Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 14,206 through 14,220 (of 14,781 total)
  • Author

Thanx! Känns som jag äntligen är påväg dit jag vill…

Azklund wrote:
    Mathias Wiberg, inte dagsform men var tvungen att lägga upp den, ganska schysst fysik:)

Fy fan så optimalt!! Riktigt bra fysik.

Niclas Holgersson wrote:
    Fy fan så optimalt!! Riktigt bra fysik.

+1

Rikigt jävla snyggt faktiskt :D

Bild på mig & tjejen.

Min 4de diet vecka, 15 veckor kvar till debut i CBB på alströmmers. 116kg!! Det är endel kvar att dra bort trots ätardag igår :D .. Men ett kcal intag på 2400 träningsdagar & 2000 offdays.
    Tjejen har tränat sedan nyårs skiftet & fått fin fina resultat, hon har även ansökt till talangjakten. Vi håller tummarna :D

madz wrote:
    Bild på mig & tjejen.

Min 4de diet vecka, 15 veckor kvar till debut i CBB på alströmmers. 116kg!! Det är endel kvar att dra bort trots ätardag igår :D .. Men ett kcal intag på 2400 träningsdagar & 2000 offdays.
    Tjejen har tränat sedan nyårs skiftet & fått fin fina resultat, hon har även ansökt till talangjakten. Vi håller tummarna :D

Köttig karl! Ska du köra korta, mellan eller långa klassen? Svårt att avgöra på bilden :)

93 days left. Kör hårt!

Mvh

Niclas Holgersson wrote:
    Köttig karl! Ska du köra korta, mellan eller långa klassen? Svårt att avgöra på bilden :)

Tack.. Jag är 187 så antagligen blir det långa klassen ;) Lycka till själv, så ses vi i Alingsås :up:

Dieten rullar på. 81,2kg väger jag nu. har 6,2kg kvar till målvikt.

Bra jobbat benacii, har sett dina gamla bilder och du gör fina framsteg. Hur lång är du?

Gober wrote:
    Bra jobbat benacii, har sett dina gamla bilder och du gör fina framsteg. Hur lång är du?

Tack Gober! jag var 180cm lång i juli förra året. så gissar att jag ligger kvar där +1/2cm kanske. Ska kolla upp det så småningom

benacii wrote:
    Tack Gober! jag var 180cm lång i juli förra året. så gissar att jag ligger kvar där +1/2cm kanske. Ska kolla upp det så småningom

Ok, kör hårt. Du är ung och har många år framför dig så det blir bra detta ska du se :up:

fel

[img=http://s18.postimage.org/6qkxp2bcn/rippspegeln.jpg]Den här spegeln gillar jag, får mig alltid på gott humör. Man ser så mycket mer definierad ut än vad man egentligen är. Kanske är taklampan som behövs bytas..

Ser ut som forumet rullar på trots min frånvaro. Såhär ser jag ut i dagsläget i alla fall:

Benen från idag.. lite tjockare än senast, men förhoppningsvis lite större också.

[http://jesper.myshowroom.se/]

jesperstahl wrote:
    Benen från idag.. lite tjockare än senast, men förhoppningsvis lite större också.

[http://jesper.myshowroom.se/]

vilka jävla stockar! bra där :emo-thumb

Viewing 15 posts - 14,206 through 14,220 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.