Dagsformen på Bodymedlemmarna!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 6,243 total)
  • Author
    IATOAON wrote:
    Jag förutsätter att La Ana är en tjej?

Haha jag fick det till att du klaga på BIGSTA´s bild, vilket jag inte kunde förstå :D

Sorry :whistle:

K.I.M wrote:
    Sveriges snedaste rygg:o

skulle nästan tro att de där är en bild du tagit för länge sedan:) . Samma bild som postats på exhale i ryggtråden fast den 06 Jan 2005. Någon nyare borde du ändå ha ;) :emo-thumb

K.I.M wrote:
    Sveriges snedaste rygg:o

är den så sned naturligt eller står du bara så just på bilden??

La Ana wrote:
    i morgon slänger jag upp lite nya bilder..lovar… jag står väl hur jag vill ahahha
    spela roll….. har inte äns lärt mig posa … o jag har god tid på mig att lära mig….

Du kan öva i dagsformstråden, tycker jag. :emo-thumb Det är aldrig för tidigt att lära sig posa rätt. Svårt är det!

La Ana wrote:
    fast man måste väl kunna slänga upp sin dagsform utan att posa??
    eller hur??

Helt klart.

tjock och glad iaf i 3 månader till sen bär de av neråt :bb3:

Bra rygg gurgel!

far val lagga in en traningsbild da ja inte har nan poserings bild, bilden ar tagen idag

snygg t-shirt bränna wilton :D

wire wrote:
    far val lagga in en traningsbild da ja inte har nan poserings bild, bilden ar tagen idag

Vad är det för plast vikter du har på benpressen :p

Nejdå, ser strongt ut. :worship: Väntar dock fortfarande på dina poseringsbilder du utlovat sedan tidigare.

hur mycket vikt har han på i benpressen ??? ;) ;)

axl wrote:
    hur mycket vikt har han på i benpressen ??? ;) ;)

Om det är 25or innerst och två 20 ytterst på varje sida blir det snabbt räknat 560 kg.

Marklyft dagsformen

[http://media.putfile.com/260kg-Markoft http://media.putfile.com/260kg-Markoft%5D

har du n

axl wrote:
    har du nån bänkpress film också?? :)

Hej! nej tyvärr.. har haft strul med högra axel sedan 2 år nu… Har äntligen kunna börja pressa lite igjen.. kör bara hantlar just nu i början… Förhoppningsvis kan jag strax börja köra bänk igjen. Körde 195kg utan tröja på 90kg kroppsvikt för 2 år sedan. Tråkigt att inte komma över 200 gränsen innan man tvingas sluta, hehe.. Ill be back;)

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 6,243 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.