nerd:
2 december, 2005 at 10:50 #996179Anonym anvandareMemberhaha, jo jag tänkte samma sak…
2 december, 2005 at 13:25 #996180Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:lte utdragen ser de ut som :whistle:Widescreen…
2 december, 2005 at 13:30 #996181Anonym anvandareMemberNina Lätt wrote:Tackar, tackar. Slänger upp en nyare och ljusare så hoppas jag att det passar bättre.Ser bra ut, inga armar du ska gömma i mörkret…
Gillar din mage. :emo-thumb
2 december, 2005 at 22:32 #996182Anonym anvandareMemberIncredible1 wrote:Ok…
1. Jäkla taskig brorsa du har du.. som först gör sig besväret med att beskära Paulines bild och sen skicka den till dig, och låter dig tro att det är din arm! :whistle:
2. Föreslår att du tar dig lite mer tid i spegeln och synar din kropp!
3. Så du kom inte på att det INTE var din arm, förrän någon annan påpekade det?? :nerd:Eftersom Lina nu ligger på sjukhus (igen) med lunginflammation tar jag på mig ansvaret att försvara systers heder…
Jag var med syster och tränade och tog bilder när hon övade posering.
Lina har (tycker jag) snygga armar. Men det tror hon inte riktigt på själv.
Jag som inte tränar är ju sjukt imponerad av att hon som är 20 cm kortare och 30 kg lättare har nästan lika stora armar som jag. Ådriga dessutom.
Jag tog bilder på det, men Lina åkte ner till Göteborg och fick inga bilder med sig.
Min innovativa idé för att Lina ska förstå att hon har bra armar var att ge henne en bild på nån annan, som jag vet att hon tycker har bra armar, och säga att det var hon på bilden.
I det här fallet var det ju ganska lätt. Lika bikini och ådrorna ligger också väldigt lika… även om Lina är mindre.
Sen hade jag förstås tänkt berätta att det inte var hon på bilden, och visa de riktiga bilderna – så hon fick se att hon inte är så långt ifrån.
När hon gick på att det var hennes egen arm på bilden hon fick av mig, så kan ju inte hennes egna vara så pjåkiga..? Så var tanken. Ett oskyldigt och välmenat ”spratt” från en lillebror.
Men när syster sen hamnade på sjukhus (efter alla halsinfektioner) föll det bort.
Trodde väl aldrig att hon skulle lägga ut bilden på ett forum, men jag börjar förstå att de flesta fitness-människor är lite exhibitionistiska.Jag ber alla här på forumet om ursäkt för att jag startat ett mindre upplopp.
Den största ursäkten riktar jag till syster som blivit utsatt för allt det här!2 december, 2005 at 22:58 #996183Anonym anvandareMemberF
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.