De oflexade musklernas tråd

Home Forums Medlemsbilder De oflexade musklernas tråd

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 376 total)
  • Author
    Marcus Syvertsen wrote:
    Edit;
    Skoj? Fegis. Jag står åtminstone för mina rackartyg!

Fegis? Jag trodde du insåg att det var menat som lite gammal hederlig ironi, men ack så illa jag tog. Keep it up frillis!:emo-thumb

Ziggy wrote:
    Fegis? Jag trodde du insåg att det var menat som lite gammal hederlig ironi, men ack så illa jag tog. Keep it up frillis!:emo-thumb

Detsamma gäller dig, då jag brukade samma metodik i den delen av inlägget du citerade.

:D

MVH

Ser bra ut Marcus, speciellt trapz och baksida axlar. Vill se mer massa overall dock, men de kommer. Fysiken ser som sagt väldigt jämn och harmonisk ut.

Mvh

stenis wrote:
    Ser bra ut Marcus, speciellt trapz och baksida axlar. Vill se mer massa overall dock, men de kommer. Fysiken ser som sagt väldigt jämn och harmonisk ut.

Mvh

Tack Stenis!

Givetvis fattas det många kilon än. Även många år! Och planen är att dessa ska komma hand i hand.

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Detsamma gäller dig, då jag brukade samma metodik i den delen av inlägget du citerade.

:D

MVH

Practise Makes Perfect, my friend!:P

Edit; Nu slutar vi härja, och håller oss till tråden istället!

MVH

PS. Practice med c. :D

Marcus Syvertsen wrote:
    Edit; Nu slutar vi härja, och håller oss till tråden istället!

MVH

PS. Practice med c. :D

Det är ju så lätt hänt att ett litet stavfel slinker in ibland, eller vad säger du?
    K. väl du när du ändå S. vid D. skriva nästa inlägg tillägnad Forum B. i Microsoft W.? Och kanske under tiden L. på lite MS. i Windows M.? Fan, jag känner mig nästan lite S. , helt klart G. U! Eller hur G.?! Eller kanske bara H.K.?

Eller? :D

Klart vi lägger ner, tråden förstörs ju helt. Takk ock hejj… läverpastäj!

Marcus Syvertsen wrote:
    Haha, jag var väldigt trött, så det blev nog en sex-sju gånger före orden kom i rätt ordning. Detta förklaras även i att jag knappt fattar själv vad det står. :D

MVH

Hehe, okej :)
    Jo jag förstog nog vad du menade de första posterna, men sen när du utökade med fler ”snitsiga” förkortningar så orkade jag fan inte anstränga mig mer :)

Bra bygge förresten, varför inte ta av linnet och visa överkroppen så man får se ordentligt?!

MVH

Tack för komplimangerna grabbar, även de, kamouflerade i lite humoröst jidder. Ain’t no better way to start the day!

Jorå, men på gymmet tar jag gärna inte av mig tröjan och fotar. Kanske tar nått nytt kort snart nu, om man får en lyckodag. Mår dåligt av en medicin jag käkar emot min acne på ryggen, så jag känner mig inte riktigt redo att klä av mig framför kameran haha.

Men som sagt, lite kort kanske man kan ta!

MVH

Arnold_Jr wrote:
    Haha jag hoppas det är en tjej som skriver :) Annars e det lite konstigt med killar som gillar stora händer ;)

Ja sist jag kollade var jag tjej:emo-thumb

Jag skulle ha extra stor fokus på armarna och axlarna i ditt fall, för de var inget att ha. Brösten ser ut att vara bland det bättre på dig.

MVH

Andreas´J wrote:
    Jo ja vet, dom är lite för små om man jämför med det övriga, helt klart.
    Du/ni har inget bra tips på hur jah kan bygga mer massa på just armar&axlar?:frust:

Övningar, set, reps? alla förslag är välkommna.

Det jag föreslår är huvudsakligen att träna, men det kanske du redan gör. Så om vi bortser ifrån det generella;

Bicepscurls med hantlar, skit i hur strikta de är. Kör tills bicepsmuskeln är DÖD istället! Bicepscurls med stång fungerar också, jag gillar inte det lika mycket dock, men det är valfritt. Angående triceps har de flesta sina sätt, det är väl pushdown och tricepspress som gäller som basövning, eventuellt dips ifall du trivs med det.

Du måste hitta ditt sätt, och när det kommer till set och reps är det bara att variera. Byt sätt varje/varannan månad. Till slut kommer du märka vad som är bäst för dig, men variation är underskattat!

MVH

Och varför ska du ätta upp dig till 100kg
    Kommer ju inte tjäna nogot på att bulka upp dig 13 kilo till

Andreas´J wrote:
    Här kommer en Öltunna:o
    17 år
    87kg
    1,86cm lång

Nu efter sommaren blir det köra på så mkt jag bara orkar, äta upp sig till iaf 100kg och sen försöka mig på en deff till studenten -08, och vem vet, ja kanske startar en journal runt september.

Badydarr på handen så det vart lite suddigt
    säg gärna vad ni tycker:) vet att det finns sjukt mkt att förbättra men skulle vara kul & höra nått.

[http://imageshack.us [img=http://img235.imageshack.us/img235/8708/dsc00906qj6.jpg]]
    Shot with [http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=W710i.&make=Sony+Ericsson. W710i.]

Matias wrote:
    Och varför ska du ätta upp dig till 100kg
    Kommer ju inte tjäna nogot på att bulka upp dig 13 kilo till

+1
    Helt meningslöst. Det är inte tufft att väga tre-siffrigt. Det betyder bara att man är fet.

Vandraren wrote:
    +1
    Helt meningslöst. Det är inte tufft att väga tre-siffrigt. Det betyder bara att man är fet.

hahaha… orka..

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.