De oflexade musklernas tråd

Home Forums Medlemsbilder De oflexade musklernas tråd

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 376 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    fan jag behöver en vilo dag till är helt slut . söndag ?

I can do that!

Marcus Syvertsen wrote:
    I can do that!

Vill du köra på bodyfitnessgym?tid?

Vanessa Frykman wrote:
    Vill du köra på bodyfitnessgym?tid?

Gah, det är ju det där stället jag aldrig har varit på. Jaja, jag kan väl offra mig haha! Tid är inget jag är beroende utav, gärna inte för tidigt på morgonen. Annars kan du bestämma när som passar dig bäst.

:up:

oflexad bild från SM.. i höst ska det se mycket bättre ut. :)

arnie_88 wrote:
    Samir wrote:
    oflexat och tömd naaanteng.

När är bilden tagen,fan vad smal du ser ut:(

haha den e tagen dagen innan decembercupen
    Flex is the shiet =)

Mats E. wrote:
    oflexad bild från SM.. i höst ska det se mycket bättre ut. :)

Där såg du vass ut minsann!

Den bästa dagen som sagt..Den av törst..8)

Jon Larsson wrote:
    Där såg du vass ut minsann!

Den bästa dagen som sagt..Den av törst..8)

Tack, yes… törsten är stor.. 8)

Kanske ska tillägga med tanke på diskussionen i tråden angående flexade muskler. Jag flexar ej, men har fortfarande tryck i kroppen efter finalpasset.:)

Asal wrote:
    oflexad bild från några dagar sedan
    hoppas den inte är för mörk bara.

vax it off

mannemogn wrote:
    vax it off

Onödigt :nono:

Oflexad och nyklippt.

!LUNARVARNING![/b]
    Aaah, äntligen får jag lägga in mina lunarstyle bilder! :p (För er gamla rävar som inte vet, så är lunarstorm ett community för fjortisar.) Glöm inte att rösta på mig på snyggast.nu. Jag vill ha en tia, annars biter jag dig i tån!
    [/b]

hertzman wrote:
    !LUNARVARNING![/b]
    Aaah, äntligen får jag lägga in mina lunarstyle bilder! :p (För er gamla rävar som inte vet, så är lunarstorm ett community för fjortisar.) Glöm inte att rösta på mig på snyggast.nu. Jag vill ha en tia, annars biter jag dig i tån!
    [/b]

me serrö va troru lr… minna bilder är fetmkt snygare en dina. jag ska lett ha halla tier!
    liksom hallå typ

:) Seså killar, finns nog tillräckligt många röster för er båda :)

Vandraren wrote:
    me serrö va troru lr… minna bilder är fetmkt snygare en dina. jag ska lett ha halla tier!
    liksom hallå typ

Jag är 17 år och har tränat två månader. Jag har spelat fickpingis och massor med data innan så jag var i sjukt bra grundform. Vad behöver jag förbättra?

Öh, men vadå typ? Altså, alvar, jag är ju sååå myckjet coljare eän dej! Sååååå jävla ute med fucking tatueringar and shiiiiit……….ock jag har feta snyga jeansen okså! Har legat 1a i typ 15år på snygast! La ut fult med bilder i medlemsbildertråden på min mage på body och kollozeum och alla bara typ, faen vad du är snygg. Fick ligga med 30skitasnygga tjejor efter det….

(Missa inte heller min journal för fler godbitar. Kanske kommer upp en ”magbild” snart, eller varför inte en på min biceps isolerad?)

Vandraren wrote:
    liksom hallå typ

On topic: Ser ut som en sjysst grundform. Lite mer kött så… Och fett med plus för att du verkligen är grymt oflexad! :emo-thumb

Jävligt sjyssta tatueringar också! I want one!

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.