Home › Forums › Medlemsbilder › Davor Viktor mot Alströmertrofen 2010
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 juni, 2010 at 12:59 #435221Anonym anvandareMember
Mitt mål var 76 kg kroppsvikt och 6% bf . Idag blev de sista mätningar innan tävlingen och resultatet är :
Vikt: 75.5
Bf(kaliper) : 5.8%
Midja : 69.5 cm
Bröst : 102 cmNöjd självklart , ska börja ladda med kolisar senare ikväll efter en helkropps pass
Imorgon ska jag åka till Alingsås och bo på hotellet fram till tävlingen . Nu börjar det spännande … Oavsett placeringen där på tävlingen tycker att man ska vara stolt över allt man gick igenom . 20 veckor är inte lite ….10 juni, 2010 at 15:31 #435222Anonym anvandareMemberpsycho wrote:Mitt mål var 76 kg kroppsvikt och 6% bf . Idag blev de sista mätningar innan tävlingen och resultatet är :Vikt: 75.5
Bf(kaliper) : 5.8%
Midja : 69.5 cm
Bröst : 102 cmNöjd självklart , ska börja ladda med kolisar senare ikväll efter en helkropps pass
Imorgon ska jag åka till Alingsås och bo på hotellet fram till tävlingen . Nu börjar det spännande … Oavsett placeringen där på tävlingen tycker att man ska vara stolt över allt man gick igenom . 20 veckor är inte lite ….Visst skall man vara stolt och nöjd med sig själv, det är inte många svenssons som kan drömma om de man gått igenom.
Mitt mål är att känna mig nöjd med vad jag åstakommit, det skall bli kul och erfarenhetsmässigt har man och kommer man lägga mycket till ”Cv-t”.
Lycka till nu!10 juni, 2010 at 15:36 #435223Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Visst skall man vara stolt och nöjd med sig själv, det är inte många svenssons som kan drömma om de man gått igenom.
Mitt mål är att känna mig nöjd med vad jag åstakommit, det skall bli kul och erfarenhetsmässigt har man och kommer man lägga mycket till ”Cv-t”.
Lycka till nu!Tack Albin ! Det kommer att bli en av de livserfarenhet som inte många upplever och inte händer ofta . Vi ses där om 2 dagar Lycka till och glöm inte , ingen som förlorar där , alla vinner ….
10 juni, 2010 at 15:39 #435224Anonym anvandareMemberHåller helt med! Tycker alla som tävlar och genomför en satsning är värda beröm.. Du har jobbat bra, nått dina mål och kan inte annat än vara nöjd över dig själv och din insats. :up:
10 juni, 2010 at 15:46 #435225Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Håller helt med! Tycker alla som tävlar och genomför en satsning är värda beröm.. Du har jobbat bra, nått dina mål och kan inte annat än vara nöjd över dig själv och din insats. :up:Tack Tommy ! Alla har jobbat bra och kämpat så gott de kan . Ingen som kommer att ångra en enda dagen utan pizza eller skitmat men efter tävlingen kommer allt att smaka bättre och annorlunda. Lycka till och vi ses snart :emo-thumb
10 juni, 2010 at 16:22 #435226Anonym anvandareMemberHar inte ens börjat kolhydrat laddning och vatten är fortfarande kvar men här kommer lite gårdagens bilder …
10 juni, 2010 at 16:27 #435227Anonym anvandareMemberpsycho: grym fysik.
Kan du ge lite stats?Mark
Böj
Bänk
Miltärpress10 juni, 2010 at 16:37 #435228Anonym anvandareMember50cent wrote:psycho: grym fysik.
Kan du ge lite stats?Mark
Böj
Bänk
MiltärpressHehe det här låter lite konstigt kanske men jag kör inte såå tungt . När det gäller Bänk kör sällan över 90-100 kg , Knäböj runt 80 kg och marklyft gör jag inte så ofta men det blir 80-90 kg . Hur man gör är mer avgörande tycker jag , men man ska köra så tungt som möjlight självklart .
10 juni, 2010 at 16:37 #435229Anonym anvandareMemberGlömde säga TAACK 50 Cent !!!
10 juni, 2010 at 16:44 #435230Anonym anvandareMembertack själv:D
hur många reps gör du då på de vikterna?10 juni, 2010 at 17:24 #435231Anonym anvandareMemberSer riktigt bra ut! Fyller du ut ordentligt och blir av med det sista vattnet kommer det bli grymt! :up:
10 juni, 2010 at 19:27 #435232Anonym anvandareMember50cent wrote:tack själv:D
hur många reps gör du då på de vikterna?Jag brukar köra ”split” börjar med 15 reps , ökar vikter och slutar med 6 reps eller 4 ..
10 juni, 2010 at 19:28 #435233Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Ser riktigt bra ut! Fyller du ut ordentligt och blir av med det sista vattnet kommer det bli grymt! :up:tack Tommy ! Jag gör bäst jag kan men det blir bra tror jag
10 juni, 2010 at 21:22 #435234Anonym anvandareMemberpsycho wrote:Hehe det här låter lite konstigt kanske men jag kör inte såå tungt . När det gäller Bänk kör sällan över 90-100 kg , Knäböj runt 80 kg och marklyft gör jag inte så ofta men det blir 80-90 kg . Hur man gör är mer avgörande tycker jag , men man ska köra så tungt som möjlight självklart .Min filosofi också:emo-thumb! Är egentligen totalt ointressant hur många kg man lyfter. Dina muskler bryr sig inte, domarna bryr sig inte och publiken bryr sig inte heller. Det väsentliga är hur du lyckas forma din kropp med vikterna…..:bb3:. Lyckat till på Alströmmer och glöm inte bort att ha kul nu hela tiden!
10 juni, 2010 at 21:25 #435235Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Min filosofi också:emo-thumb! Är egentligen totalt ointressant hur många kg man lyfter. Dina muskler bryr sig inte, domarna bryr sig inte och publiken bryr sig inte heller. Det väsentliga är hur du lyckas forma din kropp med vikterna…..:bb3:. Lyckat till på Alströmmer och glöm inte bort att ha kul nu hela tiden!Jag håller med dig , och tränar på en sån ”smart” sätt . Tack så mycket
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.