Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 14,781 total)
  • Author
    mikaelf wrote:
    Framsidan vågar jag inte visa efter Lee dominerande upp hela tråden. (dessutom släpar den)

[img=http://dasen.se/yeahbuddy/mod-IMG_0729.JPG]187cm
    93.5kg
    snart 10 månaders träning.

Ser bra ut kompis:emo-thumb

Calle Sirén wrote:
    Här har ni en dagsfärsk bild på ryggen. Ja, jag vet, discobild ;) Spänner ingenting (Seriöst) och det finns en hel del fett kvar…
    Kvällsvikt 76,7 kg.

Mvh Calle Sirén

Du ser ut att ligga bra i fas, vad mäter midjan? >50cm?

Ogge wrote:
    Du ser ut att ligga bra i fas, vad mäter midjan? >50cm?

Hej Ogge! Nja, inte riktigt så illa men ca 78 i dagsläget. Räknar med 73 cm tömd på tävling.

Mvh Calle Sirén

ca 6 veckor :bb2:kvar

Slänger upp en bild… Har tränat lite halvdant och oregelbundet innan, men ska nu försöka lägga på mig lite mer muskler och tappa några kg om det nu är möjligt att göra samtidigt:|

humanitär wrote:
    Slänger upp en bild… Har tränat lite halvdant och oregelbundet innan, men ska nu försöka lägga på mig lite mer muskler och tappa några kg om det nu är möjligt att göra samtidigt:|

fina bröstmuskler…8)

sencii wrote:
    fina bröstmuskler…8)

Mm du cencii säger som du ”Det är genetiskt har haft stora bröst sen jag var barn… men mest tunga vikter kör jag och fria vikter som gäller” hoho..

sencii wrote:
    fina bröstmuskler…8)

Men för fan Sencii :D

humanitär wrote:

Lite begränsad bild men det man ser är väl att latsen verkar finnas där, axlarna också, armarna skulle kanske behöva lite mer gnuggning fast det kan vara jag som är lite petig.

Resten kommenterar jag av naturliga skäl inte.

Jo armarna är inte så bra, jobbar på dem.. En bild på ryggen också, tyvärr suddig

zonecapone wrote:

NICE Zone

That was 7 days ago.. Today Im 90kg! MED TRYCK! Gotta take some pix…armarna ökat 4cm! Still got visible abs..& veins all over!

ZONE

sencii wrote:
    fina bröstmuskler…8)

:whistle:

tbu wrote:
    ca 6 veckor :bb2:kvar

Ser nice ut tbu…

Lite obligatoriska ?

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.