Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 14,781 total)
  • Author
    liddell wrote:
    och några till. är 16 år och inne på mitt första seriösa år.

Hur tycker du att utvecklingen har gått sen dina senaste bilder?

PaintSpot wrote:
    Hur tycker du att utvecklingen har gått sen dina senaste bilder?

jo jag har utvecklats lite men träningen har inte flytigt på bra sen dem senaste bilderna.så hade kunnat utvecklats mer.

då har man kommit en ganska bra bit in i dieten, har dock varit lite slö nu i slutet, tänkte knäppa en bild för o kolla lite skillnad, blev lite chockad själv, trodde inte att jag tappat så mycket som jag gjort

målet är att tävla i cbb när jag känner mig redo, kommer dieta tills jag känner att jag ligger på en lagom vikt inför diet för att sen bygga lite massa så jag är inte färdig med min viktnedgång, lägger väl inte upp bilden så mycket för att få kritik för formen utan mer för att kanske kunna inspirera nån annan att fast man e överviktig så kan diciplin, träning och ändrade kostvanor göra väldigt mycket, tror jag ska försöka gå ner ca 5 kg till innan jag räknar om kosten så jag ligger mer på energibalans, så att jag inte behöver dieta bort mer än ca 10-15 kg till tävling

sorry för at bilderna inte är världsklass, men man ser ju en viss skillnad tycker jag iaf

stats
    22år
    191cm lång
    ca 101kg
    bilden till vänster e tagen i våras o den till höger 19/10-07

[img=http://img231.imageshack.us/img231/2879/skillnadnedgnghb9.jpg]

Johan Malm wrote:
    Tack :)

Det är faktiskt min flickvän som lagt färgen, fyra lager Jan tana och lite olja är det som ligger på :)
    Det är en riktigt grym färg, tog väl ungfär drygt en kvart att lägga ett lager. Det enda negativa är att den är väldigt svår att få bort så folk kollar lite konstigt på mig när jag går på stan :D

Fan vad coolt,hon är bra på att lägga färg.Jag kan tänka mig att folk tittar konstigt på dig färgen har väl blivit mer gul/orange nu än vad den är brun? kör hårt:up:

zonecapone wrote:

skönt med mat nu? :D
    du måste lära sig sätta en pose zone ;)

Alex Thunholm wrote:
    du måste lära sig sätta en pose zone ;)

Hehe måste faktiskt hålla med här =)
    Diggar dig Zone, du e grym. Men visa av posebilderna förstår jag mig inte på riktigt :what:

Men grym form! Kul att du e tillbaka på scenen.

Alex Thunholm wrote:
    ;)

Man…I love food! Försöker att ej gå upp föör fort här..vill ju suga lite på den här formen ett tag…men svårt…Tränar 4 morgon pass på gymmet, äter kyckling, grönsaker & lite nötter på dagarna & går en 20-30 walk med min feta lilla staff men flippar ur totalt mellan 19-22…äter allt då… Min weight limit ska dock vara max 90kg morgon denna vinter & 85-86kg till sommaren…for life!

Peace!
    ZONE

zonecapone wrote:
    Min weight limit ska dock vara max 90kg morgon denna vinter & 85-86kg till sommaren…for life!

Peace!
    ZONE[/B]

Skulle inte du bli freak nu? Då håller ju inte den vikten…

Elofsson wrote:
    Skulle inte du bli freak nu? Då håller ju inte den vikten…

JODÅ! You dont know man!! I`m only 5″6 bro…168cm…there all kind of freaks! Fat aint freaky! Fat is just…FAT! 90kg med 50cm arm & +50cm NACKE är freaky på min längd homie!!!

ZONE

koffe wrote:
    då har man kommit en ganska bra bit in i dieten, har dock varit lite slö nu i slutet, tänkte knäppa en bild för o kolla lite skillnad, blev lite chockad själv, trodde inte att jag tappat så mycket som jag gjort

målet är att tävla i cbb när jag känner mig redo, kommer dieta tills jag känner att jag ligger på en lagom vikt inför diet för att sen bygga lite massa så jag är inte färdig med min viktnedgång, lägger väl inte upp bilden så mycket för att få kritik för formen utan mer för att kanske kunna inspirera nån annan att fast man e överviktig så kan diciplin, träning och ändrade kostvanor göra väldigt mycket, tror jag ska försöka gå ner ca 5 kg till innan jag räknar om kosten så jag ligger mer på energibalans, så att jag inte behöver dieta bort mer än ca 10-15 kg till tävling

sorry för at bilderna inte är världsklass, men man ser ju en viss skillnad tycker jag iaf

stats
    22år
    191cm lång
    ca 101kg
    bilden till vänster e tagen i våras o den till höger 19/10-07

[img=http://img231.imageshack.us/img231/2879/skillnadnedgnghb9.jpg]

Bra jobbat!:up:
    Btw, har likadana kallingar :D

får duga

en till

Varför ska jag lägga dem där när det var här jag ville lägga dem (dagsformen)
    ????????

Snygg spread kompis!!!

Syns att styrkan kommit rullande på löpande band!

:pop: :pop: :pop:

MVH

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.