Dagsformen på Bodymedlemmarna!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 6,243 total)
  • Author

Dagsformstrådarna på andra forum har varit roliga, så jag offrar mig och startar en här också.

Några bilder på dagsformen. Övar inte posering efter som jag inte har några tävlingsplaner alls, men huvudsaken är att man ser nått iaf. Väger typ 82kg och är 184cm lång.

mvh Boven

Dagsformen p

ska inte vra sämre jag …fyra veckor kvar till debuten ..börjar bli lite smånervöst nu :|

nir får som vanligt ursäkta det dåliga ljuset på korten och min behåring …

annars e jag ganska nöjd med formen …har ätar dag av den brutala formen idag så det är en hel del tryck i bitarna ..nä nu ska jag dra till McD och feta mig : )

samir i bra form …. som vanligt ^^

du kommer va grym p

Hello,

Fotade lite igår. Kul att ha några bilder att jämföra med framöver.

Har inte på långa vägar den muskelmassa som Ni grabbar visar upp, men gå gärna in på min träningsjournal (Här ska det byggas! Linda´s träning & kost) och kommentera det Ni ser. Tack på förhand :up:

Själv tycker jag att rygg och ben ska prioriteras i första läget :bb3: Vad tycker Ni som kan…?

LiMi wrote:
    Hello,

Fotade lite igår. Kul att ha några bilder att jämföra med framöver.

Har inte på långa vägar den muskelmassa som Ni grabbar visar upp, men gå gärna in på min träningsjournal (Här ska det byggas! Linda´s träning & kost) och kommentera det Ni ser. Tack på förhand :up:

Själv tycker jag att rygg och ben ska prioriteras i första läget :bb3: Vad tycker Ni som kan…?

Vad vill du att vi ska kommentera? Du har ju inte postat några bilder. :)

Nina Lätt wrote:
    Vad vill du att vi ska kommentera? Du har ju inte postat några bilder. :)

Sorry om jag va otydlig Bilderna ligger i min träningsjournal (som jag skrev här ovan) men jag tar och slänger in dem här oxå.

Då va det bara att börja kommentera…:o

Sam jr wrote:
    ska inte vra sämre jag …fyra veckor kvar till debuten ..börjar bli lite smånervöst nu :|

nir får som vanligt ursäkta det dåliga ljuset på korten och min behåring …

annars e jag ganska nöjd med formen …har ätar dag av den brutala formen idag så det är en hel del tryck i bitarna ..nä nu ska jag dra till McD och feta mig : )

Gillar dina ben, Sam. Du ser ut att ligga i fas med hårdheten också, ska bli kul att se hur det ser ut på scenen sen!

Limi: tycker dina ben

Well, bygger som sagt…detta är formen från slutet av juli typ. Har mindre fett nu ändå och mer muskler, men detta är det senaste jag har så. Postar även en editerad bild som jag gjorde för min egen del för att se åt vilket håll jag vill det ska gå.

Dagsformen af min aura :p ;)

sam ser bra ut!!! härlig hårdhet på benen ser det ut som. Lycka Till!

Jacksatan wrote:
    Gillar dina ben, Sam. Du ser ut att ligga i fas med hårdheten också, ska bli kul att se hur det ser ut på scenen sen!

Kan inte annat än att hålla med.

Vad gäller dig själv Jacksatan så syns det att du är en habil bänkpressare, grymma pecs:emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 6,243 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.