Home › Forums › Medlemsbilder › Dardna tränar biceps!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 februari, 2009 at 00:22 #65615Anonym anvandareMember14 februari, 2009 at 00:22 #455695Anonym anvandareMember
Här är lite bilder på mig, bicepsträning från ett pass. En kommentar vore kul!
14 februari, 2009 at 23:06 #455696Anonym anvandareMembersedär ja,bicepsträning :emo-thumb
14 februari, 2009 at 23:47 #455697Anonym anvandareMemberEn aningen mer specifik introduktion skulle kanske vara på sin plats? Annars raderar jag tråden.
15 februari, 2009 at 16:49 #455698Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:En aningen mer specifik introduktion skulle kanske vara på sin plats? Annars raderar jag tråden.varför radera trådet.fattar inte riktig vad du menar?
15 februari, 2009 at 17:14 #455699Anonym anvandareMemberdardna wrote:varför radera trådet.fattar inte riktig vad du menar?Att du ska beskriva lite mer vad du vill med träningen osv till exempel?
Annars hade du lika gärna kunnat slänga upp bilderna på dagsformen.
kämpa på! :emo-thumb15 februari, 2009 at 17:46 #455700Anonym anvandareMemberdardna wrote:varför radera trådet.fattar inte riktig vad du menar?Du verkar ha det lite knivigt med språket, det förklarar en del isf.
Här på forumet har vi ett antal regler och uppmaningar som talar om hur man ska bära sig åt när man skapar ett ämne eller postar ett inlägg, däribland nämner vi att det är bra med en liten presentation av dig själv så folk vet vad de ska titta efter när de kollar på dina bilder. Att bara se en bild på en person som tränar har vi gjort många gånger, och utan en vidare förklaring är bilden tämligen ointressant.
Så skriv till exempel ålder, träningserfarenhet, längd, vikt och vad du har för målsättning.
Men som sagt, om du missat det är det ok. Man kan inte alltid ha koll.
15 februari, 2009 at 19:45 #455701Anonym anvandareMemberSer bra ut!
Kör på!15 februari, 2009 at 20:46 #455702Anonym anvandareMembertröck in da bits!
15 februari, 2009 at 21:05 #455703Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Du verkar ha det lite knivigt med språket, det förklarar en del isf.Här på forumet har vi ett antal regler och uppmaningar som talar om hur man ska bära sig åt när man skapar ett ämne eller postar ett inlägg, däribland nämner vi att det är bra med en liten presentation av dig själv så folk vet vad de ska titta efter när de kollar på dina bilder. Att bara se en bild på en person som tränar har vi gjort många gånger, och utan en vidare förklaring är bilden tämligen ointressant.
Så skriv till exempel ålder, träningserfarenhet, längd, vikt och vad du har för målsättning.
Men som sagt, om du missat det är det ok. Man kan inte alltid ha koll.
ja dt stämmer jag har dt lite kämpigt med språket
nästa gång så gör jag lite tydligare av det jag postar,dt är lite kunskaps brist.
mvh -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.