Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 14,781 total)
  • Author

119 kg bulkig CBB kille. :D

min dags form e korten men visst kan jag lägga upp andra om et tag

koffe wrote:
    då har man kommit en ganska bra bit in i dieten, har dock varit lite slö nu i slutet, tänkte knäppa en bild för o kolla lite skillnad, blev lite chockad själv, trodde inte att jag tappat så mycket som jag gjort

målet är att tävla i cbb när jag känner mig redo, kommer dieta tills jag känner att jag ligger på en lagom vikt inför diet för att sen bygga lite massa så jag är inte färdig med min viktnedgång, lägger väl inte upp bilden så mycket för att få kritik för formen utan mer för att kanske kunna inspirera nån annan att fast man e överviktig så kan diciplin, träning och ändrade kostvanor göra väldigt mycket, tror jag ska försöka gå ner ca 5 kg till innan jag räknar om kosten så jag ligger mer på energibalans, så att jag inte behöver dieta bort mer än ca 10-15 kg till tävling

sorry för at bilderna inte är världsklass, men man ser ju en viss skillnad tycker jag iaf

stats
    22år
    191cm lång
    ca 101kg
    bilden till vänster e tagen i våras o den till höger 19/10-07

[img=http://img231.imageshack.us/img231/2879/skillnadnedgnghb9.jpg]

Riktigt bra kämpat mannen.

Koffe: Grym förändring! Keep it up dude!

tack för era positiva komentarer!

Fitness fysiken…

Grymt!

Då har man gjort ungefär halva dieten…. Den lätta halvan…:)

Dagsformen dan innan ätardagen = tom, pl….blabala;)

[http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=32967&stc=1&d=1192884611] jag igår,trött och sleten:whistle:

Robert Svensson wrote:
    Jag tänkte mest på att bilden är inte mycket att se. Förutom att det är en bild på en arm. Avslöjar massor om hur dagsformen ligger till.

Mvh och god natt! :)

Måste man vara tävlingsdeffad för att få lägga upp bilderna här??

Tycker personligen att Xsumo’s bilder passar utmärkt i denna tråden och ansenligt med muskelmassa. :up:

Inget särskilt, bara lägger upp en bild. Tagen med blixt, vilket tog ett redigt strypgrepp på alla löjliga försök till konturer man har.

😥

Såhär kan 77kg 17-åring se ut, om man har otur.

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Inget särskilt, bara lägger upp en bild. Tagen med blixt, vilket tog ett redigt strypgrepp på alla löjliga försök till konturer man har.

😥

MVH

Om man har otur? Lägg av nu, det finns inte många rena 17åringar som ens kommer i närheten, oavsett blixt, vinkel eller ursäkt.

Ser skitbra ut tycker jag, och V-formen är inte att leka med.

Vandraren wrote:
    Om man har otur? Lägg av nu, det finns inte många rena 17åringar som ens kommer i närheten, oavsett blixt, vinkel eller ursäkt.

Ser skitbra ut tycker jag, och V-formen är inte att leka med.

Komplimangfisket nappade. :D

Nej, men ärligt nu haha. Tack kompis.. Det där höjde mina mungipor väsentligt.

:friends:

MVH

Marcus Syvertsen wrote:

Då får man allt ha en jävla otur. :|

Det där ser ju riktigt, riktigt bra ut Marcus! :emo-thumb

Om man bortser från att brallorna håller på att ramla av. :D

Kong wrote:
    Måste man vara tävlingsdeffad för att få lägga upp bilderna här??

Tycker personligen att Xsumo’s bilder passar utmärkt i denna tråden och ansenligt med muskelmassa. :up:

håller med där. det har blivit lite hets med fett% osv. alla har inte en tävling på g eller ens ambitioner att tävla i BB/BF/CBB. många tränar kanske för SL eller Strongman eller bara för att det e lite kul att bli starkare och grov.

men det glömmer många.

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.