Dagsformen på Bodymedlemmarna!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 6,243 total)
  • Author
    Incredible1 wrote:
    Ser bra och jämnt ut! Smal midja. Vaderna ser ut släpa.. Hur ser baksidan ut? :bb3:

tackar .. jo vaderna släpar ..fortfarande, men dem kommer nångång i framtiden dem med : )

på baksidan sitter det en stjärt, en rygg och lite hams och sånt :) nä men det finns bilder i min träningsjournal

Eftersom jag lovat n

En från framsidan av eländet också. Morgonvikt omkring 82 kg.

Foto: Fredrik Spång

lite mer axlar trapz o ryggcomeback s

Du ser gr

Sam jr wrote:
    tackar .. jo vaderna släpar ..fortfarande, men dem kommer nångång i framtiden dem med : )

på baksidan sitter det en stjärt, en rygg och lite hams och sånt :) nä men det finns bilder i min träningsjournal

Om inte du vinner din klass zamzonite, så äter jag upp Fever.

Joachim Bartoll wrote:
    En från framsidan av eländet också. Morgonvikt omkring 82 kg.
    Foto: Fredrik Spång

tycker det ser bra ut, packade 82 kg måste jag säga. Trapz kanske du inte tränat pga. skada ? Mer trapz som sagt. Frågor:
    1. Hur lång är du?
    2. Hur skadade du dig, specifik övning ?

peace to you all / Filip

Alm wrote:
    Om inte du vinner din klass zamzonite, så äter jag upp Fever.

Det är lätt att se stor ut på bilder när ingen står bredvid : ) sen så kan man u bara tänka hur mycket större dem andra kan va när jag väger 68 nu …

ALM & Lonewolf:

Längd: 172,5 cm (med grova 16 cm handleder) ;)

Jag skadade mig när jag körde skivstångscurl och en äldre herre råkade snubbla in i mig bakifrån.

Just nu går träningen lysande igen trots nedsatt lungkapacitet och konstant astma (av kyla och luftfuktighet). Dock måste jag fixa till höften samt några låsningar kring skulderbladen och romberna.

Det finns ingen vits med att träna trapezius separat, de får stryk vid marklyft och det räcker. Dessutom har jag inga tävlingsambitioner eftersom det aldrig skulle fungera med min skadade lungor och infektionsastma.
    Jag är nöjd med att hobbybygga och hjälpa folk att nå deras mål med sin träning.

Olle Strandberg wrote:
    Bartoll. vem brukar folk säga att du är lik? :)

Snälla, säg inte Beckham…

Joachim Bartoll wrote:
    ALM & Lonewolf:

Längd: 172,5 cm (med grova 16 cm handleder) ;)

Jag skadade mig när jag körde skivstångscurl och en äldre herre råkade snubbla in i mig bakifrån.

Just nu går träningen lysande igen trots nedsatt lungkapacitet och konstant astma (av kyla och luftfuktighet). Dock måste jag fixa till höften samt några låsningar kring skulderbladen och romberna.

Det finns ingen vits med att träna trapezius separat, de får stryk vid marklyft och det räcker. Dessutom har jag inga tävlingsambitioner eftersom det aldrig skulle fungera med min skadade lungor och infektionsastma.
    Jag är nöjd med att hobbybygga och hjälpa folk att nå deras mål med sin träning.

Blev du skadad i ryggen av att han sprang in i dig? Låter helt weird :-D.
    Måste ju inte tävla för att träna trapzen, hade sett bättre ut som helhet med lite större trapz bara.

Joachim Bartoll wrote:

Jo, så in i helvete :emo-thumb

Joachim Bartoll wrote:

Beckham har inga såna muskler! ;)

Sam jr wrote:
    Det är lätt att se stor ut på bilder när ingen står bredvid : ) sen så kan man u bara tänka hur mycket större dem andra kan va när jag väger 68 nu …

Kan tipsa dig att du ligger förre 2 av dina
    medtävlande var det gäller hårdhet ;)

Dagsformen , mellan tummen och lillfingret

[http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=1230&stc=1&d=1131691567]

:)

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 6,243 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.