Dagsform på mig, här kommer den

Home Forums Medlemsbilder Dagsform på mig, här kommer den

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • Author

Hej!

Jag har kollat på lite bilder på alla nu och tänkte att jag delar med mig också.
    Så igår tog jag lite bilder på gymmet, och här kommer dom :emo-thumb

[img=http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/DSC00079-myf.JPG][img=http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/DSC00086.JPG][img=http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/DSC00084.JPG]Var mest rygg bilder, men ska ta mera sen.

Jag har tränat 4,5 månad efter max-ot.
    Är 16år gammal.
    Och jag vet, jag ska deffa sen.. Men ingen ide att göra det nu, tränar istället längre och sen gör det.

Men vad tycker ni?

// PooX

Du kan ju för fasen inte lägga upp en bild på framsidan med ett linne pårè, av med linnet i sånna fall om du vill ha en bra bedömning…rätt tänkt angående dieten, ät ordentligt, dock inget överflöd av fett och träna hårt..förövrigt så är ryggen helt ok för att va 16 bast :emo-thumb

Hardstyle wrote:
    Du kan ju för fasen inte lägga upp en bild på framsidan med ett linne pårè, av med linnet i sånna fall om du vill ha en bra bedömning…rätt tänkt angående dieten, ät ordentligt, dock inget överflöd av fett och träna hårt..förövrigt så är ryggen helt ok för att va 16 bast :emo-thumb

Nej jag vet det, jag ska någon mer sen.
    Jag har tagit utan, men blev inte nöjd med dom så tar nya sen :emo-thumb

Prioritera överkroppen.

Prick wrote:
    Prioritera överkroppen.

Okej, låter bra det.

Du har inga förslag på hur jag ska träna? Jag kör ju efter MAX-OT just nu, men jag skulle nästan vilja testa någon annat schema.

Ingen som har någon förslag? :emo-thumb

Prick wrote:
    Prioritera överkroppen.

Det var ju ett bussigt förslag till en ung kille. Bre gärna på med ”Kör massor med bänkpress och bicepscurl. Gunga gärna upp vikterna” :p

Mattias Hallberg wrote:
    Det var ju ett bussigt förslag till en ung kille. Bre gärna på med ”Kör massor med bänkpress och bicepscurl. Gunga gärna upp vikterna” :p

Det gör jag redan 8)

Jag ligger och tränar på 75 i bänk just nu, kör 6*3
    Bicepscurlen gungar jag upp lite, så jag kan använda mer vikt!

PooX wrote:
    Det gör jag redan 8)

Jag ligger och tränar på 75 i bänk just nu, kör 6*3
    Bicepscurlen gungar jag upp lite, så jag kan använda mer vikt!

Jag tror att han var ironisk! ;) Mitt tips är att inte glömma benen… Det ser väldigt dumt ut med en vältränad överkropp och kycklingben… Tränar man bröst och biceps bör man även träna rygg och triceps… :emo-thumb

kör strikt ist och kom fram med tekniken ist för att kasta omkring och gunga som många andra gör på gymen

xRickardx: Man känner sig väldigt motbjuden på forumet när du kommer med sånna där saker. Jag sitter här för att få hjälp och är hemskt tacksam om jag för det också!

GBGPatrik: Jo jag vet det. Jag kör helkropps, uppdelat på 5 dagar. Varje vecka! ;)

Tompa_H: Jo nog gör jag det, jag svingar inte upp vikterna direkt. Men böjer mig lite fram på t.ex Skivstångscurl m.m för att få upp vikten. Det är väl rätt?

PooX wrote:
    xRickardx: Man känner sig väldigt motbjuden på forumet när du kommer med sånna där saker. Jag sitter här för att få hjälp och är hemskt tacksam om jag för det också!

Jag tror att han syftade på Pricks aningen märkliga kommentar:)

Andreas Guiance wrote:
    Jag tror att han syftade på Pricks aningen märkliga kommentar:)

Jo, det hade varit bra om det varit så :)

Tror bara Richard försökte få in dig på rätt spår, då vissa tidigare skribenter va lite ironiska. Om du vill bygga långsiktigt ska du börja med att skaffa dig ett par groova vader och ett par grova underarmar.
    När du skaffat det kommer det tillåta dig att köra slut rygg och ben i marklyft och knäböj. Om du kör dessa övningar så kommer massan (förutsatt att du äter bra) som ett brev på posten!

Så glöm inte ben, rygg och axlar (för att få ett brett intryck)
    Så satsa på basöningar som marklyft, knäböj, chins, dips, bänk och lägg till lite axelpressar så har du allt du behöver!
    Rocka på nu!

Cagiva wrote:
    Tror bara Richard försökte få in dig på rätt spår, då vissa tidigare skribenter va lite ironiska. Om du vill bygga långsiktigt ska du börja med att skaffa dig ett par groova vader och ett par grova underarmar.
    När du skaffat det kommer det tillåta dig att köra slut rygg och ben i marklyft och knäböj. Om du kör dessa övningar så kommer massan (förutsatt att du äter bra) som ett brev på posten!

Så glöm inte ben, rygg och axlar (för att få ett brett intryck)
    Så satsa på basöningar som marklyft, knäböj, chins, dips, bänk och lägg till lite axelpressar så har du allt du behöver!
    Rocka på nu!

Ja, jag förstår det! Jag äter som en riktig björn faktisk, jag har gått upp 22 kilo sen förra året. :emo-thumb

Nej, det gör jag inte. Jag kör allt det där du skrev + axelpressar (Militärpress, axelpress osv)

Jag ska göra mitt bästa! :up:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.