Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 14,581 through 14,595 (of 14,781 total)
  • Author
    räven wrote:
    Lellen: Riktigt bra fysik med ”biffiga” proportioner! Ser ut som du ökat en del mot för din avatar?

Tackar! Gått upp cirka 5 kilo sen den bilden. Kört rätt tungt på slutet och aldrig gått över 6 reps på varje övning. Det har funkat rätt bra på mig:)

Lellen wrote:
    Tackar! Gått upp cirka 5 kilo sen den bilden. Kört rätt tungt på slutet och aldrig gått över 6 reps på varje övning. Det har funkat rätt bra på mig:)

Funkar onekligen rätt bra för du ser riktigt köttig ut. Bra jobbat!

[img=http://img689.imageshack.us/img689/3100/20120520133735.jpg]Fortsätter med långsam viktuppgång tills 2013 då jag ska va deffad på stranden!

DevriHolm wrote:
    Tackar! jag äter efter mina egna utformade mat-scheman (:

brukar oftast bli mellan 5600-5800 kcal.
    Jag väger över 80kg, utdelat på 183cm :)
    Nej det är jag inte.

Jag tränar mycket, har en ovanlig metabolism och jag äter mycket ^.^ inget fel inte! jag har stenkoll på min kost annars kan jag inte hålla en perfekt form!

Jag tror inte att du avsiktligen ljuger men jag tror nog inte att det stämmer i realiteten. Det låter väldigt osannolikt i alla fall. Vore skoj om du kunde fota dig genom ett dagsintag och dela med dig :)

tisdagens krogform

Benacii ; Haha otroligt skön bild! :)

benacii wrote:
    tisdagens krogform

Haha profilbildsmaterial på facebook antar jag? ;)

Zoltan Szabo wrote:
    Funkar onekligen rätt bra för du ser riktigt köttig ut. Bra jobbat!

Det tackar jag för:) Nu ska man ner ett par kilo för att bli hårdare! Är spänd på att se hur det kmr arta sig:)

Lellen wrote:
    Det tackar jag för:) Nu ska man ner ett par kilo för att bli hårdare! Är spänd på att se hur det kmr arta sig:)

Minns dina före och efterbilder du la upp för typ ett år sedan, har växt sjukt mycket : )

Bjuder på en baksida oxå. Tagen idag efter dagens axelpass. Lite mer baksida axlar behövs och mer vidd på ryggen då man personligen tkr att man är
    avsmal där.

90 kilo
    176cm.

Gober wrote:
    Minns dina före och efterbilder du la upp för typ ett år sedan, har växt sjukt mycket : )

Tack Tack! Ja jag är så tacksam över att jag tog tag i min kropp och mina kostvanor då man förr var en partyprisse och åt högst 1 gång om dagen. Nu har jag kört rätt strikt och man börjar se resultaten komma. Lång väg kvar men börjar arta sig. Tack för de fina orden! Värmer att höra:)

Formen inför Grekland imorrn.
    Vikt: 80,2
    Längd; 181
    Styrkestats; Absolut inga att skryta med.
    Prio hösten 2012; Axlar,armar,ben

MVH

Bohman, schyst rygg och bra greklandsform.

Oli wrote:
    Jag tror inte att du avsiktligen ljuger men jag tror nog inte att det stämmer i realiteten. Det låter väldigt osannolikt i alla fall. Vore skoj om du kunde fota dig genom ett dagsintag och dela med dig :)

Utan proteinshake’arna blir det en normal nivå, jag räknar sällan fel då jag räknat kalorier i snart 4år, och matematik, nummer, ekonomi är ett av det roligaste som finns! :D

dagsform, ska ner ett par kilo till sen är ja nöjd

[img=[IMG]http://i47.tinypic.com/dmsf2u.jpg][/IMG]

Viewing 15 posts - 14,581 through 14,595 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.