Dagsformen på Bodymedlemmarna!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 5,941 through 5,955 (of 6,243 total)
  • Author
    Martin Alexandersson wrote:
    Siktar på 87 – 89kg.

Är målet byggning i år? Mvh Calle Sirén

Calle Sirén wrote:
    Är målet byggning i år? Mvh Calle Sirén

Ja som det ser ut nu. Men de har ju tydligen höjt viktgränsen inom cbb oxå så beroende på form o hur mycket som kan skalas bort så kommer jag ta beslut om bb eller cbb ågot längre fram i dieten.

Hur går det själv då?

Jävlar vad du har vuxit Martin, ser massivt ut :up:

vill börja med att ursäkta den otroligt dåliga kvaliten på bilden

stats 22 år (nyss fyllda)
    190 cm ca
    ca 102 kg

har dietat mars till juli o tagit bort ca 20kg, hade planer på cbb på sm men vi missbedömde min bf rätt rejält 😮 så jag ligger på kalori- dom dagar jag känner för det och på kaloribalans för resten (för det mesta ligger jag på minus), målet är att bli i ganska bra form för o kunna se ordentligt vad jag har o inte har o sedan tävla när jag känner mig redo, finns ingen anledning att stressa

kontruktiv kritik mottages av de lilla man ser, digitalkameran va död

[img=http://img118.imageshack.us/img118/264/bodyeb0.jpg]

stenis wrote:
    Jävlar vad du har vuxit Martin, ser massivt ut :up:

Nja.. Kommer tävla på den vikt som jag ifjol var tävlingsklar på. Men lite har man kanske förbättrat men sen har jag oxå slitit ganska hårt senaste året o inget festande på det. Behöver väl inte säga att inbjudningarna till olika fester har försvunnit i posthögen.:D

Nja.. Kommer tävla på den vikt som jag ifjol var tävlingsklar på. Men lite har man kanske förbättrat men sen har jag oxå slitit ganska hårt senaste året o inget festande på det. Behöver väl inte säga att inbjudningarna till olika fester har försvunnit i posthögen.:D

Hehe. Nu är du ju bulkad så självklart ser du större ut än vid tävlingsform, men armar och likaså axlar tycker jag ser ut att ha förbättrats. Men de kanske är jag som ser kasst :P :D

Kommer du komma ut lika hård eller hårdare än sist?

Mvh

Peter.S wrote:
    Ser jäkligt bra ut!

Tack det var snällt sagt:emo-thumb

stenis wrote:
    Hehe. Nu är du ju bulkad så självklart ser du större ut än vid tävlingsform, men armar och likaså axlar tycker jag ser ut att ha förbättrats. Men de kanske är jag som ser kasst :P :D

Kommer du komma ut lika hård eller hårdare än sist?

Mvh

Målet är att vara hårdare en sist. Nu kan jag fokusera på det utan att behöva tänka på vikten. Viktigast nu är att ta sig under 90 strecket o det ska gå. Förhoppningsvis hård på 89 alt knökhård på 87. :-)

Målet är att vara hårdare en sist. Nu kan jag fokusera på det utan att behöva tänka på vikten. Viktigast nu är att ta sig under 90 strecket o det ska gå. Förhoppningsvis hård på 89 alt knökhård på 87. :-)

Blir kul o se, lycka till :up:

Mvh

Calle Sirén wrote:
    Är helt övertygad om att du kommer att nå ditt mål med att väga in på 105 kg.
    Jag har sett i din journal att du har en mycket god disciplin, och det är det som skiljer de bästra från resten :up: Lycka till Micke! Jag kommer och kollar när ni gör upp!

mvh Calle Sirén

Det är kul att du kommer o tittar på SM Calle.
    Skulle själv vilja titta på en del av klasserna men ska väll inte räkna med att man pallar det he he:(
    Jag får väll åka o titta på lucian i år om jag nu inte ska tävla på lucia classic själv hmmm vi får se:)

Från gårdagen, lite sne pose åt höger med slapp vänster magsida. But but, this is as far as I came med min deff =)

[img=http://www.victorhaglund.se/stuff/deff07.jpg]Dags å trycka i sig Mcdonalds och andra nyttigheter hehe

Mvh / Z

Slänger upp några bilder här på dagsformen. Dom ända jag tagit i år. Är olyckligtvis nu nyopererad i båda mina händer. Det går att skriva, men det gör ont och tar lite tid. Kommer starta en journal om vägen tillbaka. Där kan ni följa mej framöver. Ger inte upp för en motgång, utan biter ihop och blickar framåt. Ser istället möjligheterna och planerar redan nästa år. Kram på er.

Känns lite väl modigt att lägga upp en bild nu kanske efter Jimmys dominering, men å andra sidan kan man inte förvänta sig att alla sitter inne med den fysiken heller.

Vad jag har att bjuda på är en helt sinnessjukt svullen Marcus, jag åt mer än vanliga dagar igår och har så enormt mycket vatten i mig hahaha.

:D

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Känns lite väl modigt att lägga upp en bild nu kanske efter Jimmys dominering, men å andra sidan kan man inte förvänta sig att alla sitter inne med den fysiken heller.

MVH

Ser bra ut – särskilt ryggen. Men jag är besviken att du inte har lyftarbältet på dig. :/

Glasmästaren du har blivit grov för en gångs skull :emo-thumb

Viewing 15 posts - 5,941 through 5,955 (of 6,243 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.