Home › Forums › Medlemsbilder › Dagsformen på Bodymedlemmarna!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 maj, 2012 at 09:45 #157293Anonym anvandareMemberbenacii wrote:För att äta 7k kcal om dagen är du jävligt tanig. coolt strykjärn
tack!
om tanigheten..
there’s always gonna be haters!22 maj, 2012 at 11:22 #157294Anonym anvandareMemberOli wrote:Ett bidrag från min sida.. Deffar minst en månad till
[youtube=T8pnRaSwZGs]Varför deffar du?
Som det ser ut på videon så skulle jag säga att du istället skulle koncentrera dig på att lägga på mer muskler innan du lägger ner tid på en deff. Är väll ingen idé att deffa fram en ”sytråd”?
Ta mig på rätt sätt, är inte ute efter att provocera, kommer bara med mina synpunkter.22 maj, 2012 at 11:32 #157295Anonym anvandareMemberBolero wrote:Ser ut att vara en del massa där!Ser benen lika bra ut ?
japp, det tycker jag allt!! ska försöka få till en benbild så ni får se.
Fokusen ligger förövrigt på benen just nu!!22 maj, 2012 at 11:45 #157296Anonym anvandareMemberDevriHolm wrote:tack!
om tanigheten..
there’s always gonna be haters!grymt! :up:
22 maj, 2012 at 11:47 #157297Anonym anvandareMemberJohanX wrote:Varför deffar du?
Som det ser ut på videon så skulle jag säga att du istället skulle koncentrera dig på att lägga på mer muskler innan du lägger ner tid på en deff. Är väll ingen idé att deffa fram en ”sytråd”?
Ta mig på rätt sätt, är inte ute efter att provocera, kommer bara med mina synpunkter.Till viss del håller jag med, det verkar vara väldigt inne att man måste vara i superform hela tiden. Och visst bör man satsa på att bygga om det är målet, särskilt passa på medan man är ung och har lättare för att bygga.
Men samtidigt är det ju ganska smart att komma ner i hygglig form runt 10% innan man bygger eftersom man då har bra förutsättningar för att bygga länge med smart bulk utan att bli tjock. Istället för att vara i halvbra form och fortsätta lägga på sig kg efter kg tills man har 6 månaders diet framför sig.
Bara lite tankar från mig
22 maj, 2012 at 13:40 #157298Anonym anvandareMemberGober wrote:Till viss del håller jag med, det verkar vara väldigt inne att man måste vara i superform hela tiden. Och visst bör man satsa på att bygga om det är målet, särskilt passa på medan man är ung och har lättare för att bygga.Men samtidigt är det ju ganska smart att komma ner i hygglig form runt 10% innan man bygger eftersom man då har bra förutsättningar för att bygga länge med smart bulk utan att bli tjock. Istället för att vara i halvbra form och fortsätta lägga på sig kg efter kg tills man har 6 månaders diet framför sig.
Bara lite tankar från mig
Förstår vad du menar Gober.
Men i detta fall så tänkte jag att det kanske istället skulle vara bra om han nu istället skulle ligga på ett överskott och bygga muskler ett tag till iaf. I ärlighetens namn så finns det ännu inte så mycket att deffa fram för honom imo. Bygg upp en bra grund först sen kan man tänka på saker som deff.Men som sagt, detta är mina tankar och idéer. Alla har sin väg, kan ibland vara intressant att höra hur andra tycker och tänker
22 maj, 2012 at 13:51 #157299Anonym anvandareMemberJo jag hade också lagt mig på överskott om jag vore Oliver. Det var mer generellt.
22 maj, 2012 at 14:21 #157300Anonym anvandareMember21 maj, måndag:
[img=http://sportifitness34.files.wordpress.com/2012/05/video0111-mp4_snapshot_01-48_2012-05-21_21-18-05___.jpg?w=627&h=352]större bild i bloggen22 maj, 2012 at 16:37 #157301Anonym anvandareMemberDagsform från i helgen. Vägandes runt 70kg. Måste bara få lite respons också. Vad tycker ni , borde jag köra en viktuppgång på 1kg per månad eller runt 0,5 kg per månad för o sen deffa? Jag har planerat en längre deff tills nästa år, men har svårt o bestämma mig hur mycket o hur snabbt jag ska gå upp i vikt.. Kan säga att jag aldrig har sett bättre ut än vad jag gör nu. Ge mig er åsikt! Förlåt för OT.
[http://postimage.org/image/7gyi3fa5x/ [img=http://s18.postimage.org/7gyi3fa5x/20120520_125042.jpg]]
Sen en back
[http://postimage.org/image/yetsr66z7/[img=http://s13.postimage.org/yetsr66z7/20120520_131817.jpg]]
22 maj, 2012 at 17:10 #157302Anonym anvandareMemberFörstår inte detta deffande ifrån unga killar asså! ni väger ingenting men ändå ska ni deffa? liksom lägg på er muskler och lite size innan ni ens börja tänka deff.
22 maj, 2012 at 17:10 #157303Anonym anvandareMemberDevriHolm wrote:tack!
om tanigheten..
there’s always gonna be haters!jävla skillnad på bild och dålig film.
22 maj, 2012 at 19:57 #157304Anonym anvandareMemberNKK wrote:Förstår inte detta deffande ifrån unga killar asså! ni väger ingenting men ändå ska ni deffa? liksom lägg på er muskler och lite size innan ni ens börja tänka deff.Längesen jag var inne och skrev så jag tänkte komma in och droppa en liten bomb:
Det handlar inte alls om att de (läs: mig, med flera) unga killarna som deffar trots avsaknad av någon märkvärdigt stor kroppshydda inte vill bli större i framtiden. För mig är det så att jag trivs i att vara i bra form och mår bättre rent psykiskt, och fysiskt, när jag känner att jag håller en riktigt bra form, till skillnad från när jag är helt ur form (ur mitt egna perspektiv). Och i grund och botten är det väl ändå därför vi tränar – för att själva må bra? Gör man det av att vara i form, på kanske en aningen låg kroppsvikt, så varför ska man inte göra det? Givetvis är det bättre att, som Gober påpekar, att gå runt i en bättre all-around-form, men det är många gånger lättare sagt än gjort.
Sen tycker jag själv att själva dietandet i sig gör mig motiverad och på så sätt sköts träningen bättre. Jag är nu inne på min tredje vår-diet och tänker fortsätta med det tills jag är nöjd utseendemässigt, trots att vågen inte visar några imponerande siffror. Byggandet får vänta tills hösten, trots att föregående års byggningssäsong slutade i ett fiasko.
Och för att inte förstöra tråden med allt för mycket text så får jag bjuda på en dagsformsbild på en ung kille som väger jättelite och deffar för tillfället.
22 maj, 2012 at 20:04 #157305Anonym anvandareMembernible wrote:Novel.Kul å se att du lever, formen ser ut som vanligt! Bra där sommarpojke. Någon öl i sommar?
22 maj, 2012 at 20:17 #157306Anonym anvandareMemberMin deff blev bara positivt för mig. Blev ett sätt att börja om allting från en ny grund. Och min fysik ser bättre ut än någonsin. Trots att jag väger mindre.
22 maj, 2012 at 20:21 #157307Anonym anvandareMemberbenacii wrote:tisdagens krogformHahahahah KUNG!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.