Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 14,191 through 14,205 (of 14,781 total)
  • Author
    zonecapone wrote:
    A pic of pic of a clean totally roid free 46 year old man just enjoying himself at the gym!
    [img=http://www.zonecapone.com/bilder/caponemix/coolcapone3.jpg]Please do NOT compare me to when I was competing..allt har sin tid..but…Not THAT bad eh?
    Yes I`m all in for a drug test any day! 24/7 all year round for life!
    LIFE IS PRICELESS & IF we only live once make sure to do it BIG!
    I will!!

LOVE YALL!
    ZONE

Tattoo tumme upp. Tumme ner för o förklara att du är roid free det är inte de första man tänker när man ser din fysik så vet inte varför du är tvungen o hävda det, onödigt.

Kör hårt

Gabonviper wrote:
    Tattoo tumme upp. Tumme ner för o förklara att du är roid free det är inte de första man tänker när man ser din fysik så vet inte varför du är tvungen o hävda det, onödigt.

Kör hårt

En förklaring kan kanske behövas varför jag går public på nätet att jag är roid free these days?!.. Jag tycker bara att folk ska fatta att det är en j-a övertro på roids & då peciellt pgav hur klimatet är just nu i vårat land! Kanske onödigt i ”våran värld i branchen” att skriva att jag är ren då jag ju inte ser ut som Mr Olympia…Men folk tror hela tiden att det INTE GÅR att väga mellan 90-100kg på en 170cm ram inte allt för fet & I just wanna`show the suckers they are WRONG!! Plus med mentaliteten i det här landet mot kroppsbyggare & seriöst tränande behövs det lite rolemodells som kan pissa om det behövs så idioterna som gör razzior på gymmen håller käften!! THATS WHY!!

LOVE!
    ZONE

Gabonviper wrote:

Kör hårt

Det beror väl på hur man definierar roidfree. Om man menar nu eller always has been :-)

Jag tycker iaf det är bra att Zone nu tänker på sin hälsa, KEEP IT REAL G! :emo-thumb

Dagsform i 82kg, har ett dussin kg fett att tappa:pop:

*Nora* wrote:

Riktigt, riktigt bra jobbat! Grattis till fina resultat!

*Nora* wrote:

Riktigt grymt jobbat Keep it up !:up:

haha! vad glad du ser ut Nora, men inte konstigt det med så bra resultat. Ser ju ut som du lagt på dig rejält med muskler under viktnedgången. Kommer bli grymt detta.

Gober wrote:
    haha! vad glad du ser ut Nora, men inte konstigt det med så bra resultat. Ser ju ut som du lagt på dig rejält med muskler under viktnedgången. Kommer bli grymt detta.
    BenGeten wrote:
    Riktigt grymt jobbat Keep it up !:up:
    faran wrote:
    Riktigt, riktigt bra jobbat! Grattis till fina resultat!

Tack verkligen till er som lägger ner tid att berömma andra!:friends:

Haha, Gober det finns inget som har bringat mig så mycket glädje som optimala pass på gymmet, min själ sprudlar dagarna i ända numera=)
    Kom att tänka på Dexters leende nu:D

zonecapone wrote:
    En förklaring kan kanske behövas varför jag går public på nätet att jag är roid free these days?!.. Jag tycker bara att folk ska fatta att det är en j-a övertro på roids & då peciellt pgav hur klimatet är just nu i vårat land! Kanske onödigt i ”våran värld i branchen” att skriva att jag är ren då jag ju inte ser ut som Mr Olympia…Men folk tror hela tiden att det INTE GÅR att väga mellan 90-100kg på en 170cm ram inte allt för fet & I just wanna`show the suckers they are WRONG!! Plus med mentaliteten i det här landet mot kroppsbyggare & seriöst tränande behövs det lite rolemodells som kan pissa om det behövs så idioterna som gör razzior på gymmen håller käften!! THATS WHY!!

LOVE!
    ZONE

Håller helt med dig 100% med hur sjukt det blitt, lägg pengarna på fall där det finns brottsoffer istället och inte trakassera folk för att dom ser ut på ett visst sätt. Men det är fortfarande onödigt av dig då du VERKLIGEN inte har den fysiken till att behöva försvara dig. Säger inte det för o dissa din fysik men det syns på dig att du inte använder aas. So no more talk about that from din del, det syns och nu vet vi. Känns som du önskar o vill att folk ska tro det blir bara patetiskt.

Keep going strong old guy!

*Nora* wrote:

Mycket gediget arbete bakom det där. Stor eloge till dig och din prestation!

Dagens form. Tar gärna emot kritik och vad som behövs förbättras. :)

[http://www.ladda-upp.com/bilder/65647/ooigfoifbmfomfog]

makå wrote:
    Dagens form. Tar gärna emot kritik och vad som behövs förbättras. :)

[http://www.ladda-upp.com/bilder/65647/ooigfoifbmfomfog]

Inte så lätt att bedöma från den vinkeln, ta kort framifrån och bakifrån så ser man bättre.

En liten morgonrygg ^^

[img=http://elgenkottar.blogg.se/images/2012/ff237e85_193774350.jpg]

Sakta ökning av massan på G, utan att bli fet….

Ser bra ut furu : )

Viewing 15 posts - 14,191 through 14,205 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.