De oflexade musklernas tråd

Home Forums Medlemsbilder De oflexade musklernas tråd

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 376 total)
  • Author

här är min rygg för två veckor sen nu väger jag 50 kg mer. Röda texten= kolla knäböjmärket

Columbu wrote:
    här är min rygg för två veckor sen nu väger jag 50 kg mer. Röda texten= kolla knäböjmärket

Väger du 50kg[/b] mer nu än för två veckor sedan? Hahaha

Marcus Syvertsen wrote:

Japp. Han kör på krämdieten, som för övrigt Vic_1981 använde sig av i sin viktuppgång på 51 kg på 3 veckor.

hultman wrote:
    Japp. Han kör på krämdieten, som för övrigt Vic_1981 använde sig av i sin viktuppgång på 51 kg på 3 veckor.

Nu tror jag du är på fel forum ;)

Avslappnad bild bakifrån..

Marcus Syvertsen wrote:

Haha nej väger säkert lika mkt om inte mindre.

har en avslappnad bild på ryggen dock inte så ny.. :emo-thumb ca 3mån gammal :emo-thumb

vikten låg på 86kg fet och go :pop:

Ronaldinho_9 wrote:
    har en avslappnad bild på ryggen dock inte så ny.. :emo-thumb ca 3mån gammal :emo-thumb

vikten låg på 86kg fet och go :pop:

Ha är det inte gamle Panamaco? Han som för steoridloggar på andra forum och ska tävla i bodybuilding snart :emo-thumb

paddanboy wrote:
    Ha är det inte gamle Panamaco? Han som för steoridloggar på andra forum och ska tävla i bodybuilding snart :emo-thumb

är inte du bannad än?

Jag vet du står rätt nära kameran men du ser ut att ha svårt att komma genom dörren rakt på. :D Det är coolt! :up:

lovelysmile wrote:
    Jag vet du står rätt nära kameran men du ser ut att ha svårt att komma genom dörren rakt på. :D Det är coolt! :up:

hehe inte tänkt på att de ser ut så :up: coolt

Arnold_Jr wrote:

:emo-thumb
    Stora händer har han också det gillar vi ;)

Jobba på…

Lite pump ifrån dagens pass. Heja trapz! :)

Marcus Syvertsen wrote:
    Lite pump ifrån dagens pass. Heja trapz! :)

Lite off topic kanske, men det ser ut som acnen har minskat rejält?

Vandraren wrote:
    Lite off topic kanske, men det ser ut som acnen har minskat rejält?

Photoshop, delvis. Vill att folk ska kommentera mitt patetiska försök till muskulatur, inte min hy. (Detta var dock inget påhopp angående din kommentar, bara en upplysning om att bilden är lite missledande.)

Men du har rätt ändå, acnen minskar day by day. Börjar torka ut ordentligt över axlarna och i nacken nu, ryggen kommer i sinom tid. Ansiktet är och har varit bra ett tag, men jag har fått tre ordentliga inflammationer i pannan som inte är så behagliga. Precis i kepslinjen haha.

MVH

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.