Home › Forums › Medlemsbilder › Dagsformen på Bodymedlemmarna!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 oktober, 2007 at 20:48 #142689Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Får väl bidra med en bulkig dagsform då, känns ju särskilt nu när alla dietar och ska tävla
Bra bröst:up:
13 oktober, 2007 at 21:51 #142690Anonym anvandareMemberFitnessgrabbar har tydligen dålig koll på vad ”bulkig” är
13 oktober, 2007 at 23:45 #142691Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Tack! Känns som allt bara blir bättre o bättre, hoppas det fortsätter så härHur går det för dig då? Fortfarande skaded probelm?
Kommer nog ner till GBG snart så får vi ta en pass och dra med brorsan din!Gott när man känner att det flyter på! :emo-thumb
Haft lite problem med smärta mellan två kotor, men börjat arta sig igen. Så kör rätt lätt för tillfället. Men det är skoj det med!
Ja, vi får styra upp ett pass och lite thaikäk eller något!!13 oktober, 2007 at 23:57 #142692Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Bra bröst:up:Jo, dom är bra!
bigbulka wrote:Fitnessgrabbar har tydligen dålig koll på vad ”bulkig” ärHaha, jag jämför med tävlingsform…
Cagiva wrote:Gott när man känner att det flyter på! :emo-thumb
Haft lite problem med smärta mellan två kotor, men börjat arta sig igen. Så kör rätt lätt för tillfället. Men det är skoj det med!
Ja, vi får styra upp ett pass och lite thaikäk eller något!!Jo, huvudsaken är att man får träna, det är gött med lätt…
Hoppas du kommer igång så vi får se dig på scen med.
Jo får höras när den tiden kommer.14 oktober, 2007 at 01:45 #142693Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Får väl bidra med en bulkig dagsform då, känns ju särskilt nu när alla dietar och ska tävlaSer bra ut som vanligt Martin! ”Bulkig” skulle jag inte kalla dig. Tycker du ser ut att ha hållt formen riktigt bra sen SM :up:
14 oktober, 2007 at 01:51 #142694Anonym anvandareMembermartin tycker du ser jävligt hård ut,ser bra ut.tummen upp
14 oktober, 2007 at 08:15 #142695Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Får väl bidra med en bulkig dagsform då, känns ju särskilt nu när alla dietar och ska tävlaHaha, skärp dig : ). Ser bra ut som vanligt.
14 oktober, 2007 at 10:33 #142696Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:Ser bra ut som vanligt Martin! ”Bulkig” skulle jag inte kalla dig. Tycker du ser ut att ha hållt formen riktigt bra sen SM :up:Den bilden gör formen mer en rättvisa om vi säger så
paul wrote:martin tycker du ser jävligt hård ut,ser bra ut.tummen uppÖnskar verkligen att jag vore det, då hade man kunnat köra DC med om man börjat dieta nu.
Alm wrote:Haha, skärp dig : ). Ser bra ut som vanligt.Förstår inte varför folk inte fattar att man blir så här nojjiga, sen är dom lika nojjiga själva. Man är ju iaf inte i tävlingsform och det skulle man ju vilja va året runt, men det är ju så grmyt gott emd mat
14 oktober, 2007 at 10:46 #142697Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Längd, vikt och ålder? Ser bra ut!25 år , 1.70 lång 84 kg på bilden.
14 oktober, 2007 at 10:55 #142698Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Önskar verkligen att jag vore det, då hade man kunnat köra DC med om man börjat dieta nu.Förstår inte varför folk inte fattar att man blir så här nojjiga, sen är dom lika nojjiga själva. Man är ju iaf inte i tävlingsform och det skulle man ju vilja va året runt, men det är ju så grmyt gott emd mat
1. Klart du hinner köra DC om du vill. De där 5 kilona hinner du ju plocka bort utan problem.
2. I know that feeling. Jag kände mig hyfsat fet när jag vandrade runt backstage med er på SM :p
14 oktober, 2007 at 15:14 #142699Anonym anvandareMemberVäger 94 redan. Kom sjua på SM 2 poäng efter finalisten Mathias Öhlen. Formen kändes bra och jag hoppades och trodde jag var med i finalen men icke! Här är formen från idag iaf!
14 oktober, 2007 at 15:29 #142700Anonym anvandareMemberYacob wrote:Väger 94 redan. Kom sjua på SM 2 poäng efter finalisten Mathias Öhlen. Formen kändes bra och jag hoppades och trodde jag var med i finalen men icke! Här är formen från idag iaf!Snygga linjer:emo-thumb
14 oktober, 2007 at 15:37 #142701Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Snygga linjer:emo-thumbTack men det verkar inte ge utdelning idag med snygga linjer. Lycka till på LP Mathias!
14 oktober, 2007 at 15:42 #142702Anonym anvandareMemberYacob wrote:Tack men det verkar inte ge utdelning idag med snygga linjer. Lycka till på LP Mathias!Om du kom 7:a så måste de andra killarna som var före dig vara riktigt bra, för du ser ju bra ut på dom bilderna :up:
14 oktober, 2007 at 15:45 #142703Anonym anvandareMemberYacob wrote:Väger 94 redan. Kom sjua på SM 2 poäng efter finalisten Mathias Öhlen. Formen kändes bra och jag hoppades och trodde jag var med i finalen men icke! Här är formen från idag iaf!Tråkigt att det inte blev bättre tävlingsresultat Zoltan :yikes:. Det fysiska resultatet är ju jävligt trevligt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.