Home › Forums › Medlemsbilder › De oflexade musklernas tråd
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 maj, 2008 at 11:41 #451009Anonym anvandareMemberMATTI wrote:Denna Ali, satan sikken oxe! :p
Japp, stor är han…Grymt hård!
Blanca wrote:+1 ja vem är han?
några bättre bilder på honom?Sammy wrote:vem han är??!? han är ju jättekändast.jag kan tyvärr inte stava till hans efternamn men jag sitter och säger det nu. men det hör ju inte ni så det kan kvitta.
Precis han har tävlat i ett antal år . Ali Kazemi .GRYM är han i alla fall….
Blanca wrote:haha jag har ingen koll på honom tyvärr, några bilder?Kirrat våran egen tråd…… nu
23 maj, 2008 at 16:48 #451010Anonym anvandareMemberattur wrote:Jag har nog aldrig lagt upp en ända bild utan att folk ska börja grina om photoshop.. Vad är det nu då? var har jag ”burnat”? vad har jag gjort? lärt mig elit nivå på photoshop och förstorat musklerna på något sätt?.
Varför tror folk på detta forumet att photoshop är ngt jävla underprogram som kan fejka extrema saker? och varför är jag den som blir anklagad för det hela jävla tiden! WOW jag la upp EN bild som va så dåligt photoshoppad så den såg tecknad ut och skrev att den va photoshoppad! YESSS då måste jag ju vara expert på photoshop och göra det med alla mina bilder för jag vill ju ha bedömning på hur duktig jag är på photoshop och inte på min träning ellerhur?För att svara på din fråga, NEJ jag har inte andvänt något photoshop, det ända jag har andvänt är paint för att klippa in leonidas huvud.
Jag snear inte ur på dig nu så du vet, vill bara att folk ska läsa detta och att dom ska fatta att jag inte vill ha massa falska anklagelser på bilder som är 100% rena. Men Varsågoda .. Spara ni bilden o zooma in o leta efter något som inte stämmer.aja, tack iaf
Utan att førpesta tråden ytterligare ville jag bara be om ursækt. Var inte menat som ett påhopp bara en undran. Du har uppenbarligen bra fysik. Efter som jag ogillar folk som kritiserar andra utan att posta egna bilder så kommer hær en oflexad bild efter ett brutalt ryggpass. Dærfør lite ofrivillig flex trotts allt . )
[http://imageshack.us [img=http://img380.imageshack.us/img380/5038/sala1211275491zw3.jpg]]
27 maj, 2008 at 13:47 #451011Anonym anvandareMembermåste slänga upp en bild på tjockisen (mig)
27 maj, 2008 at 14:46 #451012Anonym anvandareMemberMisfits wrote:Snygg snorre !hehe syns den så mkt
edit : den är iaf inte flexad ^^
27 maj, 2008 at 15:22 #451013Anonym anvandareMemberMranderson wrote:hehe syns den så mktedit : den är iaf inte flexad ^^
De var ju tur de
27 maj, 2008 at 15:27 #451014Anonym anvandareMemberGustav Henriksson wrote:De var ju tur dehahahaha :p
27 maj, 2008 at 15:43 #451015Anonym anvandareMemberMisfits wrote:Snygg snorre !Bahaha! Tycker Wiliwonkan om att ligga så tight?
27 maj, 2008 at 16:00 #451016Anonym anvandareMemberhaha de var ett jävla gnäll om snorren
27 maj, 2008 at 16:19 #451017Anonym anvandareMemberLite gay att lägga märke till det eller kommentera det.
27 maj, 2008 at 16:25 #451018Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Lite gay att lägga märke till det eller kommentera det.Amäh, bara en rolig grej ju!
27 maj, 2008 at 18:03 #451019Anonym anvandareMemberMisfits wrote:JAg ser inget fel i att vara gay, gör du ?Nope, men Arne_Fasen är väll en stenhård viking som äcklas av bögar? :up: Sedan jag kan heller inte förstå, som Markus tog upp för ett tag sedan, hur man INTE kan lägga till Andersons snorre, för det är ju liksom naturligt att kolla på hela kroppen om man ser en framför sig?
27 maj, 2008 at 18:16 #451020Anonym anvandareMemberMATTI wrote:Nope, men Arne_Fasen är väll en stenhård viking som äcklas av bögar? :up: Sedan jag kan heller inte förstå, som Markus tog upp för ett tag sedan, hur man INTE kan lägga till Andersons snorre, för det är ju liksom naturligt att kolla på hela kroppen om man ser en framför sig?Men varför lägga märke till det?, se är ju en sak!
Och kommentera ”fin snopp” lät ganska udda.
Och nej jag är ingen viking som hatar bögar!
Mums en snopp..27 maj, 2008 at 19:31 #451021Anonym anvandareMemberJag trodde inte att malmö var en sån liten stad, AHAHAH
27 maj, 2008 at 20:14 #451022Anonym anvandareMemberTjoohej wrote:Jag trodde inte att malmö var en sån liten stad, AHAHAHlägg upp en bild på din så får vi se om du kan stå för dina ord.
27 maj, 2008 at 20:19 #451023Anonym anvandareMemberJag skämtade bara :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.