Davor Viktor mot Alströmertrofen 2010

Home Forums Medlemsbilder Davor Viktor mot Alströmertrofen 2010

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 100 total)
  • Author
    Emil Lundberg wrote:
    försök ta kontakt med någon av dom större killarna här på sidan med lite erfarenhet av posering, sen kan ni dra av ett pass och efteråt kan ni ta lite poseringsträning.

Jag har kontakt med en av de som ær erfarna men han hittar inte så mycket tid . Fick en massa råd och instruktioner från honnom men vi har alldrig træffats :) Tack !

Morgonsvikt 80.4 dvs 0.5 kg från förra veckan .

är på besök i Norge och ska vara här i 2 veckor men tur att det finns gym här i Vadsø . . Lite bilder från dagens axlar/ben pass ….

Och lite till :)

Du har bra hårdhet över benen redan! :up:

Bara att kämpa vidare med deffen. ;)

J.v.K wrote:
    härligt djupa knäböj :up:

Jo Tack J.v.K jag känner bättre effekt när jag gör djupare knäböj .

Tommy Ivarsson wrote:
    Du har bra hårdhet över benen redan! :up:

Bara att kämpa vidare med deffen. ;)

Tack Tommy ! Det gå bra med benen men man är aldrig helt nöjd ,då är det bara att kämpa vidare som du sa . Du är nästan klar för tävlingen ser jag , bra jobbat !

Haha, nädu. Jag har allt några kilo till att skala av men det går åt rätt håll iaf. ;)

Nu är man anmäld till tävlingen och den sista fasen tömning/laddning börjar snart :) Kalipermätning är bokad och nu är det bara att kolla hur det går med tider, musiken och annat på tävlingen …

För 3 veckor sen var vikten 80.9 kg och kalipermätning visade 8.2% Bf . Idag var det mätning och vägning igen

Kaliper- 7.2%
    Vikt- 79.6
    Midja- oförändrad 69.5

Så det går ganska stabilt för mig men 2 1/2 veckor kvar till tävlingen då är det bara at kämpa vidare ….

Nu har jag bokat ett hotellrum i Alingsås annars blir det svårt att hinna med från Göteborg :) Kl. 8 ska registreringen börja då är det bättre att vara där i tid …

psycho wrote:
    Nu har jag bokat ett hotellrum i Alingsås annars blir det svårt att hinna med från Göteborg :) Kl. 8 ska registreringen börja då är det bättre att vara där i tid …

Från gbg? Det tar väl inte mer än 30-45minuter max.

Albin wrote:
    Från gbg? Det tar väl inte mer än 30-45minuter max.

Jo om man kör bil men jag gör inte det :) då är det bättre om jag är där dagen innan istället för att chansa med nån tåg , bus eller liknade eller hur

psycho wrote:
    Jo om man kör bil men jag gör inte det :) då är det bättre om jag är där dagen innan istället för att chansa med nån tåg , bus eller liknade eller hur

Ja absolut!

psycho wrote:

Det var seriöst! :up:

Blir det festen sedan på kvällen också?

Tommy Ivarsson wrote:
    Det var seriöst! :up:

Blir det festen sedan på kvällen också?

He he vi får se om man orkar och det blir tåg till Göteborg också iaf jag är nykterist då blir det ingen sprit eller sånt :)

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 100 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.