Dagsformen

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • Author

Jag såg henne senast idag på ze gym, men har ingen aning om hon skall tävla eller inte, av det jag själv kunde se så är det långt kvar till form, och tävlingen är väl snart?

Elinor ska inte tävla nu i april..hon har lagt ner deffen och bygger nu istället

xsmall wrote:
    Elinor ska inte tävla nu i april..hon har lagt ner deffen och bygger nu istället

Eftersom Elinor sj är på forumet,, kan hon inte säga det själv?;)

xsmall wrote:

Klokt tänkt av henne.:nod

Ja det var klokt, det saknas ganska mycket muskler för att hävda sig på scenen, så det är bara att spotta i nävarna och bygga på.

hallå alla byggare!! det var ett tag sedan men jag har haft fullt upp faktiskt.

Som min lilla Madde sa så kommer jag inte tävla nu i April, jättetråkigt tycker jag men har funderat väldigt mycket på det och jag känner att formen aldrig infann sig så nära tävlingen. Dessutom har jag fått ett jobb på willys som kassabiträde och kände att i början av ett nytt jobb kan det vara bra och vara fräsch i huvudet, det är ju ändå endel att lära sig. Så nu tänkte jag ta en riktigt rejäl uppbyggnadsperiod och till min hjälp har jag Annika som tränar på mitt gym, har tävlat i bodybuilding så nu ska byggas på. Vet dock inte när min tävlingsdebut blir av men det får väll Madde, jag och Annika prata om.

Nu vet ni hur det ligger till iallafall så nu blir det mycekt mat, träning och vrål haha puss på er:P

Tycker du gjorde helt rätt då du inte hade motivationen för att tävla nu. Fattar inte heller varför folk håller på och insinuerar hit och dit att hon inte ska tävla? Skillnaden nu är att Elinor säkerligen har lärt sig massor om sin kropp under diet, och säkerligen kommer att ligga bra mycket bättre till inför nästa tävling!

Calle Sirén wrote:
    Tycker du gjorde helt rätt då du inte hade motivationen för att tävla nu. Fattar inte heller varför folk håller på och insinuerar hit och dit att hon inte ska tävla? Skillnaden nu är att Elinor säkerligen har lärt sig massor om sin kropp under diet, och säkerligen kommer att ligga bra mycket bättre till inför nästa tävling!

Motivationen hade jag absolut och diceplinen med men som sagt formen satt inte och man tävlar ju inte bara för att det är kul utan för att man vill hamna så bra som möjligt. Dessutom dök jobbt upp vilket gjorde det mycket enkelare för mig att välja att avstå, tur det eftersom jag är sååååå trött när jag kommer hem efter jobbet. Vågar knappt tänka på hur det skulle varit om jag var på diet haha, då skulle nog min man fått dra hem mig hihi:p . Ja du har sååå rätt så, klart jag ska tävla!! och jag har lärt mig massor av min första diet (den var ju trots allt 10 veckor). Nu har jag fantastiskt bra hjälp av Annika Punab som själv tävlat i bodybuilding ett antal gånger (dock inte längre, senaste tävlingen var 2003). Hon är verkligen kanonbra och jag känner att jag är i bra händer nu. Kommer nästa gång att gå på diet 24 veckor och det ska väll att bra räcka? haha. Nu är det 6 månaders byggning som gäller tills nästa diet…:P

tack för ditt inlägg i min blogg elinor! jag har svarat på det… :)
    lycka till med byggandet

Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.