Home › Forums › Medlemsbilder › Dagsformen på Bodymedlemmarna!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 november, 2005 at 17:41 #837119Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:Limi: tycker dina ben är bra!!! satsa på allmänt mer muskler men lägg lite extra krut på rygg o axlar!! det kan man aldrig få för mycket av…
lite kort på min ingen vidare form men jag jobbar p det kritiser gärna
6 november, 2005 at 17:49 #837120Anonym anvandareMember3 pac wrote:lite kort på min ingen vidare form men jag jobbar p det kritiser gärnamgv migva snälla
6 november, 2005 at 18:26 #837121Anonym anvandareMemberSam jr wrote:ska inte vra sämre jag …fyra veckor kvar till debuten ..börjar bli lite smånervöst nunir får som vanligt ursäkta det dåliga ljuset på korten och min behåring …
annars e jag ganska nöjd med formen …har ätar dag av den brutala formen idag så det är en hel del tryck i bitarna ..nä nu ska jag dra till McD och feta mig : )
äckligt bra form….vilken tävling är det du ska vara med i?
Piz
6 november, 2005 at 19:22 #837122Anonym anvandareMember3 pac wrote:lite kort på min ingen vidare form men jag jobbar p det kritiser gärnaJag tycker din form är schysst, men du behöver mer pecs!
6 november, 2005 at 19:54 #837123Anonym anvandareMemberNina Lätt wrote:Jag tycker din form är schysst, men du behöver mer pecs!Japp, ös på med pecs och traps. Det är de enda muskler man behöver
Tycker annars armarna och formen är bra6 november, 2005 at 20:24 #837124Anonym anvandareMemberNina Lätt wrote:Jag tycker din form är schysst, men du behöver mer pecs!pecs?? va edet haha soory
6 november, 2005 at 20:38 #837125Anonym anvandareMember3 pac wrote:pecs?? va edet haha sooryPectoralis aka bröstmuskler. :emo-thumb
7 november, 2005 at 00:21 #837126Anonym anvandareMemberDagsformen
7 november, 2005 at 04:36 #837127Anonym anvandareMember3 pac wrote:va snällaBröst och armar.
Midjan ser inte bra ut axelmässigt,men blir bättre när du får axlar:emo-thumb7 november, 2005 at 09:06 #837128Anonym anvandareMemberContender wrote:Bröst och armar.
Midjan ser inte bra ut axelmässigt,men blir bättre när du får axlar:emo-thumba jag e ju inte så stor e ju bara 70 kg o jag har inga tävlings planer på nåt sät tränar för att jag mår bra men tacke en då haha
7 november, 2005 at 17:58 #837129Anonym anvandareMemberBenen är fantastiskt bra, inte minst med tanke på den ringa tid du tränat!
:emo-thumb
Sam jr wrote:ska inte vra sämre jag …fyra veckor kvar till debuten ..börjar bli lite smånervöst nunir får som vanligt ursäkta det dåliga ljuset på korten och min behåring …
annars e jag ganska nöjd med formen …har ätar dag av den brutala formen idag så det är en hel del tryck i bitarna ..nä nu ska jag dra till McD och feta mig : )
7 november, 2005 at 18:36 #837130Anonym anvandareMemberHenkeThePeak wrote:Benen är fantastiskt bra, inte minst med tanke på den ringa tid du tränat!:emo-thumb
tackar tackar .. jo benen har svarat jävligt bra på träningen (klart över förväntningarna) …har juh bara tränat ben 1 år …hade nån jävla skada innan som läkarna inte visste vad det va så jag var tvungen att vänta på en massa provsvar …
7 november, 2005 at 18:47 #837131Anonym anvandareMemberJ
7 november, 2005 at 20:48 #837132Anonym anvandareMemberSam jr wrote:tackar tackar .. jo benen har svarat jävligt bra på träningen (klart över förväntningarna) …har juh bara tränat ben 1 år …hade nån jävla skada innan som läkarna inte visste vad det va så jag var tvungen att vänta på en massa provsvar …Hehe att du lyckats bygga de där benen på ett års träning är ju nästan löjligt, världen är orättvis!
7 november, 2005 at 21:24 #837133Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Hehe att du lyckats bygga de där benen på ett års träning är ju nästan löjligt, världen är orättvis!Jo, och så finns det folk som tror att gener inte spelar nån roll. haha
Nu tror jag säkert också Sam kämpat hårt och varit seriös, men det är vi många som gjort i många år men inte ens har halva dessa ben. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.