Home › Forums › Medlemsbilder › Dagsformen på Bodymedlemmarna!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 september, 2007 at 13:12 #843164Anonym anvandareMemberSamir wrote:Film på de obligatoriska från igår.
[youtube=Ifj-NcTeZng]heyheyhey….. lookin sharp!
Efter igår är jag övertygad att det kommer kunna gå riktigt bra om 3v!:up:Strongt att lägga ut filmen trots trycklöshet, kasst ljus mm, såg 10ggr vassare ut live. Synd bara att nån nästäppt sillstrypare babblade sönder de känslomässiga scenerna!
22 september, 2007 at 13:16 #843165Anonym anvandareMemberSamir wrote:Film på de obligatoriska från igår.
[youtube=Ifj-NcTeZng]Hej Samir!
Blir nog bra det där :up: men jag tror inte att domarna blir så glada om du vrider dig fram och tillbaka i tex. tricepsposen, man vill gärna att du ”håller den”. Kan till och med hända att du inte får vrida dig fram och tillbaka. Så dubbelkolla det med ngn BBinsatt person, förlagsvis JP. Ett gott råd bara, Lycka Till!22 september, 2007 at 13:21 #843166Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:ONCE AGAIN
ITS ON!
ZONE CAPONE 3 WEEKS OUT [/b]
……………………………………….[/b]
[img=http://www.zonecapone.com/bilder/zonecontest_07/3weeksout_02.jpg][img=http://www.zonecapone.com/bilder/zonecontest_07/3weeksout_04.jpg]JUST A LIL`SNEAK PEEK OF WHAT WILL HIT THE VETERAN
CLASS IN VÄSTERÅS, SWEDEN ON OCTOBER 14TH 2007…
……………………………………….
-Pix by Johannes Sundblad-Kommer o hejar på dig skriker lite för palles räkning med då han stannar kvar i gbg o jobbar:emo-thumb
22 september, 2007 at 13:24 #843167Anonym anvandareMemberAnnika Warg wrote:Hej Samir!
Blir nog bra det där :up: men jag tror inte att domarna blir så glada om du vrider dig fram och tillbaka i tex. tricepsposen, man vill gärna att du ”håller den”. Kan till och med hända att du inte får vrida dig fram och tillbaka. Så dubbelkolla det med ngn BBinsatt person, förlagsvis JP. Ett gott råd bara, Lycka Till!Tackför lyckönskningarna och tipset.
Ska höra med någon auktoriserad domare direkt. (antar dock att alla e upptagna i Karlstad)22 september, 2007 at 13:45 #843168Anonym anvandareMemberSamir wrote:Tackför lyckönskningarna och tipset.
Ska höra med någon auktoriserad domare direkt. (antar dock att alla e upptagna i Karlstad)Jag är i och för sig lic. SKKF domare MEN kan inte uttala mig som domare pga att jag av olika anledningar är avstängd som just domare resten av 2007. SKKF är inte så glad att jag som oftast har en åsikt om saker och ting .
Blev avstängd som domare pga mitt uttalade här på forumet ( [http://forum.body.se/showthread.php?t=13311] )då jag ifrågasatte varför man ej lät fler svenskor få åka på EM och VM, vilket innebär att jag som tävlande inte får representera Sverige internationellt . En del straffar de direkt :frust: . Så ett tips till alla tävlande, lär er SKKFs regler och håll tungan rätt i mun om ni har en åsikt och vill uttrycka den . Sorry om jag blev lite O.T.22 september, 2007 at 14:02 #843169Anonym anvandareMemberSamir wrote:Film på de obligatoriska från igår.Bra form på dig :emo-thumb Dina ben är grymt bra (jag e benfetisch )
22 september, 2007 at 18:26 #843170Anonym anvandareMemberAnnika Warg wrote:Jag är i och för sig lic. SKKF domare MEN kan inte uttala mig som domare pga att jag av olika anledningar är avstängd som just domare resten av 2007. SKKF är inte så glad att jag som oftast har en åsikt om saker och ting .
Blev avstängd som domare pga mitt uttalade här på forumet ( [http://forum.body.se/showthread.php?t=13311] )då jag ifrågasatte varför man ej lät fler svenskor få åka på EM och VM, vilket innebär att jag som tävlande inte får representera Sverige internationellt . En del straffar de direkt :frust: . Så ett tips till alla tävlande, lär er SKKFs regler och håll tungan rätt i mun om ni har en åsikt och vill uttrycka den . Sorry om jag blev lite O.T.Du tror inte att det snarare är din fysik som gör att du inte får representera Sverige?
22 september, 2007 at 18:36 #843171Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Du tror inte att det snarare är din fysik som gör att du inte får representera Sverige?Nej. Du missförstod mitt inlägg :frust:
Jag blev avstängd som domare pga ett ”diciplinbrott” som SKKF uttrycker det och får i och med det inte representera Sverige som tävlande.
Min förhoppning hade varit att få köra Veteran VM nu i november med SM om 3veckor som ”kval”. Det har varit mitt träningsmål det sista året. Jag kommer dock inte att få åka på Veteran VM även om jag så skulle vinna SM, pga att jag blev avstängd som domare men nu ”straffas” som tävlande.
Efter den tråd där SKKF anser att jag uttalat mig ”fel” fick jag dessutom veta att Sverige kunnat skicka hela fyra tävlande per längklass, de valde att enbart skicka en även då Sverige har många mkt bra tävlande.
Så detta handlade inte bara om mig.Jättemycket sorry för O.T
22 september, 2007 at 18:47 #843172Anonym anvandareMemberAnnika Warg wrote:Nej. Du missförstod mitt inlägg :frust:Jag blev avstängd som domare pga ett ”diciplinbrott” som SKKF uttrycker det och får i och med det inte representera Sverige som tävlande.
Min förhoppning hade varit att få köra Veteran VM nu i november med SM om 3veckor som ”kval”. Det har varit mitt träningsmål det sista året. Jag kommer dock inte att få åka på Veteran VM även om jag så skulle vinna SM, pga att jag blev avstängd som domare men nu ”straffas” som tävlande.
Efter den tråd där SKKF anser att jag uttalat mig ”fel” fick jag dessutom veta att Sverige kunnat skicka hela 4 tävalnde per längklass, de valde att enbart skicka 1 även då Sverige har många mkt bra tävlande.
Så detta handlade inte bara om mig.Jättemycket sorry för O.T
Jag tycker det är både bra och kul att folk brinner för sporten och vill satsa.
När jag i samma veva anmälde mitt intresse att köra EM fick jag veta att MTGP var ett krav för att jag ev. skulle kunna få betala allt själv och åka.Men jag anser inte att du ”straffas” då du faktiskt inte visat upp någon VM-fysik det senaste, muskler är en färskvara! Så jag har full förståelse att man vill ha nya meriter innan man skickar iväg någon.
Ferrari kör knappast med 2005års modeller i 2007års GP.
22 september, 2007 at 18:52 #843173Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Jag tycker det är både bra och kul att folk brinner för sporten och vill satsa.
Men jag anser inte att du ”straffas” då du faktiskt inte visat upp någon VM-fysik det senaste, muskler är en färskvara! Så jag har full förståelse att man vill ha nya meriter innan man skickar iväg någon.Ferrari kör knappast med 2005års modeller i 2007års GP.
Näää, jag orkar inte med i_iotpåhopp, du har helt klart inte förtått och jag har ingen ork att ens förklara då du stör dig på mig av ngn anledning. Men sånt är livet! Det kan jag leva med. Lycka Till du med
22 september, 2007 at 18:57 #843174Anonym anvandareMemberAnnika Warg wrote:Näää, jag orkar inte med i_iotpåhopp, du har helt klart inte förtått och jag har ingen ork att ens förklara då du stör dig på mig av ngn anledning. Men sånt är livet! Det kan jag leva med. Lycka Till du medAtt du inte stått på scen sedan 2005 är ju fakta ingen påhopp. Tack och lycka till själv!
22 september, 2007 at 22:03 #843175Anonym anvandareMemberSå ser man ut nu dårå
[img=http://img61.imageshack.us/img61/4128/dsc00373dz1.jpg]22 september, 2007 at 23:17 #843176Anonym anvandareMemberSamir wrote:Ska bli kul att se live.
Ses backstage
Thanx bro! And you are looking cool like hell as always! See ya soon!ZONE
22 september, 2007 at 23:31 #843177Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Så ser man ut nu dåråStora mannen! :emo-thumb
23 september, 2007 at 08:08 #843178Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Herre min skapare så mycket du gått ner i vikt bruden! Hur många kg är det nu? Bra jobbat :up:Har gått ner ca 12kg sen december 2006
Ligger runt 64-65 i nuläget.Tack!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.