Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 14,266 through 14,280 (of 14,781 total)
  • Author

Snyggt Bergh!
    Dina obliques är så grymma så jag hade velat se ett kort rakt framifrån i brösthöjd, för nu satt fotografen eller så var kameran placerad relativt långt ner va?
    Eller om du kan vinkla överkroppen lite framåt, nu spånar jag bara på en optimal linepose med din fysik dock… :)

Marcus Syvertsen wrote:
    Spännande att du har såpass bra separationer och konturer på magen, och särskilt längst revbenen och sidorna av magen – trots att man ser klara strumpmärken runt vaderna för att du håller mycket vatten och är hyfsat mjuk på resten av kroppen. Det är inte så vanligt.

Jo jag såg vadmärkena också :P Hade väldigt tighta strumpor + höga boxningsdojjor på mig innan. Men absolut, finns en del vätska att droppa där! :P
    Det är väldigt intressant va dåliga bilder kan ljuga alltså. Det är runt magen som jag är softast nu. Resten av kroppen, men undantag för ryggen, är bra mycket hårdare än magen..

Några dagar gamla bilder ..

Nemo: Schysst med massa, det konstruktiva man kan skriva är att du kan jobba extra med pecsen.

Tackar! Jag håller med dig, har väldigt svårt att bygga på pecsen. Men det ska förbättras!

Nemo wrote:
    Några dagar gamla bilder ..

Väldigt bra form! va mäter armarna? :)

Grymt Bergh! Verkligen en fysik jag själv vill uppnå, inspirerande! :emo-thumb

Formcheck på mig. Relativt kolhydratstömd och diettrött. Tar just nu en paus på 1-2 veckor.

Har även gått vidare till audition för Talangjakten nu på söndag, exalterande!

[img=http://i1040.photobucket.com/albums/b401/Lychgate/951.jpg]Stats:
    Längd: 184
    Vikt: 85.1
    Midja: 80cm
    Bröst: 113cm
    Överarm: 40cm
    Underarm: 31.5cm
    Axlar: 128cm
    Höfter: 90cm
    Lår: 64cm
    Vader: 41cm
    Hals: 37cm

Ångrar nu i efterhand att man antog en Mohawk utmaning. Inte det mest presentabla intrycket det ger.

Liten update från mig. Inga framsteg värda att nämna, men försöker hålla en hyffsad form i väntan på att man får energi nog att göra en ny satsning. :-)

Dagsformen på 74kg och 166cm

[youtube=qxCOkCtGeO8]

BjornSjoholm wrote:
    Liten update från mig. Inga framsteg värda att nämna, men försöker hålla en hyffsad form i väntan på att man får energi nog att göra en ny satsning. :-)

Gillar ditt sätt att posera :) riktigt kul att se :up:

Skalat av mig ett par kg till,tack för kommentaren Benacii du ser ut att ha en riktigt schysst fysik:up:

benacii wrote:
    Gillar ditt sätt att posera :) riktigt kul att se :up:

Tack tack! Ja, man får ju ta till sina knep för att dölja bristerna så mycket som möjligt. :)

Bergh wrote:
    Formcheck igår. 4 veckor till Oslo GP Athletic Fitness

Damn boy. You should give a try in CBB also. Now that is thick muscle. :up:

Dagsformen efter dagens pass :)

faogel_jr wrote:
    dagsformen efter dagens pass :)

massiv!

Viewing 15 posts - 14,266 through 14,280 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.