- This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Medlemsbilder › Dagsformen, kan jag ställa upp i AF 2009?
Vet inte om min fysik räcker till, hade eventuellt tänkt ställa upp i AF nu i sept isf, får därmed påbörja min diet, som förmodligen innebär minus 4-5 kg.
Väger ca 93-94 kg och är 1,84 cm lång.
Någon som har nån input?? vore väldigt tacksam!
MVH Alex
Det e bara att köra alex.
Allt för många väntar med att tävla för att de tror att de ska vara bäst första gången. Men de flesta kommer aldrig ens upp på scenen.
Vill du tävla ska du självklart tävla. Testa på hur det är, ha roligt och bara få lite blodad tand.
Du kommer komma i botten men kör på ändå!
Det viktiga är ju inte att vinna eller ens ta en topplacering, men att få erfarenhet av tävlingarna. Det ger mycket, eller så sägs det i alla fall.
Kör på för fasiken!
håller med kör på för fahn ! kul att få tävlings erfarenhet och se om det är din grej lixxom
absolut kan du tävla, det kan alla. men som samir säger så väntar för många eller så blir det inte av något. så upp:nod
tyvärr blir det nog mer än 4-5kg som rinner av, blir nästan alltid mer än vad man räknar med. dax att börja dieta snart då, var ute i tid!
kär på. vad är det värsta som kan hända? en bottenplacering? inte det sämsta, tvärtom en rik erfarenhet.
går du upp så gör du det som slla vill men ingen vågar.
kör på, bara det är en seger!
Räkna med att gå ner ca 10 kg, men visst fan kan du tävla utan att skämma ut dig. Som Samir säger, ingen ide att vänta tills du är skitbra, risken är att du aldrig tävlar då
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY