Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 14,446 through 14,460 (of 14,781 total)
  • Author

19år , 191cm , 97kg =)

sådan däringa 17:årig baddibildere

Fitness sverige.

Nått från träning i alla fall…

NKK wrote:
    Fitness sverige.

Är det någon speciell du riktar din kommentar till, eller är det bara lite skrivbordstourettes? OM det är Pontura du kommenterar så tycker jag att du ska tänka på att grabben är 17 år. Jag tycker det ser jävligt bra ut!

Albin, riktigt snyggt! Bra med massa!

faran wrote:
    Är det någon speciell du riktar din kommentar till, eller är det bara lite skrivbordstourettes? OM det är Pontura du kommenterar så tycker jag att du ska tänka på att grabben är 17 år. Jag tycker det ser jävligt bra ut!

Albin, riktigt snyggt! Bra med massa!

Vad snackar du om? Klart man måste väga 100kg hård som 17åring ;-)

Albin, du växer som ogräs! Harregud!

Undrar bara var alla biffar är därför skrev jag fitness sverige era påhoppande vargar!

har inte sett en kille med mycket muskler på väldigt länge så som folk ser ut i dag är det träna lite deffa vips så ser du ut så, exakt som jag gjorde när jag var 17 år!

NKK wrote:
    Undrar bara var alla biffar är därför skrev jag fitness sverige era påhoppande vargar!

har inte sett en kille med mycket muskler på väldigt länge så som folk ser ut i dag är det träna lite deffa vips så ser du ut så, exakt som jag gjorde när jag var 17 år!

Ok

NKK wrote:

Lägg upp en riktig bild på dig själv då, kör några obligatoriska utan tröja och brallor :-)

Vore ju kul att se.

jory wrote:
    Ok

:D

Gober wrote:
    Lägg upp en riktig bild på dig själv då, kör några obligatoriska utan tröja och brallor :-)

Vore ju kul att se.

Killen bänkar ju ändå 220 kilo. Ser säkert ut som Phil Heat och sen gör han ju sig till med sitt skrivspråk så att han bara låter som ett dagisbarn, så vi andra fortfarande vågar posta. Jag menar se ovan, två ord, tagna helt ur sammanhang, kunde varit ett ord om det inte var särskrivet, det var djupt.

Jag tror NKK är ett geni, grov som få och starkast i världen. Jag tycker inte det finns någon anledning att tvivla.

@ NKK

Andra gången du upprepar din åsikt gällande ”fitness fysiker” på ett fåtal dagar nu, blev du ledsen i ögat när du inte fick ngn respons första gången?

Du har redan lyckats stänga armtråden med ditt dagisspråk och fasoner, kan du inte snälla hålla dig borta härifrån.
    Du tillför varken något konstruktivt eller positivt…
    Hade jag varit du hade jag åtminstonde gått en kurs i svenska språket innan jag fortsatte göra bort mig..

Albin wrote:
    Nått från träning i alla fall…

Sjukt grymt. Du gör ökningar hela tiden. Vad har du för planer?

NKK wrote:

snälla kom inte ens hit och snacka, du tycker det är skitcoolt med 50 cm armar trots att du inte har en jävla ådra eller kontur på den…limparmar kan väl vem som helst fixa, bara att bli tjock som ett svin!

Gårdagens Fitnessben:

[img=http://i919.photobucket.com/albums/ad34/grefven/4c312805.jpg]

Viewing 15 posts - 14,446 through 14,460 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.