Home › Forums › Medlemsbilder › Dagens byggarrulle
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 juli, 2007 at 13:43 #867403Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Bra kompisrelationer. CHECK
Stor släkt. CHECK
Men inte fan städar de åt mej. Måste göra nånting fel…:pSaken är så här att i vår kultur har killarna det VÄLDIGT BRA. De blir uppväxta att vara lata :p det är kvinnorna som ska ta hand om killarna . Och tyvärr blir man inte av med barnen till den dagen de har gift sig .
16 juli, 2007 at 15:54 #867404Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Saken är så här att i vår kultur har killarna det VÄLDIGT BRA. De blir uppväxta att vara lata :p det är kvinnorna som ska ta hand om killarna . Och tyvärr blir man inte av med barnen till den dagen de har gift sig .Så du har också spanskt påbrå? Det visste jag inte.
16 juli, 2007 at 23:25 #867405Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Så du har också spanskt påbrå? Det visste jag inte.japp Italiana/ venezuela
16 juli, 2007 at 23:34 #867406Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Saken är så här att i vår kultur har killarna det VÄLDIGT BRA. De blir uppväxta att vara lata :p det är kvinnorna som ska ta hand om killarna . Och tyvärr blir man inte av med barnen till den dagen de har gift sig .Killarna har väl å andra sidan ett jobbigt machoideal att leva upp till?
17 juli, 2007 at 00:29 #867407Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:japp Italiana/ venezuelaYeah!
17 juli, 2007 at 00:32 #867408Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Killarna har väl å andra sidan ett jobbigt machoideal att leva upp till?Ja, kolla bara på stackars Andreas som måste köra hängande benlyft för att passa in i den latinska machomallen.
17 juli, 2007 at 12:56 #867409Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Ja, kolla bara på stackars Andreas som måste köra hängande benlyft för att passa in i den latinska machomallen.Jag vet, det är betungande:(
Jag försökte få en lite mer macho-touch på inslaget med mig genom låten superduperkille. Jag tyckte det lät som en machotitel som fullkomligen osade av testosteron, men jag vet inte riktigt om det gick hem…
17 juli, 2007 at 13:48 #867410Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Jag vet, det är betungande:(Jag försökte få en lite mer macho-touch på inslaget med mig genom låten superduperkille. Jag tyckte det lät som en machotitel som fullkomligen osade av testosteron, men jag vet inte riktigt om det gick hem…
Förslag till nästa video:
* Ljusblå skjorta, knäppt i översta knappen endast, med vitt linne under.
* Hårnät.
* Mörkblå, baggy brallor
* ”VL” tatuerat på handen.
* Tunga marklyft, utan bälte eller straps.
* Musik: ”How i could just kill a man” med Cypress Hill, alternativt ”Tres delinquentes” med Delinquent Habits.
Now that would be a beautiful fucking video.
:wazzup:
18 juli, 2007 at 11:11 #867411Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Förslag till nästa video:* Ljusblå skjorta, knäppt i översta knappen endast, med vitt linne under.
* Hårnät.
* Mörkblå, baggy brallor
* ”VL” tatuerat på handen.
* Tunga marklyft, utan bälte eller straps.
* Musik: ”How i could just kill a man” med Cypress Hill, alternativt ”Tres delinquentes” med Delinquent Habits.
Now that would be a beautiful fucking video.
:wazzup:
Haha det sköna är att jag i smyg fortfarande tycker att den outfiten är jävligt cool, precis som när jag var 14-15 år gammal:D
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.