Home › Forums › Medlemsbilder › Dagsformen på Bodymedlemmarna!
tr
en ny tagen bild pa min rygg, har forbattrat tjockleken pa ryggen i alla fall:emo-thumb
Det har ju blivit några år… 12-13år ungefär.. Tävlade i bänkpress förut. Först nu de senaste åren att jag har börjat med böj och mark seriöst. Nått jag ångrar nu att jag inte började med för länga länga sedan! Det är två KANONövningar
GROV!
fan, du har gjort det jag drömmer om jag vill också tävla i bänk.
hur länge hade du tränat när du började tävla i bänk och hur gammal va du då?
Yes, det var ikke vanskelig, jeg bare følgte etter deg. Jeg følgte anmodningen om navnbruk i username. Jeg heter Michael og logger inn med mikkejo
Inte mycket man visar!
Men så såg jag ut i morse!:emo-thumb
Pa bilden sa vager jag 104kg:D
Med tanke på vart du bor måste du vara mkt inomhus när det inte syns ngt spår av sol på dig
Ser grovt ut som alltid när du är igång ordentligt.
Ja tyvarr, sa jobbar jag 13 timmar om dagen mandag till sondag, sa det finns just nu ingen tid for att sola eller liknande just nu.
Bara traning och jobb nu for tiden
du lovar visst förmycke
Jag bor nu i Chile
Föresten Wire :p, du är massiv!
snart e det dags. fan vad man längta nu.
J
tack så mycket. det e så dålig bred på den bara så den ser så jävla liten ut i verklighet.
på bilden så fick jag pumpa in lyft riktig mycket. jag gästposerade på en natt club.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY