Dagsformen

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • Author

Killens rubrik heter ”100% ren!”. Rätt självklart att vic jävlas elr vad tror ni?

OT: Ser bra ut, kör på!

Vic wrote:
    Inte en chans att du är ren.

:D

Äh de var inge :p sämst att man inte kan ta bort inlägg..

Ren o ren. Lite svettig kanske.

Vic wrote:
    Inte en chans att du är ren.

Du Vic! En sak ska du har väldigt klart för dig. Jag har tränat i nio år varav fyra år mer seriöst, hållit kosten bra, inte mycket alkohol, effektiv sömn samt bra träningsupplägg.
    Vore konstigt om inte detta skulle ge resultat? Att komma med sådana påståenden är befängt… Jaja nog om detta. Syftet är inte att skapa en dopingdebatt.
    :up:

Det var ett skämt!! Garanterat. Jäkligt roligt att inkriminera någon så, men kanske inte så schyst mot trådskaparen.

Jesper Näsström wrote:
    Det var ett skämt!! Garanterat. Jäkligt roligt att inkriminera någon så, men kanske inte så schyst mot trådskaparen.

Hänger inte med?? Är det du som är Vic?? eller har jag missat något??
    Ha det bra I.a.f. 8)

Jag har inga andra konton än mitt eget. Om du kollar på Vics tidigare poster är det för mig rätt så uppenbart att han använder ett visst mått av ironi.

Jesper Näsström wrote:
    Jag har inga andra konton än mitt eget. Om du kollar på Vics tidigare poster är det för mig rätt så uppenbart att han använder ett visst mått av ironi.

Det blir la väl….
    :emo-thumb

Vic wrote:
    Vem jag är? Kom och möt mig nere på stan så kan vi snacka, du e nog inte lika tuff utan tänder din jävel!! Kan posta bilder på din tandlösa käft sen.

Lägg ner din tönt

josses man blir trott….Ironisk eller inte inlagg som det dar hor inte hemma har, en mindre sma lojliga hot !!

Vic wrote:
    Vem jag är? Kom och möt mig nere på stan så kan vi snacka, du e nog inte lika tuff utan tänder din jävel!! Kan posta bilder på din tandlösa käft sen.

Du Vic! Har du testat lunarstorm? Testa det! Tror det skulle passa dig bättre.. För på detta forumet hör du inte hemma i.a.f.
    Sköt om dig lille vän…:nerd:
    Ps: Från och med nu kommer jag inte besvar dig ds.

haha :D

kommer man inte på nåt bra svar; hota med stryk

supermouse wrote:
    Grym mage!
    Men det bästa av allt är faktiskt spännarminen på första bilden ;)
    Nee skämt och sido. Det ser skitbra ut, kör hårt.

Den är patenterad:D

Ser bra ut! Vad har du för mått?

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.