Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 14,281 through 14,295 (of 14,781 total)
  • Author

Efter dagens axel & triceps pass.

Yaldish wrote:
    Efter dagens axel & triceps pass.

Du håller verkligen bra form nu, är det diet på gång eller bara allmänt underhåll?

maskin wrote:
    Du håller verkligen bra form nu, är det diet på gång eller bara allmänt underhåll?

Tackar, nej då, jag har det bara lite lugnt, äter lite mer med tiden :D

Så, allmänt underhåll :D

[img=http://frida.shapemeup.se/files/2012/03/309930_10150608635980683_604235682_9457761_103107304_n-296×300.jpg]

Fint Yaldish

Äter som ett monster nu. Är ”ledig” (hur ledig jag nu kan vara från min egen firma?) från jobbet ett par månader och kopplar av, gör bara grejer som jag tycker är kul. Tränar ofta 2 gånger per dag, och det känns i kroppen… Har en helt annan uthållighet och styrka nu än jag hade för tre månader sedan när jag knappt kunde gå upp för en längre trappa utan att bli andfådd och få ont i kroppen. Nu känner jag mig faktiskt vältränad igen.

Nu är jag nästan tillbaka där jag var i våras, före mitt liv brakade ihop. Känns bra! :)

Marcus Syvertsen wrote:
    Äter som ett monster nu. Är ”ledig” (hur ledig jag nu kan vara från min egen firma?) från jobbet ett par månader och kopplar av, gör bara grejer som jag tycker är kul. Tränar ofta 2 gånger per dag, och det känns i kroppen… Har en helt annan uthållighet och styrka nu än jag hade för tre månader sedan när jag knappt kunde gå upp för en längre trappa utan att bli andfådd och få ont i kroppen. Nu känner jag mig faktiskt vältränad igen.

Nu är jag nästan tillbaka där jag var i våras, före mitt liv brakade ihop. Känns bra! :)

Det är alltid kul att läsa liknande kommentarer som denna. Allt för många som tränar hårt idag ”glömmer bort” att må bra under tiden.

Bra axlar Marcus.

Nic Nordin wrote:
    Det är alltid kul att läsa liknande kommentarer som denna. Allt för många som tränar hårt idag ”glömmer bort” att må bra under tiden.

Bra axlar Marcus.

Tack. Ja, axlar har alltid varit en stark sida.

Sen har du rätt också – jag började träna för att må bra psykiskt, har inte glömt bort det. Och när jag inte mådde bra psykiskt trots att jag tränade så slutade jag och försökte reda ut vad i helvete som var fel istället. Och nu vill jag träna igen. Simple as that haha.

Marcus Syvertsen wrote:
    jag började träna för att må bra psykiskt, har inte glömt bort det. Och när jag inte mådde bra psykiskt trots att jag tränade så slutade jag och försökte reda ut vad i helvete som var fel istället. Och nu vill jag träna igen. Simple as that haha.

+1

Visdomsord.

Kanske ingen direkt dagsform på musklerna som jag tidigare lagt upp.. men någon dagsform på någon typ utav form är det ändå. Hur som är bilden färsktagen inom timmen=)

[img=http://forum.body.se/image.php?u=28212&dateline=1333225339&type=profile]16 år, 102kg, 187cm

Oj. Haha. Stor snorvalp.

[img=https://lh5.googleusercontent.com/-x_mI587UnIM/T3boKnvETAI/AAAAAAAAAbo/qw9_at29CIs/s278/potentioal.JPG]do i haev potentialz?

Har du ökat något på sistone RassK? Du ser större ut än vanligt.

Dementis wrote:
    Har du ökat något på sistone RassK? Du ser större ut än vanligt.

Han har inte varit förkyld eller magsjuk när han tog kortet samt bra ljus o kamera ;)

Skojar nu ifall nu någon tog det på allvar.

Gillar symetryn Rassk ! Bra tits, armar och axlar ihop med en smal midja är oslagbar.
    Bra jobbat!

Viewing 15 posts - 14,281 through 14,295 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.