Dardna tränar biceps!

Home Forums Medlemsbilder Dardna tränar biceps!

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Här är lite bilder på mig, bicepsträning från ett pass. En kommentar vore kul!

sedär ja,bicepsträning :O:emo-thumb

En aningen mer specifik introduktion skulle kanske vara på sin plats? Annars raderar jag tråden.

Marcus Syvertsen wrote:
    En aningen mer specifik introduktion skulle kanske vara på sin plats? Annars raderar jag tråden.

varför radera trådet.fattar inte riktig vad du menar?

dardna wrote:

Att du ska beskriva lite mer vad du vill med träningen osv till exempel?
    Annars hade du lika gärna kunnat slänga upp bilderna på dagsformen.
    kämpa på! :emo-thumb

dardna wrote:

Du verkar ha det lite knivigt med språket, det förklarar en del isf.

Här på forumet har vi ett antal regler och uppmaningar som talar om hur man ska bära sig åt när man skapar ett ämne eller postar ett inlägg, däribland nämner vi att det är bra med en liten presentation av dig själv så folk vet vad de ska titta efter när de kollar på dina bilder. Att bara se en bild på en person som tränar har vi gjort många gånger, och utan en vidare förklaring är bilden tämligen ointressant.

Så skriv till exempel ålder, träningserfarenhet, längd, vikt och vad du har för målsättning.

Men som sagt, om du missat det är det ok. Man kan inte alltid ha koll. :)

Ser bra ut!
    Kör på!

tröck in da bits!

Marcus Syvertsen wrote:
    Du verkar ha det lite knivigt med språket, det förklarar en del isf.

Här på forumet har vi ett antal regler och uppmaningar som talar om hur man ska bära sig åt när man skapar ett ämne eller postar ett inlägg, däribland nämner vi att det är bra med en liten presentation av dig själv så folk vet vad de ska titta efter när de kollar på dina bilder. Att bara se en bild på en person som tränar har vi gjort många gånger, och utan en vidare förklaring är bilden tämligen ointressant.

Så skriv till exempel ålder, träningserfarenhet, längd, vikt och vad du har för målsättning.

Men som sagt, om du missat det är det ok. Man kan inte alltid ha koll. :)

ja dt stämmer jag har dt lite kämpigt med språket
    nästa gång så gör jag lite tydligare av det jag postar,dt är lite kunskaps brist.
    mvh

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.