Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 14,781 total)
  • Author

ja tack för de fina orden Petter ditt kassaskåp:D
    Min våg har havererat så vikten är vid 17 tiden morgonvikten ligger nog ca 85 kg. Jag har stora fötter calle kan vara därför :)
    skämt åsida så Sorry om ja spökade till det för dig mitt i tävlingsförberedelserna!;P
    Kör hårt nu ända in i kaklet!!

andrasidan wrote:
    ja tack för de fina orden Petter ditt kassaskåp:D
    Min våg har havererat så vikten är vid 17 tiden morgonvikten ligger nog ca 85 kg. Jag har stora fötter calle kan vara därför :)
    Sorry om ja spökade till det för dig mitt i tävlingsförberedelserna!;P
    Kör hårt nu ända in i kaklet!!

Och jag vill än en gång belysa att jag tycker du är BRA, så få inte för dig något annat ;)

Calle Sirén wrote:
    Och jag vill än en gång belysa att jag tycker du är BRA, så få inte för dig något annat ;)

mången tack desamma Calle=)

Vill inte exponera för mycket i dagsläget då jag ligger kass i fas, men här har ni en dagsfärsk på ryggen. Mycket späck kvar på sidorna samt ländryggen. Ja just det, är vit som en magnecyl dessutom..

Mvh Calle Sirén

Hej :) , första gången jag postar en bild, o då med en mobilkamera :/ , skulle gå o duscha så tänkte jag att ja skulle dra ett kort.. är 15 år btw :D

Ät mat och börja träna.

:up:

Och Calle, formen ser skitbra ut!

MVH

Marcus: Tack tack. Dock är det eoner ifrån vad jag har som personligt krav för att delta i tävlingssammanhang. Men jag gör mitt bästa för att hinna!

Några av bilderna på dagsformen (eller igår kväll egentligen) från journalen:

vaensterhaent wrote:
    Hej :) , första gången jag postar en bild, o då med en mobilkamera :/ , skulle gå o duscha så tänkte jag att ja skulle dra ett kort.. är 15 år btw :D

Det är en bra grund ät och träna bra så växer du nog på bra behöver nog inte vara rätt för att lägga på dig lite fett heller inte för mycket givetvis men jag menar att du inte ska vara rädd för maten, iofs kom ihåg när man var 15 själv kunde käka tre kebabpizzor om dagen och dricka femton bärs och ändå vara stenhård.

Klo wrote:
    Några av bilderna på dagsformen (eller igår kväll egentligen) från journalen:

:up:emo-thumb:emo-thumb

ZONE

Klo: Ja som alltid börjar jag ifrågasätta varför man ens tränar när man ser bilder på dig…

Calle Sirén wrote:
    Vill inte exponera för mycket i dagsläget då jag ligger kass i fas, men här har ni en dagsfärsk på ryggen. Mycket späck kvar på sidorna samt ländryggen. Ja just det, är vit som en magnecyl dessutom..

Mvh Calle Sirén

Ser mycket bra ut calle! Vad ligger vikten på, och vad är tror du du kommer ligga på vid tävling? :)

Från i förrgår.

faogel wrote:
    Ser mycket bra ut calle! Vad ligger vikten på, och vad är tror du du kommer ligga på vid tävling? :)

Vikten varierar ganska kraftigt då jag binder en hel del vätska periodvis, troligen pga stresshormoner. Men i förrgår kväll vägde jag 75,6 kg.
    Jag kommer troligen väga mindre denna tävlingen än vid DC 05, men med mer massa om allt går som det ska nu i slutklämmen : Dock är det ju alltid hur man ser ut som är det viktiga! Midjan ligger nu 75 cm (DC 05 73cm), så det bådar gott!

Mattias: Bra massa! Vad ligger fett% på?

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.