Home › Forums › Medlemsbilder › Davids Framsteg med MaxOT
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 mars, 2009 at 23:36 #65259Anonym anvandareMember5 mars, 2009 at 23:36 #453622Anonym anvandareMember
Hej!
Är idag 27 år, fyller snart 28 i slutet av Mars.
Har tränat någorlunda sen 20 års åldern. Fick inte direkt några bra resultat pga för lite kunskap,dålig kost osv. Periodstränade kan man säga en del år för jag tröttnade från och till.Sen dog det ut helt i ca 1 o 1/2år.Sommaren 2007 tog jag tag i så gott som allt från kost till träning efter att ha sett ett kort på mig (första bilden i kollaget).
Jag tänkte ”-nä så kan jag ju fan inte se ut” :yikes:Började plugga på MaxOT, och jag började förstå vad tusan styrketräning handlade om. Jag slutade snusa, och började äta mera och körde igång December 07 med Max OT.
Har gjort ett kollage dels som minne, men också som kan visa mina framsteg från 07-idag 09. Jag tycker det är rätt bra utveckling. Nu är jag inte den som kör en strikt kost eller har tänkt tävla. Gillar godis en del hehe. Men är noga med att äta ordentligt och få i mig vitaminer, omega3-6-9, proteinpulver. Kört kreatin en del perioder osv. Så jag blev förvånad att rutorna ändå syntes litegranna ^^ Målet är väl att enbart få mer muskler, och finns det lite hull så gör det inget.
Är 183cm och väger nu ca 87kg.
KOLLAGE
[http://i93.photobucket.com/albums/l49/davids__corner/Framsteg07-09-1.jpg]Ska köra igång med MaxOT igen i slutet på mars. Kom gärna med tips och råd. Ps.Snälla skratta inte åt mina posès
MvH
6 mars, 2009 at 00:31 #453623Anonym anvandareMemberRiktigt kassa bilder men man kan iaf se att du gått framåt helt klart. Hur ser dina styrkestats ut?
6 mars, 2009 at 01:50 #453624Anonym anvandareMemberMATTI wrote:Riktigt kassa bilder men man kan iaf se att du gått framåt helt klart. Hur ser dina styrkestats ut?Första gången jag skriver ner några stats, så missar kag något väsentligt så säg till.
Bänkpress: 100-120kg. Kör dock inte mycket av den övningen.Gillar hantlar mer.
Liggandes hantelpress: 45kg 8-10reps. Har lyckats med 52kg 4reps.
Har dålig teknik när det gäller att få upp hantlarna från start. Ibland har man nån som kan hjälpa, men kör oftast själv.Marklyft: Tagit 170kg som mest. Kör annars 6-8reps på 150kg.
Benpress 45graders lutning: 6a på 320kg
Knäböj ligger runt 120kg. Kan säkert mer, men vågar inte pga ställningen inte har räcken på sidan som kan fånga upp.Hantelcurl: 20-30kg hantlar
Bicepscurl med skivstång: 50kg -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.