Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 14,671 through 14,685 (of 14,781 total)
  • Author
    benacii wrote:
    Bra armar. Någon rygg kan jag inte hitta.

Det är lugnt benacii, jag fixade (rygg)biffen åt dig*Oh I crack myself up*. Jag har för enkelhetens skull gjort en gul ruta åt dig där du hittar ryggen. :emo-thumb

benacii wrote:
    Bra armar. Någon rygg kan jag inte hitta.

Vad är det där för jäkla sätt att kommentera någon? Om du inte tycker att ryggen är hans bästa sida så ge konstruktiv kritik – eller håll snattran.

faran wrote:
    Vad är det där för jäkla sätt att kommentera någon? Om du inte tycker att ryggen är hans bästa sida så ge konstruktiv kritik – eller håll snattran.

Precis, arga och missnöjda människor verkar vara helt oberäkneliga.

Fortsätt köra hårt, Jimmy!

faran wrote:

Fast det där var ju kritik, Kritik utan ryggdunk.

Microwawe: förklara gärna för mig varför jag är arg och missnöjd? :) Är jag avundsjuk för att mina egna resultat är dåliga? har jag kanske ännu sämre rygg? Eller är det så att jag bara försöker säga att han ska träna sin rygg mer?

Tycker som sagt att Jimmy ska fortsätta kötta på med ryggen.

Det är dock skillnad att skriva ”Snygga armar, du skulle kanske behöva kötta på ryggen mer dock”. än ”Bra armar. Någon rygg kan jag inte hitta.”.

Även om du kanske inte menade att vara elak eller något så framstod kommentaren som så.

faran wrote:

Yttrandefrihet då ska väl inte du tala om för någon hur denne ska uttala sig! så håll snattran själv.

Han har nog inte kört rygg en dag i sitt tränande liv disco byggare armar och mera armar och ännu mera armar.

Så nu vet han vad han måste förbättra, håller med nån rygg ser man inte till.
    Så fort nån skriver nåt den stora mobben som finns på detta forum inte gillar WOW så ska det hoppas på och skällas fan inser ni inte hur jävla patetiska ni är! man får väl för fasiken skriva kritiken hur fan man vill utan att ni MOBBEN ska tala om för denne/dem om hur han/hon ska skriva.
    Samma jävla visa varje gång ta och kamma er.

benacii skriv exakt hur du vill skit i vad mobben säger,yttrandefrihet är nåt vi besitter i sverige som vissa inte hajjar här!!

NKK: Nu hade du bara behövt gå in och läsa i Jimmys journal för att förstå att någon discobyggare är det inte tal om, ta nu och kamma till dig för fan…

NKK! har du nu lånat jobbdatorn på Samhall igen? det får du ju inte på arbetstid, det vet du :-)

Jimmy: Ryggen ligger efter men tränar rygg vet ju alla som läst din journal att du gör. Men det kanske behöver ändras om lite i upplägget?

NKK wrote:
    Yttrandefrihet då ska väl inte du tala om för någon hur denne ska uttala sig! så håll snattran själv.

Han har nog inte kört rygg en dag i sitt tränande liv disco byggare armar och mera armar och ännu mera armar.

Så fort nån skriver nåt den stora mobben som finns på detta forum inte gillar WOW så ska det hoppas på och skällas fan inser ni inte hur jävla patetiska ni är! man får väl för fasiken skriva kritiken hur fan man vill utan att ni MOBBEN ska tala om för denne/dem om hur han/hon ska skriva.

benacii skriv exakt hur du vill skit i vad mobben säger,yttrandefrihet är nåt vi besitter i sverige som vissa inte hajjar här!!

:emo-thumb

räven wrote:
    NKK: Nu hade du bara behövt gå in och läsa i Jimmys journal för att förstå att någon discobyggare är det inte tal om, ta nu och kamma till dig för fan…

Som jag ser det discobyggare.
    Kan man bygga upp ett par armar kan man fan lägga lika mycket tid på ryggen.
    Så du räven ta och kamma dig.

Gober wrote:
    NKK! har du nu lånat jobbdatorn på Samhall igen? det får du ju inte på arbetstid, det vet du :-)

Jimmy: Ryggen ligger efter men tränar rygg vet ju alla som läst din journal att du gör. Men det kanske behöver ändras om lite i upplägget?

Sorry mannen ska inte hända igen tog mina piller och kom till sans en stund så då fick jag för mig iden att prova datorn och skriva lite skit på bodys hemsida… =)

NKK wrote:

Ibland är det svårt att förstå det du skriver, men jag svarar på det jag tror att du försöker få fram.
    Det finns ingen anledning att förolämpa folk för att få dem att förstå någonting. Hade han fått höra ”bra armar, men du borde prioritera ryggen mer” så hade han också förstått att ryggen släpar. Han hade då även sluppit bli sårad och andra kids hade inte blivit avskrämda att posta bilder här i framtiden.
    Men vi kan låta den här diskussionen stanna här så att vi inte förstör hela tråden.

Läs det här:

[http://forum.body.se/showthread.php?t=4394 http://forum.body.se/showthread.php?t=4394%5D

Att vara ärlig i sin kritik betyder inte att man måste känna ett behov av
    att vara elak och dryg. För det är precis det en del medlemmar här har ett jäkla
    behov av; att trycka ned andra.

Pekar man på någon, pekar alltid 3 fingrar tillbaka på dig själv.

Ontopic.

Dagsformen efter en lite för kolhydratsfylld helg.
    91,5kg kvällsvikt, gått från 104-90 morgonvikt under dieten.

Cirka 4kg till är tanken.

Lunarstormbilden utan ben bjuder jag på. Fire away!

Ödmjuk kille den där NKK
    Klart har man lika stora armar som Arnold, kan man ju vara lite kaxig

Viewing 15 posts - 14,671 through 14,685 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.