Home › Forums › Medlemsbilder › Dagsformen på Bodymedlemmarna!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 september, 2007 at 09:50 #843194Anonym anvandareMemberCrea_diem wrote:Jag fick mig en liten publik då jag poserade i omklädnings rummet:D en av de ser ni i bakgrunden:)vikten ligger på 98,6 på morgonen.
Jävla knasig symmetri och estetik, men never the less gott om muskler. Ser ut att gå bra!
MVH
26 september, 2007 at 14:29 #843195Anonym anvandareMemberjiggen wrote:Fan börjar ta sig rejält nu anna
Blir nog bra tills SM.
VhTackar !
Grattis i efterskott till bra prestaion på SM. Kul med lokala duktiga atleter !
Jag ska inte vara med på SM utan Lucia.Anna Lübeck wrote:Anna B….KÖTTIGT
snyggt jobbat vännen!!!Tack bruden.
Lycka till till helgen !KRAMPUS wrote:…Tak vad snel du er.
Vanessa Frykman wrote:helvete vilken form Anna.Tusen tack ! Men den måste bli mycket bättre innan LP, men som tur är så har jag en stund på mig.
Above The Line wrote:Om du verkligen ser ut som Miss. Dybdahl, så vill jag se mer bilder..Kan intyga att jag inte ser ut som henne. Skulle önska att jag gjorde det dock. Texten har någon elak moderator diktat ihop.
Finns fler bilder i min journal några sidor bakåt, men som sagt ingen Kristina…:p26 september, 2007 at 15:32 #843196Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Erika ser grym ut !:up:emo-thumbKänns blä att posta efter henne och då väger hon bra mycket mindre än vad jag gör och ser större ut…men jag var lite glad över att mina ben blivit hårdare, så håll till godo…
Bortse från att magen saknar rutor.
ANNA B och bättre ska den BLI!
Du är grymmast, bara är så!
Ses snart igen!!!Kötta på tills dess:up:!
Ciao baby!
KRAM26 september, 2007 at 17:14 #843197Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Jävla knasig symmetri och estetik, men never the less gott om muskler. Ser ut att gå bra!MVH
Haha ärligt talat om jag visste för säkert att du var mer kunnig inom bodybuilding så skulle jag ha haft dig som personlig tränare och inte Roger Hallström.Du är den första som klagar på Symetrin men man får tycka som man vill:D
26 september, 2007 at 17:18 #843198Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Kan intyga att jag inte ser ut som henne. Skulle önska att jag gjorde det dock. Texten har någon elak moderator diktat ihop.
Finns fler bilder i min journal några sidor bakåt, men som sagt ingen Kristina…:pElak? Det var det värsta jag hört. :nono:
Här skulle jag kunna skriva något snällt om din fysik, men eftersom jag tydligen är elak så tänker jag minsann inte alls göra det utan bara konstatera att allt ser ut som skit och att det med stor sannolikhet kommer att gå åt helsike på Lucia.
26 september, 2007 at 17:34 #843199Anonym anvandareMemberCrea_diem wrote:Jag fick mig en liten publik då jag poserade i omklädnings rummet:D en av de ser ni i bakgrunden:)vikten ligger på 98,6 på morgonen.Det ser RIKTIGT bra ut
26 september, 2007 at 17:51 #843200Anonym anvandareMemberCrea_diem wrote:Jag fick mig en liten publik då jag poserade i omklädnings rummet:D en av de ser ni i bakgrunden:)vikten ligger på 98,6 på morgonen.jävligt bra ut… köttiga armar och scysst lats :worship:
Keep that up :up:
26 september, 2007 at 18:44 #843201Anonym anvandareMemberUndrar också va det var för fel på den Symetrin? Ser riktigt bra ut Crea_diem!
26 september, 2007 at 19:37 #843202Anonym anvandareMemberCrea_diem wrote:Jag fick mig en liten publik då jag poserade i omklädnings rummet:D en av de ser ni i bakgrunden:)vikten ligger på 98,6 på morgonen.Fett! (på hiphop sättet alltså)
symetrikritiken som syvertsen nämner ser jag inte alls. det kan inte vara den andra killen i bakgrunen som gör att crea_diem´s ena arm ser lite rolig ut? jag menar att det kan vara svårt att skilja vilken som är vad vid en snabb blick?
26 september, 2007 at 20:07 #843203Anonym anvandareMemberTack så mycket allihopa:o Kör hårt allihopa,kom gärna och se mig och min knasiga osymetriska kropp live på DC och LP8)
26 september, 2007 at 21:56 #843204Anonym anvandareMemberCrea_diem wrote:Haha ärligt talat om jag visste för säkert att du var mer kunnig inom bodybuilding så skulle jag ha haft dig som personlig tränare och inte Roger Hallström.Du är den första som klagar på Symetrin men man får tycka som man vill:DMaazick wrote:Undrar också va det var för fel på den Symetrin? Ser riktigt bra ut Crea_diem!Jag tycker att ryggen inte täcker upp för de armarna, och jag vill se större axlar än armar till ytan sett. Nämnde aldrig något om någon kriterieenlig bedömningsmatris, det finns andra än domare på forumet.
Du är som sagt jävligt biffig, och det ser riktigt sjysst ut. Men jag håller inte med om sättet du och din coach, som givetvis vet vad han gör, har prioriterat.
Som sagt, skiter i vad reglerna säger. Men till det viktiga istället för sandkastningen, du låter tävlingsinriktad? Hur ser resten ut?
MVH
26 september, 2007 at 22:09 #843205Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen;394124 wrote:Jag tycker att ryggen inte täcker upp för de armarna…Ja,till mitt försvar kan jag säga att den bilden inte alls visar min form och ryggen ser minst tio ggr bättre ut i verkligheten:D Jag kan inte säga merän att bilder inte gör en riktig rättvis det tror jag många här inne kan hålla med om.Tävlingsinriktat är jag defenitiv och resten av kroppen ser ok ut.ha´re bra och kör hårt:emo-thumb
27 september, 2007 at 01:39 #843206Anonym anvandareMemberMarcus, bilden ser ut att ljuga något då han drar bak armarna rejält i posen och på så sätt har armar samt axlar närmare kameran än själva ryggen.
Det ser grovt ut Crea_diem, har du stått på scen redan eller är det på gång?
Mvh
27 september, 2007 at 08:46 #843207Anonym anvandareMemberTack stenis,du har rätt angående posen,jag har tyvärr inte börjat träna på poseringen än.Jag gör förhoppningsvis min debut i år.ha´re bra
27 september, 2007 at 10:16 #843208Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Tackar !
Grattis i efterskott till bra prestaion på SM. Kul med lokala duktiga atleter !
Jag ska inte vara med på SM utan Lucia.tack tack…vet ju vad jag ska lägga mera focus på inför nästa år
visst så var det ju, men helt sjukt den formen så långt kvar till tävling. kommer att bli kanoner av det hela :up:Kikar förbi framöver o kör ett pass med tommy.
Vh -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.