Home › Forums › Medlemsbilder › Dagsformen på Bodymedlemmarna!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 maj, 2012 at 09:27 #157143Anonym anvandareMember
Snyggt Sammy! Looking good!
5 maj, 2012 at 09:44 #157144Anonym anvandareMemberBra stockar sammie!
5 maj, 2012 at 18:31 #157145Anonym anvandareMembergasp1 wrote:snälla kom inte ens hit och snacka, du tycker det är skitcoolt med 50 cm armar trots att du inte har en jävla ådra eller kontur på den…limparmar kan väl vem som helst fixa, bara att bli tjock som ett svin!Det där var väl ändå lite överstyr?
5 maj, 2012 at 20:01 #157146Anonym anvandareMemberYaldish wrote:Det där var väl ändå lite överstyr?Det tycker inte jag. Banna NKK vore på sin plats för att tråda ska flyta harmoniskt.
5 maj, 2012 at 20:57 #157147Anonym anvandareMemberLägger upp en bild på formen idag. Till trådens ära, så att jag inte blir varnad, igen.
Hoppas hoppas att jag inte blir ”dwarfad” utav den mytomspunne nu bara. Han kanske är för grov för att fastna på bild?[img=http://i49.tinypic.com/52ayps.jpg]
5 maj, 2012 at 21:27 #157148Anonym anvandareMembergasp1 wrote:snälla kom inte ens hit och snacka, du tycker det är skitcoolt med 50 cm armar trots att du inte har en jävla ådra eller kontur på den…limparmar kan väl vem som helst fixa, bara att bli tjock som ett svin!aha okej, fan vilken schysst grabb:up:
5 maj, 2012 at 22:20 #157149Anonym anvandareMemberPontus_H wrote:Hoppas att jag inte blir ”dwarfad” utav den mytomspunne nu bara. Han kanske är för grov för att fastna på bild?För att supporta dig kan jag lägga upp en bild, så ser du stor ut. Bjuder på fängelseskägget.
5 maj, 2012 at 22:26 #157150Anonym anvandareMemberYaldish wrote:Sjukt grymt. Du gör ökningar hela tiden. Vad har du för planer?Tack!
Planen är SM i Oktober, och vikten jag siktar väga in på är…när jag är knallhård. (Dvs. jag vet inte riktigt hundra än vilken klass det blir)6 maj, 2012 at 03:26 #157151Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:För att supporta dig kan jag lägga upp en bild, så ser du stor ut. Bjuder på fängelseskägget.Du totalt dwarfade mitt skägg. Bra pubis också :up:
6 maj, 2012 at 12:22 #157152Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:För att supporta dig kan jag lägga upp en bild, så ser du stor ut. Bjuder på fängelseskägget.Bra storlek på Kraniet :ph34r:
6 maj, 2012 at 13:45 #157153Anonym anvandareMemberSammy wrote:Gårdagens Fitnessben:[img=http://i919.photobucket.com/albums/ad34/grefven/4c312805.jpg]
Är ansiktet lika välrakat ?
6 maj, 2012 at 14:13 #157154Anonym anvandareMemberGabonviper wrote:Bra storlek på Kraniet :ph34r:62cm omkrets motherfucker! Skolans största studentmössa.
6 maj, 2012 at 16:50 #157155Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:För att supporta dig kan jag lägga upp en bild, så ser du stor ut. Bjuder på fängelseskägget.Ser ut som du har schysta abs, blir nog riktigt bra efter deff!
6 maj, 2012 at 17:12 #157156Anonym anvandareMembergasp1 wrote:Ser ut som du har schysta abs, blir nog riktigt bra efter deff!Folk i allmänhet ser Mackan som en deffad o vältränad kille. En svärmorsdröm dvs ingen ”jagdödarallasominteserjagärenbadassbodyfuckingbuilder”.
Med andra ord han är i bra form.
6 maj, 2012 at 20:11 #157157Anonym anvandareMembergasp1 wrote:Ser ut som du har schysta abs, blir nog riktigt bra efter deff!Ligger faktiskt på underskott just nu, så om allt vill sig väl blir jag nog 2-3kg hårdare framöver. Anstränger mig dock inte supermycket, orsaken till att jag går ner då och då och aldrig blir särskilt stor trots att jag har tränat rätt mycket, rätt länge, är att jag är riktigt dålig på att äta.
Jag vet vad jag ska göra, men har jag en dålig period så spyr jag bara av illamående om jag får i mig för mycket mat. Avskyr pulver också, kräks på stubben om jag dricker mer än en shake per dag typ. Dessutom är jag smal i maten, så jag kan inte riktigt bara typ dricka olivolja, äta ett smörblock och snorta sex påsar nötter heller.
Då blir man inte så jävla grov, och det är nästan omöjligt att bli fet. Haha.
Zoltan Szabo wrote:Folk i allmänhet ser Mackan som en deffad o vältränad kille. En svärmorsdröm dvs ingen ”jagdödarallasominteserjagärenbadassbodyfuckingbuilder”.Med andra ord han är i bra form.
True shit. På med långärmad skjorta så tror man inte att jag varit i en träningslokal i hela mitt liv, då ser jag ut som your average datornörd med hög ämnesomsättning. Sen är jag inte så jävla elak heller, som du säger. :happy:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.