Dagsformen

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 39 total)
  • Author

Japp jag ska köra nu i april hade jag tänkt!! hoppas jag hinner med dieten bara, men jag kommer inte att ge mig i första taget

Vanessa Frykman wrote:
    skulle du köra nu i april?
    elinorLilja wrote:
    Japp jag ska köra nu i april hade jag tänkt!! hoppas jag hinner med dieten bara, men jag kommer inte att ge mig i första taget

Ok ven coachar dig`? Hoppas du hinner .

om du ska hinna elinor får du nog lägga på ett kål…men det verkar du ju redan gjort…
    lycka till!

Jag har två coatcher Madelene Bengtsson och Per- Jonas Christoperson på helhetshälsan här i Norrköping. Jo då klart jag hinenr!!:P

Vanessa Frykman wrote:
    Ok ven coachar dig`? Hoppas du hinner .

Japp jag vet, vägde mig i morse igen och vägde då 55,6 altså så har jag gått ner 0,5 kilo från igår:p. Visst man ska ju inte gå ner så fort men just nu har jag inget val känns det som….

athleticmia wrote:
    om du ska hinna elinor får du nog lägga på ett kål…men det verkar du ju redan gjort…
    lycka till!

Lycka till!:)

elinorLilja wrote:
    Japp jag vet, vägde mig i morse igen och vägde då 55,6 altså så har jag gått ner 0,5 kilo från igår:p. Visst man ska ju inte gå ner så fort men just nu har jag inget val känns det som….

:up: Bra jobbat tjejen!
    Känns som att du verkligen är på G nu och ändrat ditt kcal intag,det är bra!
    Vi ses BACKSTAGE!!!:up: !!Kram//s*

Hur går dieten nu då?

Faktiskt så går det rätt bra faktiskt!!Har gått ner en hel del sedan sista bilden togs. Har dock inte gjort någon fettmätning ännu men det kommer på onsdag, förhoppningsvis nya bilder också:P. Tävla det kommer jag
    Var så säker:P.

Vanessa Frykman wrote:
    Hur går dieten nu då?

ser ändå stor skillnad på bilderna :D Lägg på ett kol nu så blir det finfint!

Det går framåt

elinorLilja wrote:
    Faktiskt så går det rätt bra faktiskt!!Har gått ner en hel del sedan sista bilden togs. Har dock inte gjort någon fettmätning ännu men det kommer på onsdag, förhoppningsvis nya bilder också:P. Tävla det kommer jag
    Var så säker:P.

Roligt att dieten flyter på bra nu! Ser fram emot att få höra resultaten
    från fettmätningen imorgon samt NYA BILDER! :up:

Kör hårt tjejen!
    :drinks:

Nu har jag haft min efterlängtade fettmätning som jag inte har gjort på länge resultatet finns på min hemsida [www.elinorlilja.wordpress.com]
    Tog även några bilder (OBS att jag inte fick till poserna riktigt :p ).

Lova att inte mobba mig för mina ben!! jag har stora komplex för dom eftersom jag tycker att jag är ganska bred vid höfterna:( .

uppdatering kanske?

Vanessa Frykman wrote:
    uppdatering kanske?

Ser ut som hon dragit sig ur tävlingen…

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.