Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 14,781 total)
  • Author

Ser bra ut aziz!

Aziz_karnabi wrote:
    aja har inget att visa men alltid bra med lite kritik så man kan jobba hårdare… nåt säger men att jag posar som en kråka men jag tränar på det! dagsformen rygg bild 6v ut… vikten 80kg :ike:

kämpa på nu azizo. hoppas benen utvecklats lika bra!

kom ihåg.

Winners don’t quit and quitters don’t win.
    6 veckor kvar bara!

mikaelf wrote:
    Tröjan är i vägen, vill se filéerna!… i övrigt jävligt imponerande trots taskig pose.
    Ner med axlarna, spreaden skall utåt, inte uppåt/framåt. Men det vet du väl redan.

Tjipp.

hehe jo linnet är i vägen för fileerna men den åker väl av snart när man börjar komma i form :) tack för tipset ska öva på de mer!

Johannez: hehe quit nej nej jag älskar den sporten för mycket för att quita eller ge upp.. kör på så hårt jag kan.. benen har faktiskt blivit bra mycket bättre än innan men inte lika bra som överkroppen tyvärr :(

yes 6veckor går snabbt så bara ligga i :O

Aziz_karnabi wrote:
    hehe jo linnet är i vägen för fileerna men den åker väl av snart när man börjar komma i form :) tack för tipset ska öva på de mer!

Johannez: hehe quit nej nej jag älskar den sporten för mycket för att quita eller ge upp.. kör på så hårt jag kan.. benen har faktiskt blivit bra mycket bättre än innan men inte lika bra som överkroppen tyvärr :(

Fan va smal du blivit bror. :p
    Ska vi kolla med gymägarna om vi kan låna deras aerobicsal så kan jag fota lite åt dig i bättre ljus + att du får posingtips? (egentligen vill jag bara se dig utan kläder) :P

Melin wrote:
    Fan va smal du blivit bror. :p
    Ska vi kolla med gymägarna om vi kan låna deras aerobicsal så kan jag fota lite åt dig i bättre ljus + att du får posingtips? (egentligen vill jag bara se dig utan kläder) :P

you dirty dog!

Melin wrote:
    Fan va smal du blivit bror.

hehe eller hur.. :(

ahh fan bror vi måste börja vakna snart om de ska bli nån tävling iår.. för jag posar som en kratta och formen ska man inte hänga i granen precis!! haha… du ska få se mig naked dont worry :P vi får ta de i veckan antigen fre-sönd :emo-thumb

zonecapone wrote:

Freakin Grandpa :up:

Tack så jätte mycket allihopa,det där behövde man få höra efter 14 veckors hård diet ,tack än en gång,kör hårt allihopa:emo-thumb

grym symmetri! :) otroligt bra ben för att vara så ung :)

Polack81 wrote:
    Freakin Grandpa :up:

LOL! Thanx..two more just for ya!

ZONE

Marcus Syvertsen wrote:
    Jaa du Lee, se på allt beröm du fått!

Vad var det jag sa? Upp med tricepsposen också, den var ännu bättre.

MVH

Haha de kommer mera sen men det får räcka med den bilden än så länge.

Liddell:Jag har tränat i snart fyra år.

Mikaelf:”Knock ’em out på scen! Jag ska göra mitt bästa,vises på gymet:

Melin:”19 år och 184 cm och ser ut så?
    Jag tänker sluta träna….

haha det är aldrig för sent att bli stor:)

jwallin :”Binais jr?” Jag tar det som en stor komplimang eftersom man alltid har fascinerats av hans enorm tilltallande fysik,

Johan Malm:”Skojar du eller?
    Fan vilken grym fysik, oavsett ålder” Tack,du har en riktigt grym fysik sj.

MickeGBG :”Ja va ska man säga?

Grymt symetrisk fysik, med mycket kött & väldigt bra form!

Både ben & vader , som ofta tar tid, är snarare det vassaste.

Mer poser & upp på scen!

Toppklass!

Tack så mycket,vad det gäller ben och vader så har jag tränat de två ggr i veckan under ett helt år,vilket gav bra resultat tycker jag.Mer poser kommer sen och scenen kanske det blir också

sh0w :” WOW!

Håller med killarna.. UPP PÅ SCENEN!”

Tack,ni kanske får se mig på scenen snart.Nu blir man ännu mera sugen på att tävla nu när alla tycker att man har nåt att komma med

Sami A,Vanessa frykman,stenis,Linushansen,ReNeGaDe,Azklund:Tack allihopa

d-z:”grymt”Tack Papparotzo:D

Aram:”Riktigt bra, visa dom vad du går för nu”
    Tack Aram,jag ska göra mitt allra bästa:emo-thumb

Martin.”Ser bra ut Lee86 roligt se att de kommer fler o fler lovande byggar talanger i sverige vilket verkligen behövs ”

Tack,jag uppskattar verkligen att du ser mig som en lovande byggar talang.Grattis till sm segern,du förtjänar det

Aziz_karnabi :” Lee86: fyffan det där var inte att leka med… itne fan vågar jag slänga upp en bild nu hehe tur som fan att du inte tävlar i min viktklass…

Tack Aziz,jag tänkte samma sak när jag såg dina bilder(tur att jag inte är i samma viktklass)Kör hårt:emo-thumb

Lee86 wrote:

sh0w :” WOW!

Håller med killarna.. UPP PÅ SCENEN!”

Tack,ni kanske får se mig på scenen snart.Nu blir man ännu mera sugen på att tävla nu när alla tycker att man har nåt att komma med

Självklart skall du göra det..! Känn ingen press.
    Kör hårt nu så det ryker!!! :D

zonecapone wrote:
    LOL! Thanx..two more just for ya!

ZONE

Awesome :up:

mikaelf wrote:
    Framsidan vågar jag inte visa efter Lee dominerande upp hela tråden. (dessutom släpar den)

[img=http://dasen.se/yeahbuddy/mod-IMG_0729.JPG]187cm
    93.5kg
    snart 10 månaders träning.

:up:

Här har ni en dagsfärsk bild på ryggen. Ja, jag vet, discobild ;) Spänner ingenting (Seriöst) och det finns en hel del fett kvar…
    Kvällsvikt 76,7 kg.

Mvh Calle Sirén

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.