Home › Forums › Medlemsbilder › Dagsformen på Bodymedlemmarna!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 september, 2007 at 12:27 #843104Anonym anvandareMemberSamir wrote:Tack alla för era kommentarer
Ni får mig att fortsätta köra med ett leende på läpparnaALLTID ett leende på läpparna!:up:
Rock ON baby!16 september, 2007 at 12:51 #843105Anonym anvandareMemberJohannez wrote:Efter två veckors diet.
Vikten då bilden togs är 91.5 kg.Bara jag som tycker han ser lite ”bred” ut över midjan?
Bra bygge annars.:up:16 september, 2007 at 13:27 #843106Anonym anvandareMemberJohannez wrote:ser ut att gå bra micke! syns skillnad på dej vecka till vecka…Tack! Bra att det syns iaf, inte mycket kanske men jag tar det lååångsamt :up:
16 september, 2007 at 13:36 #843107Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:Bilder att jämföra med varann… Ser NI någon skillnad? 😮nej…
16 september, 2007 at 15:25 #843108Anonym anvandareMemberKlo wrote:tog lite bilder igårGoa ben, särskilt hamsen. Vaderna behöver lite mer volym, men det fixar du med tiden… Ett tips kan vara att lägga in dubbelt så mycket vadträning som all annan träning, eller göra som jag och träna dem varannan dag.
Finns många teorier om vader, ingen har väl lust att höra ett föredrag här inne så jag struntar i det. Kan PM:a ifall du är nyfiken, men det ser ut som att du vet vad du håller på med!
Överkroppen var också bra. Bra kött på nedre ryggen, trapzen var inte mycket att ha. Stora biceps, så lite mer axlar skulle inte skada. Gillar latsen också, vidden var bra.
Tycker underarmarna skulle behöva lite mer kött för de grova överarmarna, så ifall du använder remmar kan du sluta med det, eller lägga in separat underarmsträning ifall det passar dig bättre.
:up:
MVH
16 september, 2007 at 16:03 #843109Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Goa ben, särskilt hamsen. Vaderna behöver lite mer volym, men det fixar du med tiden… Ett tips kan vara att lägga in dubbelt så mycket vadträning som all annan träning, eller göra som jag och träna dem varannan dag.Finns många teorier om vader, ingen har väl lust att höra ett föredrag här inne så jag struntar i det. Kan PM:a ifall du är nyfiken, men det ser ut som att du vet vad du håller på med!
Överkroppen var också bra. Bra kött på nedre ryggen, trapzen var inte mycket att ha. Stora biceps, så lite mer axlar skulle inte skada. Gillar latsen också, vidden var bra.
Tycker underarmarna skulle behöva lite mer kött för de grova överarmarna, så ifall du använder remmar kan du sluta med det, eller lägga in separat underarmsträning ifall det passar dig bättre.
:up:
MVH
Tack! Kul med så utförlig kritik :nod
Vaderna har släpat tidigare men jag är för tillfället nöjd med uvecklingstakten på dem och lägger nog inte in extra vadträning just nu. Fast större vader är ju naturligtvis nått jag satsar på långsiktigt.
Trapsen är tillräckligt stora! Möjligen just dessa poseringar och ljus som inte framhäver dom speciellt bra. Axlarna däremot håller jag med om behöver mer kött, dem är prio 1 just nu.
Får inga speciella ökningar på underarmarna av att skippa remmar då jag har ett naturligt starkt grepp (har hunnit testa både och några ggr under mina 16 år på gymet :emo-thumb ) apfingrar eller nått Det enda som händer är att ryggträningen blir lidande. Möjligen skulle man kunna köra extra underarmar för att få upp volymen lite.
17 september, 2007 at 13:25 #843110Anonym anvandareMemberSebbe_o wrote:Här är lite bilder nu ifrån deffen! har bara hållt på i 3 dagar men ska ta fotografier i sltuet av november! Fick erbjudande av patrik elfwing att han skulle få fotografera mig! han tyckte jag hade bra utseende o fyisk för hans kamera;) hahah! så de ska bli kul o få lite fräsha bilder!
Han tar väldigt bra kort verkligen! kommer upp lite bilder varje vecka har jag bestämt!Peace!
slänger bara upp ett par rygg bilder nu!
enjoy!haha du är så enorm så du har ett eget gravitationsfält, därav det sfäriska utseendet på rummet
17 september, 2007 at 17:03 #843111Anonym anvandareMemberDen andra bilden var sjukt dålig. Ser ut som om du ska tälla in kameran men du har glömt att den står inställd på 10 sekunder automatisk..
17 september, 2007 at 17:29 #843112Anonym anvandareMember3 more kgs to loose…börjar se cool ut äntligen.
Ska försöka få lite pix tagna i veckan…ZONE
17 september, 2007 at 19:16 #843113Anonym anvandareMemberAndreas´J wrote:Har jobbat lite på mr Syvertsens tips, axlar&armar prio1(Dock lite småpump i armarna) 17år by the way.
[http://imageshack.us [img=http://img454.imageshack.us/img454/2831/1794hx0.jpg]][http://imageshack.us[img=http://img132.imageshack.us/img132/9248/1799pp7.jpg]]
´mvh
Herre gud varför ha något annat än MASSA som prio1? Du behöver mkt kött på hela kroppen känns som lite väl tidigt att börja ha något som prio1
17 september, 2007 at 20:10 #843114Anonym anvandareMemberrinse wrote:Herre gud varför ha något annat än MASSA som prio1? Du behöver mkt kött på hela kroppen känns som lite väl tidigt att börja ha något som prio1+1
18 september, 2007 at 09:52 #843115Anonym anvandareMemberAndreas´J wrote:haha, man tackar för den kritiken, ta bilder själv är inte det lättaste men det blev va det blutt:) ska kanske be någon om hjälp nästa gång.Annars är jag väl medveten om att det ska på massa mer kött men tänkte bara lägga upp två bilder för att visa lite hur jag ser ut.
Kan ju säja att dina armar ser ok ut! ska du lägga prio så kör basövningar, armar kommer när man tränar så mk andra muskler. så mera focus på basövningar så kommer massan :up:
18 september, 2007 at 13:31 #843116Anonym anvandareMemberryggen ida! många kg kvar innan man är iform:P
18 september, 2007 at 16:15 #843117Anonym anvandareMemberSebbe_o wrote:ryggen ida! många kg kvar innan man är iform:Pbra flex på ditt huvud
18 september, 2007 at 17:43 #843118Anonym anvandareMemberEn vecka till af sm:) // se blogg
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.