Davor Viktor mot Alströmertrofen 2010

Home Forums Medlemsbilder Davor Viktor mot Alströmertrofen 2010

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 100 total)
  • Author

Fredag idag mätningsdagen , Förra veckan var det 79.6 kg men idag vågen visade otroliga 78.3 kg . Har ökat cardio men har också ätit mer kolisar än vanligt på sistone . Iaf 1.3 kg mindre då kan jag ta det lite lugnare nu . Körde axel/ben pass direkt på morgonen och cykel efter och lite posering , sen blir det en promenad , solarium osv..

Söndag brukar vara vilodag ifrån träningen och allt men idag tog jag promenad till gymmet runt 20 min och sen körde en helkropps pass och 15 min cykel till slut . Promenerade tillbaka hem, åt och sen på eftermiddag en promenad till för att handla mat osv .
    Dagens mat :
    -Nano Vapor 50g , Bcaa xpand 10g innan träningen
    -Whey100 55g efter
    Frukost:
    -Ägg kokta 125g
    -kvarg 120g
    -Fullkorns bröd 35 g
    Mellanmål:
    -Tunnfisk i olja 180g, tomat 90g, bröd 35g
    -Senare Bcaa Xpand 10g
    Lunch:
    -kyckling file 450g,
    broccoli 150g,
    kvarg 135g
    Summan : 1570 kcal.
    prot. 222g
    k.h. 56g
    fet 46g

Det blir kanske en makrill i tomatsås sen och bcaa innan sovdags …

Det var vägning idag och det blev 77.3 kg , -1 kg från föra veckan. Det är andra ”salt dagen” och har ökat vattenintag . det var alltså sista vägning innan tävlingen och sista kaliper är bokad på torsdag .Körde en tungt axel/ben pass idag , cykel efter och 2 promenader .Imorgon blir det cardio och posering men nu är det mer salt salt salt salt :) Tog en bild på mina vader ska bifoga den nu

Ser schysst ut men bilden var hemskt liten…

Albin wrote:
    Ser schysst ut men bilden var hemskt liten…

Tack Albin! tog den med webbkamera det är därför , Ville byta bild på f.b. och försökte ta en lite annorlunda bild :)

Hoppas att det är lite större o bättre nu

Stabil vad! Bra separation :up:

Tommy Ivarsson wrote:
    Stabil vad! Bra separation :up:

Tack Tommy ! Jag är säkert att det går bra för dig också , gillar du salt :) hehe

psycho wrote:
    Tack Tommy ! Jag är säkert att det går bra för dig också , gillar du salt :) hehe

Tack! Jag har inga större bekymmer att få i mig just saltet men det är desto svårare att få i sig tillräckligt med vatten dagligen nu.

Tommy Ivarsson wrote:
    Tack! Jag har inga större bekymmer att få i mig just saltet men det är desto svårare att få i sig tillräckligt med vatten dagligen nu.

Visst är det jobbigt och man måste gå upp tidigt för att hinna med allt vatten , salt osv. Jag jobbar till kl. 00 alltid och måste upp jättetidigt att gå till gymmet, träna , dricka käka och åka till jobbet igen :) Men men om man är stark och har vilja det är inga problem .. Blir det någon information om anmälda på trofen.se vet du ?

psycho wrote:
    Visst är det jobbigt och man måste gå upp tidigt för att hinna med allt vatten , salt osv. Jag jobbar till kl. 00 alltid och måste upp jättetidigt att gå till gymmet, träna , dricka käka och åka till jobbet igen :) Men men om man är stark och har vilja det är inga problem .. Blir det någon information om anmälda på trofen.se vet du ?

Vi anmälda skulle få mer info nu efter helgen! Förhoppningsvis måndag. ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Vi anmälda skulle få mer info nu efter helgen! Förhoppningsvis måndag. ;)

Ok tack Tommy !

Sista salt dagen , ligger på ca 2kg magert kött ,10-15g salt och mycket vatten . Körde en halvkropps pass i morse , cykel och promenad .
    280g protein
    0g kolhydrater
    40g fet

Styper du saltet ons-tävling alltså?

Albin wrote:
    Styper du saltet ons-tävling alltså?

Jodå ingen mer salt fram till tävlingen

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 100 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.