Dagsformen på Bodymedlemmarna!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 6,243 total)
  • Author

Tack s

Nina Lätt wrote:
    Tack så mycket, flickor. Jag hade nog varit nöjd om det inte hade varit för att att jag hade ådror på magen i somras, och höfter som enkelt gled ner i mediumjeansen. Så jag jämför ju med det. Det är inte roligt att lägga på sig fett. Tidigare visade jag dagsformen i BH och trosor, men det kan jag f-n inte med nu. 😮 :

Du har bra snedvriden syn på din kropp;)

Nina Lätt wrote:
    Detta är min dagsform. Det tar emot att visa något man inte är nöjd med själv. 😮

Ser inte ut att vara mkt fett i alla fall kompis! Du får flexa lite också. Bra pecs som alltid :)

Ca 108-110kg på akut nedgång. 176cm.

KRAMPUS wrote:

Finns ju lite vidd där:emo-thumb …men på akut nedgång?..Lucia är ju om fem veckor, hinner du verkligen det?:whistle:

Lars Berglund wrote:
    Finns ju lite vidd där:emo-thumb …men på akut nedgång?..Lucia är ju om fem veckor, hinner du verkligen det?:whistle:

Haha, Lucia om 10år kanske i -70kg! :D

KRAMPUS wrote:
    Haha, Lucia om 10år kanske i -70kg! :D

Jaha, ja med då är det ju goooott om tid:D , syns vi på FF förressten?

detta är då jag… ser ut ungefär som jag brukar 😮 men en aningens tyngre, vikt på bilden ~89kg

Lars Berglund wrote:

4 veckor ;)

marals76: Jag tror att det är rätt normalt att känna sig fet när man har gått upp i vikt, precis som mulliga personer kan känna sig smala när de har gått ner i vikt. Man jämför ju med sig själv först och främst. Men jag tar det som en komplimang i alla fall. :happy:

KRAMPUS: Jag gör dubbel bicce på nästan alla mina dagsformsbilder, så jag tänkte testa en not so crazy female dressed pose denna gången. Häcken har växt ut igen. Det är i alla fall något positivt. :D Bra vidd, förresten!

Pernilla Haglund wrote:
    Min arm o mage :)

;)

Får väl också hänga ut mig då ;) 1,85 lång, ca 88 kg.

Nina: lägg ner. det räcker med att du lägger ut en bild för att folk ska komma med komplimanger, du behöver inte ta till ett löjligt sympatitrick.

KRAMPUS wrote:

Ah jag visste det, du har bytt gym!! 👿

Linn wrote:
    Ah jag visste det, du har bytt gym!! 👿

Hehe.. Sant!

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 6,243 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.