Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 14,781 total)
  • Author

Skåning av årgång 1990 :D

dagsformen, 88,7 kg

[img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/Bild137.jpg]

Riktigt bra triceps och underarmar, förskräckligt dåliga axlar.

MVH

Vandraren wrote:
    Hur mycket vägde du när du köpte kallingarna?

:D

Andra sidan

Hur lång är du?

Marcus Syvertsen wrote:
    Riktigt bra triceps och underarmar, förskräckligt dåliga axlar.

MVH

tackar:) axlarna vill inte bli så mycke bättre

CMG wrote:
    Andra sidan

Hur lång är du?

jag är 178 cm

Oj jävlar. Jag är ungefär lika lång och ligger på 75 kg. Då ligger du på ca +10 kg med bra form, riktigt bra jobbat!

CMG wrote:
    Oj jävlar. Jag är ungefär lika lång och ligger på 75 kg. Då ligger du på ca +10 kg med bra form, riktigt bra jobbat!

men jag är väl lite äldre kanske?=) tack ska du ha:)

andrasidan wrote:
    men jag är väl lite äldre kanske?=) tack ska du ha:)

Du det måste ligga något i det hehe! :up:

andrasidan wrote:
    dagsformen, 88,7 kg

Jäklars, det var tungt. Jag hade gissat på max 80 kg! Inget illa menat då. Ser bra ut, men som tidigare sagt behöver axlarna bli större för god symmetri.

mvh Calle Sirén

Calle Sirén wrote:
    Jäklars, det var tungt. Jag hade gissat på max 80 kg! Inget illa menat då. Ser bra ut, men som tidigare sagt behöver axlarna bli större för god symmetri.

mvh Calle Sirén

Jag är ganska säker på att de där 88,7 kg inte är morgonvikten utan något Andrasidan vägt under dagen.

Dock måste jag säga att han ser betydligt bättre ut live än på bild. Peter har en oerhörd förmåga att misslyckas med bilder :p

Petter__Jonsson wrote:
    Jag är ganska säker på att de där 88,7 kg inte är morgonvikten utan något Andrasidan vägt under dagen.

Dock måste jag säga att han ser betydligt bättre ut live än på bild. Peter har en oerhörd förmåga att misslyckas med bilder :p

Ja, absolut! Missförstå mig inte, jag tycker han är bra. Han ser nämligen ut att vara i god form, och då är 88,7 kg riktigt bra! Jag personligen väger mellan 73-75 på dagen i Ok form och är 175 cm. Självklart har jag mindre massa, men över tio kg!?? :(

Mvh Calle Sirén

Calle Sirén wrote:
    Ja, absolut! Missförstå mig inte, jag tycker han är bra. Han ser nämligen ut att vara i god form, och då är 88,7 kg riktigt bra! Jag personligen väger mellan 73-75 på dagen i Ok form och är 175 cm. Självklart har jag mindre massa, men över tio kg!?? :(

Mvh Calle Sirén

Fast jag är säker på att du är i klart bättre form än Peter. Jag vet att han har minst 8 kilon kvar till någon form att tävla i. Jag antar att du är väldigt nära tävlingsform om du inte redan är klar så några 10 kilon skiljer det inte mellan er ;) Att dömma av bilderna jag sett på dig verkar du ju vara begåvad med riktigt bra struktur och symetri! Något som tex varken jag eller ”andrasidan” har (vi har båda struktur som mjölkpaket).

Petter__Jonsson wrote:
    Fast jag är säker på att du är i klart bättre form än Peter. Jag vet att han har minst 8 kilon kvar till någon form att tävla i. Jag antar att du är väldigt nära tävlingsform om du inte redan är klar så några 10 kilon skiljer det inte mellan er ;) Att dömma av bilderna jag sett på dig verkar du ju vara begåvad med riktigt bra struktur och symetri! Något som tex varken jag eller ”andrasidan” har (vi har båda struktur som mjölkpaket).

😮 Tack för de fina orden. Angående formen så början nojan smyga på nu, känner mig fetast i stan.. Haha
    Sen tycker jag inte alls att någon av er har dålig struktur, och garanterat mer muskler än mig ;)

Mvh Calle Sirén

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.