Home › Forums › Medlemsbilder › Dagsformen på Bodymedlemmarna!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 september, 2007 at 08:58 #843044Anonym anvandareMemberMartin Alexandersson wrote:Siktar på 87 – 89kg.
Är målet byggning i år? Mvh Calle Sirén
10 september, 2007 at 09:40 #843045Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Är målet byggning i år? Mvh Calle SirénJa som det ser ut nu. Men de har ju tydligen höjt viktgränsen inom cbb oxå så beroende på form o hur mycket som kan skalas bort så kommer jag ta beslut om bb eller cbb ågot längre fram i dieten.
Hur går det själv då?
10 september, 2007 at 10:14 #843046Anonym anvandareMemberJävlar vad du har vuxit Martin, ser massivt ut :up:
10 september, 2007 at 17:27 #843047Anonym anvandareMembervill börja med att ursäkta den otroligt dåliga kvaliten på bilden
stats 22 år (nyss fyllda)
190 cm ca
ca 102 kghar dietat mars till juli o tagit bort ca 20kg, hade planer på cbb på sm men vi missbedömde min bf rätt rejält 😮 så jag ligger på kalori- dom dagar jag känner för det och på kaloribalans för resten (för det mesta ligger jag på minus), målet är att bli i ganska bra form för o kunna se ordentligt vad jag har o inte har o sedan tävla när jag känner mig redo, finns ingen anledning att stressa
kontruktiv kritik mottages av de lilla man ser, digitalkameran va död
[img=http://img118.imageshack.us/img118/264/bodyeb0.jpg]
10 september, 2007 at 18:12 #843048Anonym anvandareMemberstenis wrote:Jävlar vad du har vuxit Martin, ser massivt ut :up:Nja.. Kommer tävla på den vikt som jag ifjol var tävlingsklar på. Men lite har man kanske förbättrat men sen har jag oxå slitit ganska hårt senaste året o inget festande på det. Behöver väl inte säga att inbjudningarna till olika fester har försvunnit i posthögen.
10 september, 2007 at 19:14 #843049Anonym anvandareMemberMartin Alexandersson wrote:Nja.. Kommer tävla på den vikt som jag ifjol var tävlingsklar på. Men lite har man kanske förbättrat men sen har jag oxå slitit ganska hårt senaste året o inget festande på det. Behöver väl inte säga att inbjudningarna till olika fester har försvunnit i posthögen.Hehe. Nu är du ju bulkad så självklart ser du större ut än vid tävlingsform, men armar och likaså axlar tycker jag ser ut att ha förbättrats. Men de kanske är jag som ser kasst
Kommer du komma ut lika hård eller hårdare än sist?
Mvh
10 september, 2007 at 20:39 #843050Anonym anvandareMemberPeter.S wrote:Ser jäkligt bra ut!Tack det var snällt sagt:emo-thumb
10 september, 2007 at 20:40 #843051Anonym anvandareMemberstenis wrote:Hehe. Nu är du ju bulkad så självklart ser du större ut än vid tävlingsform, men armar och likaså axlar tycker jag ser ut att ha förbättrats. Men de kanske är jag som ser kasstKommer du komma ut lika hård eller hårdare än sist?
Mvh
Målet är att vara hårdare en sist. Nu kan jag fokusera på det utan att behöva tänka på vikten. Viktigast nu är att ta sig under 90 strecket o det ska gå. Förhoppningsvis hård på 89 alt knökhård på 87.
10 september, 2007 at 20:42 #843052Anonym anvandareMemberMartin Alexandersson wrote:Målet är att vara hårdare en sist. Nu kan jag fokusera på det utan att behöva tänka på vikten. Viktigast nu är att ta sig under 90 strecket o det ska gå. Förhoppningsvis hård på 89 alt knökhård på 87.Blir kul o se, lycka till :up:
Mvh
10 september, 2007 at 20:45 #843053Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Är helt övertygad om att du kommer att nå ditt mål med att väga in på 105 kg.
Jag har sett i din journal att du har en mycket god disciplin, och det är det som skiljer de bästra från resten :up: Lycka till Micke! Jag kommer och kollar när ni gör upp!mvh Calle Sirén
Det är kul att du kommer o tittar på SM Calle.
Skulle själv vilja titta på en del av klasserna men ska väll inte räkna med att man pallar det he he:(
Jag får väll åka o titta på lucian i år om jag nu inte ska tävla på lucia classic själv hmmm vi får se:)12 september, 2007 at 16:56 #843054Anonym anvandareMemberFrån gårdagen, lite sne pose åt höger med slapp vänster magsida. But but, this is as far as I came med min deff
[img=http://www.victorhaglund.se/stuff/deff07.jpg]Dags å trycka i sig Mcdonalds och andra nyttigheter hehe
Mvh / Z
12 september, 2007 at 17:33 #843055Anonym anvandareMemberSlänger upp några bilder här på dagsformen. Dom ända jag tagit i år. Är olyckligtvis nu nyopererad i båda mina händer. Det går att skriva, men det gör ont och tar lite tid. Kommer starta en journal om vägen tillbaka. Där kan ni följa mej framöver. Ger inte upp för en motgång, utan biter ihop och blickar framåt. Ser istället möjligheterna och planerar redan nästa år. Kram på er.
13 september, 2007 at 11:32 #843056Anonym anvandareMemberKänns lite väl modigt att lägga upp en bild nu kanske efter Jimmys dominering, men å andra sidan kan man inte förvänta sig att alla sitter inne med den fysiken heller.
Vad jag har att bjuda på är en helt sinnessjukt svullen Marcus, jag åt mer än vanliga dagar igår och har så enormt mycket vatten i mig hahaha.
MVH
13 september, 2007 at 11:38 #843057Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Känns lite väl modigt att lägga upp en bild nu kanske efter Jimmys dominering, men å andra sidan kan man inte förvänta sig att alla sitter inne med den fysiken heller.MVH
Ser bra ut – särskilt ryggen. Men jag är besviken att du inte har lyftarbältet på dig.
13 september, 2007 at 12:29 #843058Anonym anvandareMemberGlasmästaren du har blivit grov för en gångs skull :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.