Davor Viktor mot Alströmertrofen 2010

Home Forums Medlemsbilder Davor Viktor mot Alströmertrofen 2010

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 100 total)
  • Author

Nu är man redan på hotellet i Alingsås , käkar sina potatisar , njuter och väntar på morgonen :)

psycho wrote:
    Nu är man redan på hotellet i Alingsås , käkar sina potatisar , njuter och väntar på morgonen :)

Enjoy och lycka till nu!
    En annan står i startgropen att åka till coachen i göteborg, syns imorgon!

psycho wrote:

Lycka till då! Sitter själv och äter mina potatisar för fullt… :D

Syns imorgon.

Albin wrote:
    Enjoy och lycka till nu!
    En annan står i startgropen att åka till coachen i göteborg, syns imorgon!

Tack Bro´ ses imon !

Tommy Ivarsson wrote:
    Lycka till då! Sitter själv och äter mina potatisar för fullt… :D

Syns imorgon.

Vill du ha lite vatten ? hahah Tack Tommy vi ses :)

Ok nu är tävlingen avgjord Jag kom på 6-te plats , nöjd , det kunde vara bättre självklart men första gången är det . Var lite överaskad med 3-dje rond , tänkte att det var redan klart och pose down tänkte jag inte om innan men det var som det var .

Kul att träffa dig iaf! Hoppas även du har fått blodad tand av allt det här. ;)

Det var trevligt att träffas Davor, blir det vidare satsningar nu?

Jo det var jättetrevligt ! Vet inte faktiskt , det är lite svårt att bestämma när man inte har någon coach eller team . F**n visa killar har deffat i 20 dagar hörde du :) Om man skulle bli i bra form 1-2 månader innan någon tävling i t.ex. december då kan man köra i gång igen men vi få se . Tack! o är jätteglad att vi träffades

Nu har jag samlat lite bilder av mig från Alströmertrofen och vill lägga de här på min sida ..

Bra jobbat tummen upp

Celox wrote:
    Bra jobbat tummen upp

Tack Celox ! :)

Äntligen fick tag i video på min fria program och lägger den också här

[youtube=NgSt4eTYZLM]

Nu har det gått 2 veckor efter tävlingen och jag tränar ordentlig och mer än innan . Vikten har inte förändrats så mycket som jag trodde , 2.5 kilo har jag gått upp från tävlings dagen . just nu kör jag inte så mycket cardio p.g.a. blivit på körd av en lastbil när jag körde moped och ligamenter som håller små fingrarna på benen sprack . Snart kommer semestern också men jag ger min bästa att behålla formen och öka i muskelmassa så mycket som möjligt . Vill vara lite större än jag är :)

psycho wrote:
    Nu har det gått 2 veckor efter tävlingen och jag tränar ordentlig och mer än innan . Vikten har inte förändrats så mycket som jag trodde , 2.5 kilo har jag gått upp från tävlings dagen . just nu kör jag inte så mycket cardio p.g.a. blivit på körd av en lastbil när jag körde moped och ligamenter som håller små fingrarna på benen sprack . Snart kommer semestern också men jag ger min bästa att behålla formen och öka i muskelmassa så mycket som möjligt . Vill vara lite större än jag är :)

Det var inte roligt att hörar om att du blivit påkörd, hoppas det blir bra snabbt! Sedan är 2,5kg inte farligt mycket efter en tävling. Så kötta på

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 100 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.