Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 14,781 total)
  • Author
    Johan Malm wrote:
    Tack som f*n :D
    Vet inte hur många gånger man funderat under dom här 15 veckorna om det är värt allt. Men nu när man får så mycket positiv fedback så känns det som man kan kliva på nästa diet imorgon :p

Kommer du köra NM till helgen?

Samir wrote:
    Kommer du köra NM till helgen?

Nej det blir tyvärr inte det, man vill ju gärna ha en chans på pallen i alla fall om man ska lyckas motivera sig själv att köra en vecka till med tömning/fyllning/resa och allt.
    Sa faktiskt innan SM, att kommer jag etta eller tvåa så åker jag men inte trea.

Får kompensera med att köra alla tre nästa år istället SM/NM/VM :D

Johan Malm wrote:
    Nej det blir tyvärr inte det, man vill ju gärna ha en chans på pallen i alla fall om man ska lyckas motivera sig själv att köra en vecka till med tömning/fyllning/resa och allt.
    Sa faktiskt innan SM, att kommer jag etta eller tvåa så åker jag men inte trea.

Får kompensera med att köra alla tre nästa år istället SM/NM/VM :D

Helt rätt =)
    Lycka till i varjefall med framtida satsningar.

bullis the king wrote:
    Kan inte du ta en på mig?

ja men kolla in ditt foto och välj EN sak av dessa 2

1. Du är missbildad och har världens största HUVUD
    2. Du klarar inte av och ta ett kort…

bullis the king wrote:
    Kan ju vara båda, tog inte kortet själv. Men pallra dig hit och ta ett kort för i helvete så blir det kalas

Vadfan stod personen ifråga på en stege då eller :D

Jag är inte GAY…. men hör med Above The Line han hjälper dig säkert med lite allt möjligt:whistle:

Grattis Johan!
    Det blir ju tjatigt här med alla gratulationer och vänliga ord, men jag kan bara hänga på. Såg riktigt bra ut! Hade dig bättre än trea.
    Vet hur hårt du slitit också.

Ät gott, må bra och ge det några dar till sen bestämmer du dig för om det blir lusse eller inte.

zonecapone wrote:

Skitcoooolt:emo-thumb

Dwag wrote:
    Vadfan stod personen ifråga på en stege då eller :D

Jag är inte GAY…. men hör med Above The Line han hjälper dig säkert med lite allt möjligt:whistle:

Personen i fråga är 194cm lång ;)

Johan Malm wrote:
    Nej det här året ska jag bara gå omkring och njuta med ett antal bars på fickan :D

Men du ska väl köra i långa klassen Daniel?

Okej, det e ju skönt det med =) hehe

Jag tänkte ju det från början… men sen har jag haft problem med skador i mina axlar…så jag har inte kunnat träna dem tungt på nåt halvår nu..
    Å jag behöver verkligen få till mer massa där..

Nu blir det eventuellt till våren ist, om det ser någorlunda ut efter nyår =)

Lycka till med allt!

Tog två vettiga kort (hyffsat långt avstånd och självutlösare). Pre deff
    [img=http://img142.imageshack.us/img142/6727/dsc00121vh5.jpg][img=http://img132.imageshack.us/img132/818/dsc00123nu2.jpg]

Ta bort ”Pre-deff” i den där meningen, du har inget att definiera, glöm det och ät+träna upp dig tills du har ordentligt med muskler istället. Då kan du börja tänka på deffing.

Just a thought. :)

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Ta bort ”Pre-deff” i den där meningen, du har inget att definiera, glöm det och ät+träna upp dig tills du har ordentligt med muskler istället. Då kan du börja tänka på deffing.

Just a thought. :)

MVH

Det här är så ”fet” jag tillåter mig att bli. :)

regus wrote:
    Det här är så ”fet” jag tillåter mig att bli. :)

Då är det väl bara att hoppas att din genetik är snarlik min. Annars kommer du få det lite jobbigt att bygga bra med muskler. Men det går, självklart, även om det blir lite svårare.

Good luck! :)

MVH

Keepin`it tight…
    83Kg…nollar kolisarna på dagarna & äter junk morgon & kväll!
    :p

ZONE

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.