Dagens byggarrulle

Home Forums Medlemsbilder Dagens byggarrulle

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 69 total)
  • Author

nice clip….va det reklam för friskis och svettis :P

lillp wrote:
    nice clip….va det reklam för friskis och svettis :P

självklart. Nästa gång är det din tur att visa hur pilatesbollen ska användas.

det här var riktig kul att se . Musiken var toppen .
    Andreas hoppas du har städat!!!

Vanessa Frykman wrote:
    det här var riktig kul att se . Musiken var toppen .
    Andreas hoppas du har städat!!!

Haha, andreas städa? Det var jag som fick ta på mig handskarna och krypa längst listerna och skura.. Andreas städa, inte ens om han fick pengar fört. :D

Du är såå viiiig Dessie Doooo! Got damn :D
    Länge sen man va så vig, nu är man ju lika vig som ett kylskåp. Kul video..Ska kolla på den senare med musik på *Veeriiii naaajs*

Ogge wrote:
    Fan Andreas har farmor semester?

Grym film, många inslag jag känner igen träning, konsum, Ben & Jerrys och ostädad lya. :D

Skickar du länken till någon av farmor eller mormor blir jag tvungen att döda dig innan så inte gummorna får hjärtinfarkt;)

Och ja vafan; det bör vara stående inslag i var mans vardag:up:

Det är precis sådan här musik jag vill ha på gymmet, har bara lite liknande :D. Det är fan underbart! Störtskön film :p

Haha! :D ni livade upp min sega kväll här på jobbet :emo-thumb

Den musiken och färgen på utrustningen får ju en att undra ;) :P ;)

jocke wrote:
    Den musiken och färgen på utrustningen får ju en att undra ;) :P ;)

Du behöver inte undra länge; jag och Peter har en väldigt nära relation:P

(Säg inget till Peters flickvän!!1)[/b]

Petter__Jonsson wrote:
    Skön video, speciellt musiken

Tror du får börja producera träningsvideos på heltid Andreas

När släpps uppföljaren?

Dreamworks, Paramount och Buena Vista har alla hört av sig och visat intresse; intensiva förhandlingar pågår. Man slits ju alltid mellan frestelsen att bli kommersiell och låta mainstreampubliken ta del av ens hängande benlyft eller köra independentgrejen hela vägen och på allvar ta upp kampen med Bergman om den svenska kulturelitens gunst.

Något sånt iaf;)

Nä men det blir så klart fler filmer framöver…jag passar på när jag kör ihop med folk som de facto kan träna för att kompensera upp mitt eget trams:D

Hojta till när du har vägarna förbi Sthlm så kan du få visa hur dips med vikt ska se ut på riktigt:P

Grym film!

Soundtracket är ihopsatt av en mästare, därom råder inga tvivel.8)

Vad heter Christina Aquilera-låten? Den var fan grym, ehuru jag vanligtvis inte går igång på jazz

Jon Larsson wrote:
    Grym film!

Soundtracket är ihopsatt av en mästare, därom råder inga tvivel.8)

Vad heter Christina Aquilera-låten? Den var fan grym, ehuru jag vanligtvis inte går igång på jazz

Jag kan inte ta på mig hela äran; min vingförsedda träningspartner satt minst lika mycket vid datorn och fixade;)

Candyman heter den. Allt som señorita Aguilera gör är värt att lyssna på – med den rösten kan det inte bli dåligt:nod

Andreas Guiance wrote:
    Dreamworks, Paramount och Buena Vista har alla hört av sig och visat intresse; intensiva förhandlingar pågår. Man slits ju alltid mellan frestelsen att bli kommersiell och låta mainstreampubliken ta del av ens hängande benlyft eller köra independentgrejen hela vägen och på allvar ta upp kampen med Bergman om den svenska kulturelitens gunst.

Något sånt iaf

Nä men det blir så klart fler filmer framöver…jag passar på när jag kör ihop med folk som de facto kan träna för att kompensera upp mitt eget trams

Hojta till när du har vägarna förbi Sthlm så kan du få visa hur dips med vikt ska se ut på riktigt:P

Jag förstår det, men det hade vart en mäktig bioupplevelse ;)

De filmer ni har laggt upp såhär långt har var hur sköna som helst! Ni ser ut att ha grymt skoj på passen. Tror nog ni kan träna allihop, dina benlyft och bänkpressar såg ju fullt godkända ut. Dessutom måste man få tramsa lita på gymmet också, hehe

Det ska jag absolut göra :) Får börja nöta lite extra dips med vikter nu då, haha

Vilket fint matinköp, färdig mat? Då är det väl bättre med Kebab den är ju i alla fall färsk. :emo-thumb

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 69 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.