De oflexade musklernas tråd

Home Forums Medlemsbilder De oflexade musklernas tråd

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 376 total)
  • Author
    Yacob wrote:
    Visar formen inna jag åker på semester. Det ska bli roligt att se hur mycket kan förstöras på 9 dagar.

Du blir bara gröffre och gröffre polarn :up:

Marcus Syvertsen wrote:
    Edit; Konstigt att man ser less ut Jon, när man åker till Venice Beach och det blir molnigt, vilket det är typ 10 dagar per år där. Blev dock en promenad, lite dräglande vid Muscle Gym, och diskussioner på förortsengelska med roliga sociala hiphopnegrer.

Snacka om oflyt.
    Well, jag antar att ditt molokna ansiktsuttryck är en logisk konsekvens av denna statistiska osannolikhet.

Lät jävligt schysst i övrigt i alla fall.:)

Nu var man tillbaks! Formen är deffinitivt sämre än innan men nu börjar dieten. 40 graders värme och kass kosthållning har gjort sitt.

Satte in samma kort som postades förut i samma tråd att jämnföra mot. Lite ledsen blir jag allt. 😥

Yacob wrote:
    Nu var man tillbaks! Formen är deffinitivt sämre än innan men nu börjar dieten. 40 graders värme och kass kosthållning har gjort sitt.

Nåja, det är nog 99% belysning och skuggor som gör att den andra bilder ser lite, ja, annorlunda ut. Den andra är grym.
    Och den senaste är riktigt bra den med. Såklart.

De är säkert mkt ljuset som gör som jay sa! lycka till med dieten o satsningen nu mannen! hoppas du kommer o kör ett pass i lödde innan Sm! :up:

Några på mig & tjejen.
    Foto Lelle på MM-sport.

riktig snygga bilder AndreasP!!!

Vanessa Frykman wrote:
    riktig snygga bilder AndreasP!!!

Tack från oss båda. Här kommer några till.

Coola bilder Andreas :emo-thumb
    Tävlar din tjej också?

Benjamin wrote:
    Coola bilder Andreas :emo-thumb
    Tävlar din tjej också?

Hon har tävlat. Men hon blev så jäv… less på allt vad träning heter efter våra två idiot diet misstag inför förra årets Sm att hon inte rört en hantel sen dess.:( Men nu har hon tecknat sig på ett nytt gym här i Trollhättan och kommer köra igång igen 1 september.:)

grymt Jacob och andreas!!!!!!!!!!!!!
    här äe den enda oflexade ja hitta=)
    [img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/Bild098.jpg]

AndreasP
    Skit snygga kort på er båda……stenhårda paret:up:
    Korten måste vara tagna innan en tävling va?

Andreas: Riktigt bra bilder! Ha det gött / Calle

Exhale Freddan wrote:
    AndreasP
    Skit snygga kort på er båda……stenhårda paret:up:
    Korten måste vara tagna innan en tävling va?

Dom är tagna 3 dagar efter Sm -06. På Sm vägde vi båda ca 5 kg mindre (för lite) än på korten vilket inte riktigt var planerat:cry: :frust: .

Tack Jay, Andrasidan och Martin. Redan nu efter 3-4 dagar efter hemkomsten börjar formen smyga tillbaks.

Måste ner till Lödde och få lite tips av er Martin hur jag kan få vidd i mina poser. Kan PMa dig när det blir!

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.