Home › Forums › Medlemsbilder › Dagsformen på Bodymedlemmarna!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 november, 2005 at 21:29 #837134Anonym anvandareMember
larzoo: tackar tackar …hoppas bara jag f
7 november, 2005 at 21:37 #837135Anonym anvandareMemberSam jr wrote:larzoo: tackar tackar …hoppas bara jag får behålla massan på bena ..dem börjar kännas jävligt slitna + att jag har tappat en hel del styrka i demAndreas och Jacksatan: jo det e sant ..personligen tror jag att gener spelar en VÄLDIGT stor roll …oavsett vilken sport man håller på med
sen så sätter det mig i en lite jobbig situation då jag inte vill slösa bort dessa gener…men det får bli ett framtida problem
Äh, du gör väl det bästa av det som det är nu. Tänk hur bra du kommer va om säg 4-5år om du inte blir skadad el tappar motivationen. Men sen är det ju ändå främst för dig själv du gör det, ingen kan ju kräva att du ska träna stenhårt bara för att du fått bra gener.
7 november, 2005 at 21:40 #837136Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Äh, du gör väl det bästa av det som det är nu. Tänk hur bra du kommer va om säg 4-5år om du inte blir skadad el tappar motivationen. Men sen är det ju ändå främst för dig själv du gör det, ingen kan ju kräva att du ska träna stenhårt bara för att du fått bra gener.jo absolut men det känns som om jag själv inte vill slösa bort det jag fått…
självklart gör jag det för mig själv …just nu så älskar jag att träna ..är väl lite jobbigt att dieta men det e juh snart slut och då e det bara att bygga som gäller (kommer dock att dra till thailand ett par månader efter tävlingarna för att koppla av och bara njuta av livet )8 november, 2005 at 01:35 #837137Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Jo, och så finns det folk som tror att gener inte spelar nån roll. haha
Nu tror jag säkert också Sam kämpat hårt och varit seriös, men det är vi många som gjort i många år men inte ens har halva dessa ben.Nu är ju inte du själv exakt en förlorare i det genetiska lotteriet;) Jag kan kontra med att det finns många som kämpat hårt och varit seriösa i många år och inte har halva dina pecs:)
8 november, 2005 at 01:36 #837138Anonym anvandareMemberSam jr wrote:jo absolut men det känns som om jag själv inte vill slösa bort det jag fått…
självklart gör jag det för mig själv …just nu så älskar jag att träna ..är väl lite jobbigt att dieta men det e juh snart slut och då e det bara att bygga som gäller (kommer dock att dra till thailand ett par månader efter tävlingarna för att koppla av och bara njuta av livet )Äh det är ju ett stort privilegium, även om du av någon anledning inte skulle orka satsa så hårt på träningen under en period lär du ju knappast ha problem att greja beachformen iaf:emo-thumb
8 november, 2005 at 13:09 #837139Anonym anvandareMemberGrymt Sam… Lycka till p
8 november, 2005 at 22:46 #837140Anonym anvandareMemberEftersom jacksatan och boven har postat bilder så får jag väl också göra det…
(J… och B… har 20% på amazing thais buffé om det skulle vara intressant.)
[img=http://home.student.uu.se/l/laha8103/lembit/lembitflex.jpg]
8 november, 2005 at 23:52 #837141Anonym anvandareMemberhakkon wrote:Eftersom jacksatan och boven har postat bilder s9 november, 2005 at 00:03 #837142Anonym anvandareMemberBoven wrote:Ja, Hakkon… Inte för att vara taskig, men du har en hel del att jobba på. Du måste fram för allt skaffa dig lite massa, sen lämnar formen en hel del övrigt att önska. Men kör hårt så kan ju bilden ovan bli en före bild!Mvh Boven
Vet om det… bara att träna, äta, sova och vänta…
9 november, 2005 at 10:27 #837143Anonym anvandareMemberTog kort idag. Ej nöjd med deffen än så länge. Har mycket att ta bort. Speciellt ben och …va fan allt. Det är bara att lägga in en högre växel och gasa. Hård ska jag vara, finns inga andra alternativ. Nä, nu ska jag valla skorna och gå vidare i livet.(Deffen)
9 november, 2005 at 11:24 #837144Anonym anvandareMemberVad ska du tävla i? Vad har du för stats?
9 november, 2005 at 11:45 #837145Anonym anvandareMemberVikt ca 85 kg bryr mig inte så mycket om vikten. längd 182
ska tävla i af i Lund och bf i Göteborg. Första tävlingen inom fitness.
chins 20, dips 30st men det var ett tag sedan.
lite små info.
9 november, 2005 at 12:02 #837146Anonym anvandareMemberhmmm du ser ut att vara tyngre!
Kämpa vidare så ses vi i lund.
Tp.9 november, 2005 at 16:05 #837147Anonym anvandareMembertrapetsius wrote:hmmm du ser ut att vara tyngre!Kämpa vidare så ses vi i lund.
Tp.Tyngre? Menar du i posetivt eller negativt syfte.Väger nu idag morgonvikt 85 kg. men hoppas på ett par kilo mindre.Ska du själv tävla under af nu i Lund.
I så fall hur går deffen själv? Hoppas den går bra. Vi ses i Lund
mvh Magnus.:up:9 november, 2005 at 16:07 #837148Anonym anvandareMemberååå kniiiip!
Och eftersom det är obligatoriskt att skylla sin usla fysik på något så får jag säga att detta var efter en vecka på kanionholmarna med mycket Alkohol och 12 pizzor på 7 dagar (förövrigt nytt personbästa,
[img=http://img342.imageshack.us/img342/6/dsc007414cd.opt.jpg](ja, jag solade under ett parasoll:o )
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.