Home › Forums › Medlemsbilder › Dagsformen på Bodymedlemmarna!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 maj, 2012 at 21:15 #157158Anonym anvandareMember
Vår skeva syn hur vältränad en person ser ut är ganska vrickad egentligen. Coolaste jag vet att när någon ser random ut med kläder sen åker nån plagg av o kaboom! Tex Andy ”kaboom”
Tycker vältränade personer oftast ses som värre än heroinmissbrukare men det hör inte till tråden.
Hejja fitness Sverige o upp med fler bilder på eran dagsform oavsett fett eller muskelmängd.
6 maj, 2012 at 22:29 #157159Anonym anvandareMemberZoltan Szabo wrote:Vår skeva syn hur vältränad en person ser ut är ganska vrickad egentligen. Coolaste jag vet att när någon ser random ut med kläder sen åker nån plagg av o kaboom!Helt rätt. Inte bara för att jag är för kass för att bli större än så, utan för att jag tycker likadant.
Och vi som ser ut som jag har ju inte riktigt problemet att bli utdömda på det sättet, eftersom att vi påminner mer om just heroinister än byggare till kroppen.
Pontus_H wrote:Bra pubis också :up:Det som sticker upp vid kalsonglinjen är inte hår, det är ett 3-4cm stort ärr som gör att huden ser lite mörkare ut där haha. Eller menar du raggarsträngen kanske?
7 maj, 2012 at 14:17 #157160Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Helt rätt. Inte bara för att jag är för kass för att bli större än så, utan för att jag tycker likadant.Och vi som ser ut som jag har ju inte riktigt problemet att bli utdömda på det sättet, eftersom att vi påminner mer om just heroinister än byggare till kroppen.
Det som sticker upp vid kalsonglinjen är inte hår, det är ett 3-4cm stort ärr som gör att huden ser lite mörkare ut där haha. Eller menar du raggarsträngen kanske?
Googla pubis. Brad Pit-Muskel, bättre?
7 maj, 2012 at 16:23 #157161Anonym anvandareMemberTittut!
7 maj, 2012 at 16:30 #157162Anonym anvandareMemberPontus_H wrote:Googla pubis. Brad Pit-Muskel, bättre?Jaha hahaha.
7 maj, 2012 at 16:37 #157163Anonym anvandareMemberInte direkt min dagsform pga uppehållet med disk skada, men strävar mot samma form och massa.
Har börjat träna igen efter en tung period av diskpåverkan och smärta i korsryggen.
7 maj, 2012 at 18:13 #157164Anonym anvandareMemberjoeyp wrote:Inte direkt min dagsform pga uppehållet med disk skada, men strävar mot samma form och massa.Har börjat träna igen efter en tung period av diskpåverkan och smärta i korsryggen.
Vad ligger vikten ungefär på dom där bilderna och fett procenten? Ser grymt ut!
7 maj, 2012 at 18:21 #157165Anonym anvandareMemberBoxer wrote:Vad ligger vikten ungefär på dom där bilderna och fett procenten? Ser grymt ut!Ptja, ca 73kg, 7-10%?
7 maj, 2012 at 18:21 #157166Anonym anvandareMemberBoxer wrote:Vad ligger vikten ungefär på dom där bilderna och fett procenten? Ser grymt ut!Ptja, ca 73kg, 7-10%? 176cm.
7 maj, 2012 at 18:23 #157167Anonym anvandareMemberÄr båda bilder dagsform joey? den högra ser hårdare ut men det är kanske ljuset. Grymma bröst, mer armar och axlar på det så blir det riktigt snyggt.
7 maj, 2012 at 19:20 #157168Anonym anvandareMembergrymt som fan Joeyp!
7 maj, 2012 at 20:36 #157169Anonym anvandareMember93.3 kg på denna bild.
Godisform har varit mycke gosaker senaste tiden.. Levt gott med andra ord :pop:.
NU däremot äre diet dags, ska ta ner mig till 82 hoppas på det ser bra ut.7 maj, 2012 at 21:07 #157170Anonym anvandareMembermaskin wrote:Är ansiktet lika välrakat ?om du menar att mina ben är rakade så kan jag säga att de inte är det. har ganska ljust hår på armar och ben. men det är mörkt på mage/bringa och skägg.
jag rakade upp till knäna för några år sen när jag började tatuera benen. alltså bara vid tatueringstillfället. fasen vad mycket tydligare definition det blev på musklerna. likaså ådror syntes som fan.
så hade jag orkat så hade det varit lönt att raka dom inför en bild. men det känns inte så värst ”jag” att raka benen. det hade inte känts ok
7 maj, 2012 at 21:18 #157171Anonym anvandareMemberfetlarsson wrote:93.3 kg på denna bild.
Godisform har varit mycke gosaker senaste tiden.. Levt gott med andra ord :pop:.
NU däremot äre diet dags, ska ta ner mig till 82 hoppas på det ser bra ut.Ser bra ut larsson! Du får fortsätta peppa mig på gymmet, känns jävligt bra i ryggen nu!
7 maj, 2012 at 22:19 #157172Anonym anvandareMemberfetlarsson wrote:93.3 kg på denna bild.
NU däremot äre diet dags, ska ta ner mig till 82 hoppas på det ser bra ut.Riktigt jävla grymt faktiskt! Bra med massa Kommer nog bli riktigt snyggt efter din diet.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.