De oflexade musklernas tråd

Home Forums Medlemsbilder De oflexade musklernas tråd

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 376 total)
  • Author
    gillberga12 wrote:
    :emo-thumb
    Stora händer har han också det gillar vi ;)

Jobba på…

Haha jag hoppas det är en tjej som skriver :) Annars e det lite konstigt med killar som gillar stora händer ;)

Såg gråtfärdig ut i ansiktet så jag fråntog herrskapet det nöjet. Såhär ser jag ut idag, oflexad.

[img=http://pix.nofrag.com/3e/14/9ad8b3d3880cf08f41d82aa51998.jpg]

Marcus Syvertsen wrote:
    Såg gråtfärdig ut i ansiktet så jag fråntog herrskapet det nöjet. Såhär ser jag ut idag, oflexad.

Bra form, ftw!

Marcus Syvertsen wrote:
    Photoshop, delvis. Vill att folk ska kommentera mitt patetiska försök till muskulatur, inte min hy. (Detta var dock inget påhopp angående din kommentar, bara en upplysning om att bilden är lite missledande.)

Men du har rätt ändå, acnen minskar day by day. Börjar torka ut ordentligt över axlarna och i nacken nu, ryggen kommer i sinom tid. Ansiktet är och har varit bra ett tag, men jag har fått tre ordentliga inflammationer i pannan som inte är så behagliga. Precis i kepslinjen haha.

MVH

Om du ändå är igång och fipplar med acnen i Adobe. P, så gör nåt åt risfrillan också.:emo-thumb

Ziggy wrote:
    Om du ändå är igång och fipplar med acnen i Adobe. P, så gör nåt åt risfrillan också.:emo-thumb

Snitsig förkortning där, imponerande.

K. väl du när du ändå S. vid D. skriva nästa inlägg tillägnad Forum B. i Microsoft W.? Och kanske under tiden L. på lite MS. i Windows M.? Fan, jag känner mig nästan lite S. , helt klart G. U! Eller hur G.?! Eller kanske bara H.K.?

Med V. H.

Marcus S.

Marcus Syvertsen wrote:
    Snitsig förkortning där, imponerande.

K. väl du när du ändå S. vid D. skriva nästa inlägg tillägnad Forum B. i Microsoft W.? Och kanske under tiden L. på lite MS. i Windows M.? Fan, jag känner mig nästan lite S. , helt klart G. U! Eller hur G.?! Eller kanske bara H.K.?

Med V. H.

Marcus S.

Hur många gånger Edita du det där?
    Jag hann i alla fall se ett par förändringar ;)

barceras wrote:

Om vi utgår från när hans inlägg senast var editerat så tog det enligt detta hela 11 minuter för honom att editera det så att det blev rätt! :D

Men det jag skrev om risfrillan var bara på skoj. Det var absolut inte meningen att någon skulle börja grina. Förlåt! :)

Ser schysst ut Marcus, najs deltoids & trapz… Baksidan ser till och med ut att hänga med om man kikar i spegeln!

Ingen Maci utan he-manfrilla :emo-thumb

barceras wrote:

Haha, jag var väldigt trött, så det blev nog en sex-sju gånger före orden kom i rätt ordning. Detta förklaras även i att jag knappt fattar själv vad det står. :D

MVH

PS. Tack JWallin, ryggen är nog det som är bäst på mig.

Edit;
    Skoj? Fegis. Jag står åtminstone för mina rackartyg!

Måste säga att det ser grymt ut Marcus! Hur lång är du och dagsvikt?

Lycka till i framtiden!:)

Dubbelpost

Macke89 wrote:
    Måste säga att det ser grymt ut Marcus! Hur lång är du och dagsvikt?

Lycka till i framtiden!:)

Ich bin flugviktare. Jag är 181-182cm lång och nu går jag iväg och väger mig för din skull, i kalsonger med tre godisnappar i magen;

74,3kg.

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Ich bin flugviktare. Jag är 181-182cm lång och nu går jag iväg och väger mig för din skull, i kalsonger med tre godisnappar i magen;

74,3kg.

MVH

Hehe okej!:P 4 cm längre och 10 kg tyngre än mig. Men som sagt det ser bra ut!

Macke89 wrote:
    Hehe okej!:P 4 cm längre och 10 kg tyngre än mig. Men som sagt det ser bra ut!

Tack som fan. :)

MVH

Marcus Syvertsen wrote:

ser bra ut, kämpa på :up:
    Vh

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.