Dagens byggarrulle

Home Forums Medlemsbilder Dagens byggarrulle

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 69 total)
  • Author

Tyvärr är den lite för lång för snik-youtube så vi får köra google video istället.

6533595840674841825

EDIT Magnus: Nu kan man posta Google Videos på forumet också.
    BB-koden heter GV och implementeras genom att skriva

Code:
    unikt-id-för-google-videon

HAHA Den Råa musiken gjorde filmen :emo-thumb :ike:

”No matching videos.” :D Åh vilken kass humor jag har

HooKeN wrote:
    HAHA Den Råa musiken gjorde filmen :emo-thumb :ike:

Håller verkligen med, brutalt soundtrack på den där rullen! :emo-thumb :p

Andreas Guiance wrote:
    Tyvärr är den lite för lång för snik-youtube så vi får köra google video istället.

[http://video.google.com/videoplay?docid=-6533595840674841825]

Skicka orginalet till mig så drar jag upp på BODY Magazines YouTube – för directorkontot är det bara 100 MB som är gränsen, ingen tidsgräns mig veterligt.

Magnus Branzén wrote:
    Skicka orginalet till mig så drar jag upp på BODY Magazines YouTube – för directorkontot är det bara 100 MB som är gränsen, ingen tidsgräns mig veterligt.

Tror tyvärr att de har infört 10 min gräns även sådana konton:( Det stod något om det på YouTube…

Haha grym film, här pratar vi Hardcore! Skönt att få se hur en byggare shoppar också :emo-thumb

hainz wrote:
    Haha grym film, här pratar vi Hardcore! Skönt att få se hur en byggare shoppar också :emo-thumb

Allt för glykogeninlagringen;)

Andreas Guiance wrote:
    Tror tyvärr att de har infört 10 min gräns även sådana konton:( Det stod något om det på YouTube…

Vi kan ju pröva:

[http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?answer=71673&topic=10527 Can I upload videos that are longer than 10 minutes?]

Quote:
    You can no longer upload videos longer than ten minutes regardless of what type of account you have. Users who had previously been allowed to upload longer content still retain this ability, so you may occasionally see videos that are longer than ten minutes.

You can, however, easily change your account type to Director, Comedian, Musician, or Guru, which offer a variety of other features like the ability to add a custom logo, tour date information, and links to other websites.

Quick and dirty fix.

Videon finns på YouTube också, vadå tidsgräns…

[youtube=bE4dOjAKWpQ]

Slår nog på en med Ruhl ist! :D

MATTI wrote:
    Slår nog på en med Ruhl ist! :D

Vafan…jag som hade tänkt sälja den här sen i BODYs webbshop för dyra pengar:evil:

:D

Mer sånthär. Fick jag skratta lite extra ikväll. Mkt cred!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 69 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.